Onko täällä ihmisiä, jotka ei oo koskaan käyneet Usassa?
Kommentit (22)
Usaa ei ole oikeasti olemassa
Se on vain ajatus - mielikuva
Aika monia, ei sinne ole tyhjätaskuilla varaa mennä.
68 maata käynyt, mutta ei koskaan jenkeissä. Ei kiinnosta.
Ei ole varaa, koska rahaa säästän muuhun kuin kaukomatkusteluun. Ja vaikka matkailisin kalliille lomille, niin USA ei olisi kärkikohteiden joukossa.
Miksi kukaan haluaisi rahoittaa imperialistisen terovaltion sotakassaa? Väkivallan ja hömpän kehto.
Dramatisoitua jenkkilää näkee yli äyräiden elokuvissa ja sarjoissa, ettei senkään vuoksi monia kiinnosta matkarahoja sinne tuhlata. Ollaan ikään kuin nähty se paikka (vaikka oikeasti eivät olisi)
Haluaisin käydä kyllä, mutta en ole käynyt koskaan. Vielä ainakaan. Vähän epäilen, ettei tule koskaan käytyä, liikaa kaikkia rahareikiä... Mulla ei ole edes passi voimassa enää :)
Ei ole ollut rahaa eikä matkaseuraa. Yksin en oikein uskalla mennä näin kokemattomana matkustajana. Mieluummin ensin yksin johonkin Euroopan maahan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi rahoittaa imperialistisen terovaltion sotakassaa? Väkivallan ja hömpän kehto.
Housuissas sulla on imperialistinen valtio. Taidat olla putleristi.
Eipä minua kiinnosta koko maa matkailumielessä. Kaupungitkin on liian isoja ja niissä on liikaa ihmisiä.
En oo, enkä aio mennä. Nuorempana näin joskus painajaisia, että olin jotenkin joutunut Usaan, enkä päässyt sieltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Eipä minua kiinnosta koko maa matkailumielessä. Kaupungitkin on liian isoja ja niissä on liikaa ihmisiä.
Ja liikenne aivan karmeeta.
Ei kiinnosta mennä mitään hillybillyjä ihmettelemään. Siellä ei ole mitään mikä kiinnostaisi.
En halua mennä katsomaan lihavia ihmisiä. Niitä näkee täällä Suomessakin.
Usassa en oo käynyt, mutta Porvoossa oon.
En oo käynyt Papua-Uudessa-Guineassakaan.
Miten ap sun loogisuuspäätelmäsi? Täällä on niitä varmasti 500 % enemmän kuin siellä käyneitä.
Nythän siitä on varsinainen shitholecountry tulossa. Ihan viimeinen paikka, minne menisin.
Kyllä on. Videoita katsottu ja karttaa. On paljon maita joissa ei ole käynyt.