Haluaisik olla fyysikko, mutta en koskaan ollut tarpeeksi älykäs
Kommentit (31)
Haluaisin olla NBA-koripalloilija, mutta en ole urheilullinen ja mittaakin on vain 151 senttiä.
En tiedä mitä haet tällä aloituksella? Jotain säälikehuja että kaikki ovat kauniita ja täydellisiä?Joo, olen varmaan sinua kauniimpi ja parempi, mutta ehkä sinussa on sitten jotain muuta hyvää eikä kaikki ole kiinni ulkonäöstä ainakaan kaikille. 🥴
Olisi maailman hienointa olla kvanttifyysikko. Valitettavasti olen hahmotushäiriöinen ja muutenkin vähän yksinkertainen, joten haaveeksi jäi tuokin.
T. Työtön
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla NBA-koripalloilija, mutta en ole urheilullinen ja mittaakin on vain 151 senttiä.
Ymmärrän
Vierailija kirjoitti:
Fysiikka ei ole vaikeaa mutta töitä on tehtävä.
En tee
Haluaisin olla kelloseppä, mutta olen sokea. Onnistuisiko valkoisen kepin ja henkilökohtaisen avustajan avulla?
Aloittajan kirjoitustaito todistaa, ettei hän ole älykäs. Tuottaako oikeinkirjoitus sinulle fyysistä kipua, vai miksi välttelet sitä?
Haluan olla elokuvatähti kuin James Dean, mutta olen takatukkainen kalju. Mitä teen vaihdanko idolikseni Ron Jeremyn? Löytyykö palstalta hoikkaa ja vaalea naista kuin Seka tai Brigitte Lahaie?
Mä haluaisin olla huippumalli, mutta olen lihava ja 155-senttinen ja ruma naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla elokuvatähti kuin James Dean, mutta olen takatukkainen kalju. Mitä teen vaihdanko idolikseni Ron Jeremyn? Löytyykö palstalta hoikkaa ja vaalea naista kuin Seka tai Brigitte Lahaie?
Haisetko pahalle? Silloin Jeremy voisi onnistua.
Helsingin yliopistoon pääsee fysiikkaa lukemaan kuka vaan. Tosin melkein kaikki lopettaa kesken.
Vierailija kirjoitti:
Fysiikka ei ole vaikeaa mutta töitä on tehtävä.
Kyllä se älyäkin vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin yliopistoon pääsee fysiikkaa lukemaan kuka vaan. Tosin melkein kaikki lopettaa kesken.
Pride-woke-homojen ja muiden viherkomukoiden sirppiliiteri. Pitää mennä äärioikeistolaiseen yliopistoon!
Mä olen koulutukseltani fyysikko, mutta käytännössä koodaan työkseni it-firmassa. Ei tutkijanura sitten napannutkaan, kun pätkävirkoja ja huonot palkat, joten lähdin it-hommiin. Niihin otettiin ilman alan koulutusta, ilmeisesti sillä uskomuksella että fyysikot ainakin on tarpeeksi älykkäitä matemaattis-loogisessa mielessä niihin hommiin. Hyvin se on kyllä sujunutkin, ja olen saanut jopa matematiikkaa käyttää esim. paikkatieto- yms. ohjelmistojen parissa.
Suvussamme on paljon lääkäreitä ja haluaisin itsekin uralle. Valitettavasti veren näkeminen saa heikoksi enkä pärjää edes lyhyessä matematiikassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi maailman hienointa olla kvanttifyysikko. Valitettavasti olen hahmotushäiriöinen ja muutenkin vähän yksinkertainen, joten haaveeksi jäi tuokin.
T. Työtön
Ei järkeä, kohta tekoäly kuittaa ihmisen tekemän ajattelutyön.
Harmittaa