Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisiko pitää vielä tän talven 12v vanhaa toppatakkia?

Vierailija
04.12.2024 |

Onhan se hieman kulahtanut mutta muuten ehjä

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kohta 20 vuotta vanha tuulitakki ja ihan puhtaasti siitä syystä sitä vielä käytän, että olen utelias kuinka kauan se kestääkään. 

Vierailija
22/27 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 90-luvulla ostettu pitkä untuvatakki. Käytän vieläkin. On ihanan lämmin.

Minullakin oli, mutta joku taliaivo oli heittänyt tupakannatsan helmaan, iso reikä paloi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisi,tämä meni laskemaan kaikki takit komerosta ,en muista mihin lukemaan pääsin.Ei siinä ollut kuin osa.Nyt ostin taas uuden pitkän muhkean toppuatakin, mietin en tarkene talvea,ostin lämpökerraston ,lämpö saappaat kun maalla kolaan pihaa,käyn talvella kotona..Ei en tarttekkaan mitään lämmintä.Olin kuumeessa jtn tapahtui,kylmät valkeat varpaat,lämmintä +24 palelsi.Kymmeniä vuosia.Nyt ihan eri olo..Vanhat takit voi hyödyntää,mökkitakiksi,kalatakki,jne.

Vierailija
24/27 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mulla on 2010 ostettu Fjällräven, joka on edelleen kuin uusi. Todellakin käytän. Etenkin paksumpaa talvitakkia käytetään loppujen lopuksi aika vähän aikaa vuodessa, muutamia viikkoja vain. 

Vierailija
25/27 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kahdeksan vuotta sitten tori.fistä ostettu laadukas talvitakki, miten vanha lieneekään. Ostohinta on aikoinaan ollut aikoinaan melkoisen kallis. Mielestäni se on vieläkin paremman näköinen kuin useimmat liikenteessä näkyvät talvitakit. Kierrätys kunniaan!   

Vierailija
26/27 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä kulahtaneita vaatteita.

Ei kait toppatakki voi edes näyttää kulahtaneelta, kuvaus sopii paremmin halpaan t-paitaa, jossa värit kulahtaneet. 

12v vanhan toppatakin käyttö on ekoteko ja ympäristö kiittää. 

Vierailija
27/27 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nukkavierumpi sitä trendikkäämpi 

Hienojen rouvien muoti on nykyään vanhanaikaista ja kulahtanutta,vaikka olisi upouutta.

Hyvä näin.