Ärsyttää Auri Kananen kun väittää videoilla että siivoaa ilmatteeksi vaikka
Hän saa rahaa yhteistyökumppaneilta ja on näin ollen jopa varakas. Ja raha ei kuulema merkkaa mitään mut sit pitää mainostaa kuitenkin linnanjuhlissa sponsoreita
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurin ei ole edes tarvinnut näytellä paljasta pintaa kuten nykyään on tapana,
Miten niin nykyään. Ainahan sitä on vähäpukeisilla naisilla mainostettu milloin mitäkin. Ja nimen omaan ennen huomattavasti enemmän kuin nykyään. Auri on huikea. Pelkkää hyvää hänelle.
Ainakaan mitään talomaalia ei tarvitse millään isoilla ryntäillämainostaa. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan että tuon naisen bisneksissä on jotain mätää. Enkä ymmärrä mitä hän tekee jossain linnan juhlissa.
Minä veikkaan että sinulla ja geenisi perineillä ei ole eikä tule olemaan mitään bisneksiä ikinä.
Aha. Hänen siis pitäisi ilmaisen siivouksen lisäksi. Maksaa myös siivousvälineet.
Siivoaa ilmaiseksi. Yhteistyökumppani antaa välineet ja maksaa niiden mainostamisesta.
Noiden kämppien siivous maksaa oikeassa elämässä pari tonnia. Noi tavarat pitää usein viedä omalla lavalla kaatikselle.
Meinaatko ap tosissasi. Et tyyppi siivoaa ilmaiseksi ja maksaa vielä vehkeet ja kaatiskeikan. Kun tuon siivouksen arvo on rahaa suurempi. Noiden kohteiden asukkaat eivät itse siihen pysty, eikä jaksa.
Siitä vaan saa alkaa tekemään sisältöä someen ja tahkoamaan rahaa. Ei maksa mitään eikä kukaan estä.
Vierailija kirjoitti:
Meni maku heti kun paljastui huijariksi. Tekee videoita joissa muka, siivoaa yksin ja taikoo paikan puhtaaksi. Katin kpntit, niitä siivojia onkin monta, tää Auri on vain joku mannekiini minkä naamalla tahkotaan rahaa somessa. Saakohan ne oikeat siivoojat mitään siivua.
No. Hänellähän on firma.
Aika usein näkee vilauksen siitä kaveristakin ja hän myös mainitsee usein, että mukana on joku muukin.
Kaikki eivät halua tulla videoiduiksi ympäri maailmaa. Tietenkin saavat palkkaa, vai menisitkö itse jostain kumman syystä ilmaiseksi töihin?
Minä olen ollut pitkään töissä, tavallisena työntekijänä ja saanut sekä arvostusta että palkkaa. Mutta kyllä meilläkin mahdolliset lehdistölausunnot ja haastattelut kuvineen antaa aina johtotaso. Erinomaisesti sopii minulle näin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ILMATTEE?
Kuivatulla iilimatorouheella maustettua terveysteetä.
Ihmelääke, joka tehoaa moneen vaivaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auri puhuu videoillaan näistä ihmisistä aina todella myötätuntoisesti. Arvostan <3 Tietenkin ihmiset ymmärtävät, että hän saa toimeentulonsa mainoksista ja yhteistyökuvioista, eikä hän peittele sitä ollenkaan. Nehän mahdollistavat juuri sen, että hän voi auttaa ahdingossa olevia ihmisiä ilmaiseksi. Eikä katsojia tunnu vaivaavan hänen hieman kömpelö ääntämyksensäkään. Hienoa, että hän tekee sisältöä omana itsenään.
Itseäni ei haittaa ääntämys vaan ääni ja puhetyyli. Mutta aurin videoita voi katsoa myös ilman ääntä ihan hyvin.
Hahmo on hyvin herttainen ja empaattinen.
Lempeys ja ei-akateeminen puhetapa vetoavat tavikseen - kuten minuun - joka ei itse todellakaan pystyisi noin hyvään ilmaisuun raskaan työn ohessa vieraalla kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko mihinkään ilmaiseen siivoukseen. Pelkkää teatteria.
Taidat olla nyt vähän yksinkertainen. Kuvio selitetty jo moneen kertaan ketjussa ; )
Tai sit spämmäilet ilkeyskateusmotiivilla.
Terv. N 60+
( arvostan Aurin toimintaa, täysin omilla ansioillaan päätynyt tilanteeseen - ja aivoillaan, eikä sillä vanhalla kikalla mitä nuoret naiset nykyään tyrkyttelee joka puolella.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, no nyt on katkeraa ja kitkerää. Ei kukaan estä sinua kehittämästä oma henkilöbrändi. Helppoa kuin heinänteko, eikö?
Milloin viimeksi olit heinänteossa?
Sanonta sisältää totuuden, että katsoessa toisen työtä sivusta - kuten heinäntekoa - tulee helposti aliarvioineeksi sitä monin tavoin, koska se osaajan tekemänä näyttää helpolta ja kepeältä, vaikka ei ole sitä.
T. Lapsuutensa ja nuoruutensa kesistä osan myös haravan varressa viettänyt. Koskaan en saanut ylennystä siihen himoittuittuun heinien seipäille laittoon.
Hyväntekeväisyyteen tarvitaan tuloja. Siivoustarvikkeet, puhdistusaineet, matkakulut ja videoiden tekemiseen tarvittavat laitteet sekä editointiin kuluva aika maksavat. Täytyisi olla valmiiksi miljonääri, jotta voisi tehdä täysin ilmaiseksi hyväntekeväisyyttä. Tavallinen ihminen ei ilman mainos/sponsorituloja tällaista tekisi.
Arvostan Aurin tekemää tärkeää työtä. Hänelle kuuluu joka ikinen euro tekemästään kovasta työstä.