Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä syy jättää kumppani?

Vierailija
04.12.2024 |

Mies sanoi, että jos minä ja hänen ex,  joka on hänen lastensa äiti, olisi hukkumassa jäihin ja vain toinen olisi mahdollista pelastaa, niin hän pelastaisi lastensa äidin. Kuulostaa pelottavalta, vaikka ymmärrän tavallaan, mutta tuntuu typerältä jatkaa, jos hänen ex on hänelle tärkeämpi. Tiedän, että saan nyt huutoa, että hän ajattelee lapsiaan, eikä jotain vosua, mutta kyllä tämä mietityttää todella. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi, jos joutuisin raiskatuksi, jättäisi minut.

Vierailija
2/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt syy erota. Hän ansaitsee paremman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin paukkuliivit ja kuivapuvun ja jatkaisin tyytyväisenä elämääni.

Vierailija
4/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa edes keskustella tuollaisesta... Onko syy jättää? Kenet tahansa saa jättää mistä syystä tahansa, ei siihen lupia tarvita. Jos asia jää vaivaamaan sinua niin ehkä kannattaakin jättää.

Vierailija
5/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutte tuollaisia? Onko asiat muuten hyvin?

Vierailija
6/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni voimaantunut suomalainen nainen pohtii ja etsii koko ajan väsymättä syitä jättää miehensä. 

Vierailija
7/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Miksi kukaan sanoisi noin kumppanilleen? Kamala ukko, lähde.

Vierailija
8/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moderni voimaantunut suomalainen nainen pohtii ja etsii koko ajan väsymättä syitä jättää miehensä. 

Ei tarvitse edes etsiä, kun ne syyt tuodaan tuolla tavalla keskustelussa tiskiin ihan itse.

Vierailija
9/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi moderni nainen on edes parisuhteessa miehen kanssa?

Vierailija
10/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä haluaisi ainakaan olla se joka tulee vasta exän jälkeen oli lapsia tai ei. Se huono puoli tuossa toki olisi että exä kun painuisi pohjaan niin heidän pentunsa joutuisivat muuttamaan meille. Siinä saattaisi jo itsekin toivoa olevansa se hukkuja!

Vierailija
11/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Miksi kukaan sanoisi noin kumppanilleen? Kamala ukko, lähde.

Minkä takia kukaan psyko kysyy tuollaista puolisoltaan? Lähtisin itsekin tulitikkuja lainaamaan enkä tulisi takaisin. 

Vierailija
12/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ikuinen kakkonen. Jos se on ok, jää suhteeseen. Jos haluat olla jollekin ykkönen, etsi muuta seuraa.

Vierailija
13/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa nyt kannattaisi opetella pelastautumaan itse. Ei vara venettä kaada.

Eli pidä omat talousasiat oman ja varaudu.

En usko kuitenkaan että tarkoitti ihan tuota.

-

Me keskusteltiin eilen siipan kassa uutisesta, jossa ex mies oli tappanut vaimonsa.

Minä siinä leikilläni totesin; eihän sinulla ole käynyt koskaan mielessä tap..aa ?

Johon mies; Minähän en kenenkään v mäisen akan takia lähde linnaan.

Minä; Mut, minähän en ole v mäinen !

Mies; Et olekkaan, en sinusta puhukaan !

-

En usko että ihan kirjaimellisesti tarkoitti, jättäisi sinut hukkumaan. En nyt tuolle antaisi paljon painoarvoa. Se oli vain yksi lausahdus.

Vierailija
14/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ikuinen kakkonen. Jos se on ok, jää suhteeseen. Jos haluat olla jollekin ykkönen, etsi muuta seuraa.

Ei se nyt ihan noinkaan ole. Miksi kukaan haluaisi olla suhteessa jossa toinen ei ole päässyt yli exästään?

Vierailija
15/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan noinkaan ole. Miksi kukaan haluaisi olla suhteessa jossa toinen ei ole päässyt yli exästään?

En osaa vastata, itse en ainakaan haluaisi.

Vierailija
16/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten todennäköinen tuo tilanne on?

Ongelmasi katoaa sillä, että vältät heikoille jäille lähtemistä yhdessä miehen exän kanssa, hypoteettisena keskustelunaiheena tuo on muuten sama asia kuin etsimällä etsiä syitä erolle.

Vierailija
17/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat ykköseksi, anna kakkosta.

Vanha viidakon sananlasku

Vierailija
18/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, eihän tämä tarkoita etteikö olis päässyt yli. Vaan mietti ihan omia lapsiaan. Mikään ei ole lapsille pahempi kuin oman äidin kuolema.

Vierailija
19/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä syy vältellä raiskausta. Itsekin jättäisin niin välinpitämättömän ja etuoikeutetun turvallisuudentunteen omaavan kiusankappaleen.

Vierailija
20/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä syy vältellä raiskausta. Itsekin jättäisin niin välinpitämättömän ja etuoikeutetun turvallisuudentunteen omaavan kiusankappaleen.

Juu, muuta syytä ei olekaan sitä vältellä. :D

Palstalla on ihan sairaita trolleja taas liikkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme