Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisik olla fyysikko, mutta en koskaan ollut tarpeeksi älykäs

Vierailija
04.12.2024 |

Matematiikassa ja fysiikassa olen huono

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa

Vierailija
2/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla NBA-koripalloilija, mutta en ole urheilullinen ja mittaakin on vain 151 senttiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä haet tällä aloituksella? Jotain säälikehuja että kaikki ovat kauniita ja täydellisiä?Joo, olen varmaan sinua kauniimpi ja parempi, mutta ehkä sinussa on sitten jotain muuta hyvää eikä kaikki ole kiinni ulkonäöstä ainakaan kaikille. 🥴

Vierailija
4/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kukin kykyjensä mukaan.

Mitäpä tuota murehtimaan.

Vierailija
5/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi maailman hienointa olla kvanttifyysikko. Valitettavasti olen hahmotushäiriöinen ja muutenkin vähän yksinkertainen, joten haaveeksi jäi tuokin.

T. Työtön

Vierailija
6/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla NBA-koripalloilija, mutta en ole urheilullinen ja mittaakin on vain 151 senttiä. 

Ymmärrän

Vierailija
7/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiikka ei ole vaikeaa mutta töitä on tehtävä.

Vierailija
8/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee

Vierailija
9/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla kelloseppä, mutta olen sokea. Onnistuisiko valkoisen kepin ja henkilökohtaisen avustajan avulla?

Vierailija
10/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kirjoitustaito todistaa, ettei hän ole älykäs. Tuottaako oikeinkirjoitus sinulle fyysistä kipua, vai miksi välttelet sitä?

Vierailija
11/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla elokuvatähti kuin James Dean, mutta olen takatukkainen kalju. Mitä teen vaihdanko idolikseni Ron Jeremyn? Löytyykö palstalta hoikkaa ja vaalea naista kuin Seka tai Brigitte Lahaie?

Vierailija
12/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin olla huippumalli, mutta olen lihava ja 155-senttinen ja ruma naamasta.

Vierailija
13/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan olla elokuvatähti kuin James Dean, mutta olen takatukkainen kalju. Mitä teen vaihdanko idolikseni Ron Jeremyn? Löytyykö palstalta hoikkaa ja vaalea naista kuin Seka tai Brigitte Lahaie?

Haisetko pahalle? Silloin Jeremy voisi onnistua. 

Vierailija
14/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin yliopistoon pääsee fysiikkaa lukemaan kuka vaan. Tosin melkein kaikki lopettaa kesken.

Vierailija
15/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla miljonääri, mutta minulla on vain 3 euroa tililläni. 

Vierailija
16/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se älyäkin vaatii.

Vierailija
17/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin yliopistoon pääsee fysiikkaa lukemaan kuka vaan. Tosin melkein kaikki lopettaa kesken.

Pride-woke-homojen ja muiden viherkomukoiden sirppiliiteri. Pitää mennä äärioikeistolaiseen yliopistoon!

Vierailija
18/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koulutukseltani fyysikko, mutta käytännössä koodaan työkseni it-firmassa. Ei tutkijanura sitten napannutkaan, kun pätkävirkoja ja huonot palkat, joten lähdin it-hommiin. Niihin otettiin ilman alan koulutusta, ilmeisesti sillä uskomuksella että fyysikot ainakin on tarpeeksi älykkäitä matemaattis-loogisessa mielessä niihin hommiin. Hyvin se on kyllä sujunutkin, ja olen saanut jopa matematiikkaa käyttää esim. paikkatieto- yms. ohjelmistojen parissa.

Vierailija
19/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussamme on paljon lääkäreitä ja haluaisin itsekin uralle. Valitettavasti veren näkeminen saa heikoksi enkä pärjää edes lyhyessä matematiikassa.

Vierailija
20/31 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi maailman hienointa olla kvanttifyysikko. Valitettavasti olen hahmotushäiriöinen ja muutenkin vähän yksinkertainen, joten haaveeksi jäi tuokin.

T. Työtön

Ei järkeä, kohta tekoäly kuittaa ihmisen tekemän ajattelutyön.