Apua vuokra-asunnon kylppärin kynnys vuotannu jo pidempään. Nyt ehkä ongelmia lattiassa.
Eli kynnys on vanha ja kulunnu. Halennut ja vähän pehmentynyt. Myös kylppäri on huonosti suunniteltu. Ei suihkukoppia eikä verhoa. Aina, kun käyn suihkussa niin vettä roiskuaa oven ali lattialle pienitippa.
Olen aina kuivannut sen huolellisesti heti. En kuitenkaan ole puuttunut tähän kynnys juttuun.
Nyt huomasin, että valoa vasten katsoessa sauman läheltä laminaatissa näkyy pieni kupsrustuma. Menin paniikkiin. Kuivaisin saman tien kaikki paikat huolellisesti, mutta lattiassa on tuo jälki. Nyt olen suihkussa käydessä laittanut pienen pyyhkeen kynnykselle ja vuotaminen loppui.
Kynnys on ihan lahoamispisteessä tai halennut yhdestä kohtaa. Myös sen tiiviste on pettänyt osittain ja siinä näkyy homepilkkuja, ? Ehkä.
Apua. Pelottaa ihan sikanaa jos tästä tulee hirveät laskut mulle. Olen koittanut kuivata lattian aina suihkun jälkeen heti. Mutta ei näköjään ole auttanut. Jälki ei ole kovin huomattama
Kommentit (7)
Onko tullut mieleen ilmoittaa vuokranantajalle että asunnossa syntyy päivittäinen vesivahinko? Soitat nyt heti ja kerrot, jotta viat voidaan korjata niin ettei vesi enää valu laminaatille. Jos suihkussa on kuitenkin verhotanko, suihkuverhon hankinta on sinun vastuullasi. Vuokranantaja varmasti asentaa tangon pyytäessä, jos ei ole.
Voit laittaa huoli ilmoituksen isännöitsijälle. Muuta ei tartte tehdä.
En ymmärrä miten nämä ihmiset pärjäävät elämässä. Nämä oikeasti kuvittelevat että tämä foorumi on joku yleinen asiakas- ja konsultointipalvelu.
OTA YHTEYTTÄ VUOKRANANTAJAAN TAI HUOLTOYHTIÖÖN, ÄLÄ TÄNNE.
Vuokraloordi maksaa kaiken, ei hätää.
Ei meilläkäån ole ollut koskaan suihkuverhoja, itse ne pitää ostaa.
Sun ois tietysti pitänyt ilmoittaa tuosta halkeamasta heti kun sen huomasit, mutta sen varmaan jo tiesitkin.
Ilmoita nyt, ja sano että huomasit vasta äsken.