Onko tämä syy jättää kumppani?
Mies sanoi, että jos minä ja hänen ex, joka on hänen lastensa äiti, olisi hukkumassa jäihin ja vain toinen olisi mahdollista pelastaa, niin hän pelastaisi lastensa äidin. Kuulostaa pelottavalta, vaikka ymmärrän tavallaan, mutta tuntuu typerältä jatkaa, jos hänen ex on hänelle tärkeämpi. Tiedän, että saan nyt huutoa, että hän ajattelee lapsiaan, eikä jotain vosua, mutta kyllä tämä mietityttää todella.
Kommentit (29)
Mä taas pelastaisin käsilaukkuni palavasta talosta. Ei mitään tsänssiä että pelastaisin yli 100 kiloa painavan puolisoni.
Mulle toi olisi selvä indikaatio siitä, ettei mies koe mua tärkeänä. Ja jos jokin kriisitilanne tulisi, hän lähtisi todennäköisesti.
Mun eksä sanoi mulle kerran ihan ex temporé: 'jos halvaantuisit ja joutuisit pyörätuoliin, mä jättäisin sut heti'. Tuo lause toi sellaisen turvattomuuden ja sitoutumattomuuden tunteen, että jätin miehen ja muutin omaan kotiin parin kuukauden sisällä. Sitten hän kävi itkemässä mua takaisin, mut se mitä on kerran pahasti rikottu, pysyy rikkinäisenä.
Toisen kunnioitus parisuhteessa on kaiken A ja O. Ja eksien preferointi ON halventamista ihan kuten toi munkin esimerkki.
tuon lasten äidin tilalla olisi voinut olla yhtä hyvin lapset, sillä siitähän tuossa oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle sanoi, jos joutuisin raiskatuksi, jättäisi minut.
Siinäpä syy vältellä raiskausta. Itsekin jättäisin niin välinpitämättömän ja etuoikeutetun turvallisuudentunteen omaavan kiusankappaleen.
Juu, muuta syytä ei olekaan sitä vältellä. :D
Palstalla on ihan sairaita trolleja taas liikkeellä.
Jos ap:n mies ei tee mitään, niin molemmat hukkuu. Eiks se ois paljon parempi?
Jos miehesi otti tuon puheeksi oma-aloitteisesti, niin hän on mäntti ja miettisin vakavasti, kannattaako suhdetta jatkaa.
Mutta jos sinä lähdit varta vasten tivaamaan mieheltäsi, miten hän menettelisi tuossa täysin hypoteettisessa tilanteessa, niin episodi kertoo vain sinun tyhmyydestäsi. On täysin selvää, että kunnon vanhempi asettaa lapsensa uuden kumppanin edelle ainakin niin kauan kuin lapset ovat vielä alaikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi otti tuon puheeksi oma-aloitteisesti, niin hän on mäntti ja miettisin vakavasti, kannattaako suhdetta jatkaa.
Mutta jos sinä lähdit varta vasten tivaamaan mieheltäsi, miten hän menettelisi tuossa täysin hypoteettisessa tilanteessa, niin episodi kertoo vain sinun tyhmyydestäsi. On täysin selvää, että kunnon vanhempi asettaa lapsensa uuden kumppanin edelle ainakin niin kauan kuin lapset ovat vielä alaikäisiä.
Eron kannalta onko sillä väliä kumpi asian ottaa puheeksi. Ei tuollaisella suhteella ole tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ikuinen kakkonen. Jos se on ok, jää suhteeseen. Jos haluat olla jollekin ykkönen, etsi muuta seuraa.
Ei se nyt ihan noinkaan ole. Miksi kukaan haluaisi olla suhteessa jossa toinen ei ole päässyt yli exästään?
Ööh, eihän tämä tarkoita etteikö olis päässyt yli. Vaan mietti ihan omia lapsiaan. Mikään ei ole lapsille pahempi kuin oman äidin kuolema.
Tämä! Kertoo miehestä hyvää, että vanhemman rakkaus on vahvempi kuin romanttinen rakkaus.
Niinhän sen kuuluu ollakin. Eikä tarkoita, etteikö rakastaisi sinua paljon.
Tällaiset kuvitteelliset "kumman valkkaat hankalassa tilanteessa"-kyselyt ei yleensä tuota kuin pahaa mieltä, en suosittele. En mäkään kysy mieheltä, ottaisko Angelica Jolien mun sijaan jos saisi ;)
Tätä tämä rehellisyys teettää. Tämän takia pitäisi ja olisi hyvä valehdella. Miehesi olisi pitänyt valehdella. Toki mieli saattaa tositilanteessa toimia toisin ja ajansaatossa mieli saattaa muuttua. Tällä hetkellä miehesi ajattelee lasten etua. Asia saattaa muuttua, kun teille tulee ipana.
Ja sitten ottaa kenet tahansa cuck-aisurin, joka suostuu vihaamaan ja vainoamaan naisen exää, jolle se on katkera.