Sain uuden työpaikan😍
Olen ollut nykyisessä työpaikassani nyt vuoden verran ja viimeiset kuukaudet olen kokenut inhottavaa kiusaamista muilta. Mun tekemisiin puututaan, kukaan ei puhu mulle ja mua ei edes moikata välillä. En tiedä yhtään mistä tämä johtuu mutta joka päivä on ollut tosi huono fiilis mennä työpaikalle kun tuntuu että mua vihataan.
Kävin eilen sitten työhaastattelussa saman alan hommiin mutta eri paikkaan ja sain paikan. Vielä pitää pari kuukautta kärvistellä tässä työpaikassa mutta sitten ihanaa jättää kiusaajat omaan arvoonsa ja häipyä😍
Toivon että edes joku kiusaajista tuntisi piston sydämessään kun saa kuulla että lähden tai tajuaisi että mistähän se mahtaa johtua mutta toisaalta en tiedä pystyykö he tuntemaan edes mitään katumusta🤔
Oli pakko vaan päästä hehkuttamaan jonnekkin!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Mutta oletko varma, että uudessa paikassa on paremmin?
Ainakin toivon niin. Rekrytoija sanoi että heti jos ilmenee jotain kismaa tms työpaikalla niin hänelle tulee kertoa heti ettei katso sellaista. Otti tämän siis esille ilman että kerroin nykyisestä kiusaamisestani
No kylläpä pääset nyt näpäyttämään oikein kunnolla!
Onnea!
Kiusaajat harvemmin katuvat, vaan ajattelevat max. Että hyvä kun pääsivät eroon. Väkivaltainen päin naamaa on 99% tapauksista väkivaltainen myös selän takana
Tärkeintä on kuitenkin se, että sinä pääset parempaan paikkaan ja kiusaajat jäävät kiehumaan omaan soppaansa
Hienoa. Mutta oletko varma, että uudessa paikassa on paremmin?