Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko suojella edes koiraasi heijastimella?

Vierailija
04.12.2024 |

Minulle on ihan sama, jos ajan sinun päällesi, mutta en halua ajaa KOIRAN päältä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas toisinpäin. Koiran voi korvata toisella koiralla. Ihmisen päältä en halua ajaa. Sit jos vahinko kävisi,miten esitän että välitän siitä koiran raadosta?

Vierailija
2/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koiralla on heijastimet ja valo. Mullakin on kyllä heijastin ja hohtopipo. Painetaan tuolla pimeydessä 4xvrk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, koirallani on ollut vilkkupanta pimeällä jo yli 12 vuotta, minulla on heijastimet myös, joten eiköhän meidät nähdä jos haluaa. Kyllä minäkin toivon että koirat näkyisi pimeässä, kun yhtäkkiä kohdalla alkavat möykkäämään, siinä vähän säikähtää 

Vierailija
4/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira on koristeltu kuin joulukuusi. Itselläni on heijastinhenkselit (jos muistan).

Vierailija
5/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koiralla on heijastimet ja valo. Mullakin on kyllä heijastin ja hohtopipo. Painetaan tuolla pimeydessä 4xvrk.

Kiitos sinulle! Järkytyin tänään, kun pimeydestä tupsahti mustiin pukeutunut henkilö mustan koiransa kanssa. Siinä kohtaa ei ollut edes katuvaloja. Kummallakaan ei minkäänlaista valoa tai heijastinta. Omalla koirallani heijastinliivi.

Vierailija
6/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa kyllä laittaa koirallekin heijastin, etenkin sellaisille rotan kokoisille. Minä ajoin melkein yhden yli pari päivää sitten pyörällä. Huom. pyörätiellä ja itselläni etu- ja takavalot päällä, rauhallinen vauhti. Huomasin vain että lihava ihminen seisoo kävelytiellä, sitten tajusin että ajoin pleksihihnan yli kun sellainen marsun oloinen koira alkoi räksyttää pyörän toisella puolen.

Vierailija
7/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa suojata on ettei kävele auton eteen.  Koskee myös ihmisiä, ja rollaattoreita lykkiviä vanhuksia ja lastenvaunuja työntäviä vanhempia.  

Vierailija
8/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi valita, lähteekö pimeään kulkemaan ilman heijastinta. Koira ei voi valita, vaan kulkee narussa ihmisen valitsemaa reittiä heijastimen kanssa tai ilman. Joten tyhmät heijastimettomat  ihmiset suorastaan kerjäävät tulla päältä ajetuksi. Koira ei.

Vierailija
9/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on tyypillinen mielenterveysongelmainen koiraihminen. 

Vierailija
10/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut saapuivat paikalle öhisemään eläinvihaansa.

Et siis vihastu aplle ,että hän ajaisi sitten jonkun lapsen päältä mielummin? Outo olet.

Missä kohtaa ap puhui lapsesta?

Vierailija
11/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira ei ole arvokas joten sen päältä voi ajaa.

Noooo, jos katsotaan paljonko oikeus maksattaa ihmishengestä korvauksia, niin moni koira on kalliimpi :D

Vierailija
12/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on tyypillinen mielenterveysongelmainen koiraihminen. 

Voisitko tehdä analyysin myös heistä, jotka eivät valitse käyttää heijastinta?

Vierailija
13/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirilla on hyvät heijastinliivit.

Itselläni ei yhtään heijastinta, mun päälle saa vapaasti ajaa.

Kunhan tömäytät kunnolla niin etten jää kitumaan.

Vierailija
14/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koira on koristeltu kuin joulukuusi. Itselläni on heijastinhenkselit (jos muistan).

Loistavaa :)

Vierailija
15/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kannattaa kyllä laittaa koirallekin heijastin, etenkin sellaisille rotan kokoisille. Minä ajoin melkein yhden yli pari päivää sitten pyörällä. Huom. pyörätiellä ja itselläni etu- ja takavalot päällä, rauhallinen vauhti. Huomasin vain että lihava ihminen seisoo kävelytiellä, sitten tajusin että ajoin pleksihihnan yli kun sellainen marsun oloinen koira alkoi räksyttää pyörän toisella puolen.

Pimeässä ei kyllä näe niitä ohuita mustia rullaremmejä. Usein tumma koira ilman heijastinta menee jossakin tien toisella laidalla, huomaa ennen ohitusta ehkä vain omistajan juuri ja juuri. Läheltä piti tilanteita seuraa. Jännä että nuo ihmiset eivät reagoi itse mitenkään? Vedä koiraa pois tai huikkaa/viito että siinä auto tai pyörätiellä harhailee koira.

Vierailija
16/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi valita, lähteekö pimeään kulkemaan ilman heijastinta. Koira ei voi valita, vaan kulkee narussa ihmisen valitsemaa reittiä heijastimen kanssa tai ilman. Joten tyhmät heijastimettomat  ihmiset suorastaan kerjäävät tulla päältä ajetuksi. Koira ei.

Tämähän se. On käsittämätöntä, että kaikki ihmiset eivät edelleenkään tajua, miten he eivät oikeasti näy pimeässä ilman heijastinta. Tummat vaatteet vielä suurella osalla. Eikä ongelma koske vain autoilijoita, vaan myös pyöräilijöitä. Itsekin tajusin ryhtyä käyttämään valoa vasta kun huomasin pyöräillessä kuinka paljon paremmin kävelijät näkyvät valoilla, kuin heijastimella. Kun olisi edes ne heijastimet...

Vierailija
17/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläpäin koirilla on heijastinliivit ja valopannat ja ulkoiluttajalla mustat vaatteet, koirat näkee, mutta ihmisiä ei.

Vierailija
18/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut saapuivat paikalle öhisemään eläinvihaansa.

Et siis vihastu aplle ,että hän ajaisi sitten jonkun lapsen päältä mielummin? Outo olet.

Missä kohtaa ap puhui lapsesta?

Ihminen. Aikuinen se on myös jonkun lapsi. Nuori aikuinen. Voi olla myös lapsi. Ap puhui myös koirasta. Koira voi olla kaltoin kohdeltu, kerta ei heijastintakaan, eli omistaja ei välitä. Pääsee kärsimyksistään. Itse olen nähnyt kun koiraa on pahoinpidelty. Aikaa ennen kännyköitä, niin minkäs teet, itse olin lapsi niin en aikuisen toimintaan uskaltanut puuttua. Seuraavan kerran näin koiralla kipsin jalassa.

Vierailija
19/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kaiken kaikkiaan ihmiset vaan ovat suunnattoman typeriä.

Vierailija
20/38 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira on kuin joulukuusi tuolla lenkillä. Löytyy heijastinta ja valopantaa ja tuikkua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi