Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde ja nainen liian innokas?

Vierailija
03.12.2024 |

Olen viimeinkin löytänyt miehen johon olen ihan kuumana ja on tosi vaikeaa pitää "matalaa profiilia". 

Haluaisin vaan koko ajan sänkyyn ja kun ollaan erossa voisin vain viestitellä fantasioista ja muistella edellistä kertaa ja suunnitella seuraavaa. Haluaisin laitella pikkutuhmia kuvia ja viestejä ja ja ja...

Olen hillinnyt itseni mutta olisiko tämä teille miehet turn off vai on?

Mies on minua 10v vanhempi ja kiihkeä kyllä mutta mietin voiko häntä liiallinen innostus ahdistaa?

-N36

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos vaikka kysyisit, että haluaisiko mies, että kirjoittelet sille fantasioistasi ja muistelet edellistä seksikertaa? Haluaisiko se panna useammin vähemmän vai just näin?

Haluaisiko saada pussy picin yllättäen luuriin?

Vierailija
2/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistikkuus on suoraan sanoen viehättävämpää kuin hikinen kuva jonkun genitaalista puhelimeen. Jälkimmäinen alkaa jossain välissä ällöttämään kokeneempaakin herrasmiestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostaisin sitä jos minulta tohtisi kysyä ihan suoraan että saako olla innokas, vai himmaileeko hiukan. Tykkään siitä että nainen osaa olla suora, rehellinen sekä avoin tunteistaan. Tekee itseeni paljon suuremman vaikutuksen kuin salaperäisyys.

Fantasiat, pikkutuhmat, rohkeat... Ihan kaikki käy omalla kohdallani. Omaan tosin korkean libidon ja olen itsekin kovin innokas kumppanilleni ehdottelemaan kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Tilanne ehkä saattaisi ahdistaa sellaista, jolla on alhaiset halut, mutta mene ja tiedä kun ei oma pääkoppa meinaa taipua sellaiseen ajatukseen, ettei seksi olisi lähes jatkuvasti jollain tasolla mielessä.

Tämä on siis spekulointia vain omasta näkökulmastani ja varmasti joku on eri mieltä asioista. Itselle tosiaan suora puhe ja rohkea avoimuus on se mistä sytyn.

Vierailija
4/10 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aistikkuus on suoraan sanoen viehättävämpää kuin hikinen kuva jonkun genitaalista puhelimeen. Jälkimmäinen alkaa jossain välissä ällöttämään kokeneempaakin herrasmiestä.

Kirjoitin pikkutuhma joka tarkoittaisi ehkä kuvia minihameesta ja sukkiksista tai bikinikuvaa. 

-ap

Vierailija
5/10 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna palaa vuoden päästä tuo kiihko on muisto vaan. Elä hetkessä

Vierailija
6/10 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miehiä alkaa ahdistaa, jos nainen vaikuttaa liian innokkaalta. Olen itse nainen ja saanut usein pakit kun olen ollut liian innokas.

Vierailija
7/10 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos häntä ahdistaa stay-up kuva niin hän ei ole oikea sinulle. Itse sain vastaavia kun aloimme seurustella ja kyllä muistan ajaneeni Tampereelta Helsinkiin melkoisessa seisokissa, kun tuli tasaiseen tahtiin juurikin "stay-up sukkis" kuvia minihameessa eri kulmista otettuna. 

Joten rohkeasti vaan kuva ja perään teksti esim. "maistuisiko illalla"

Vierailija
8/10 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia fantasioita sinulla AP on mistä haluaisit vihjailla? Onko kyse sidontaleikeistä tai jostain vastaavasta?

Vierailija
9/10 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia fantasioita sinulla AP on mistä haluaisit vihjailla? Onko kyse sidontaleikeistä tai jostain vastaavasta?

Minulla olisi sidontaleikki fantasia jos joku tulisi sen toteuttamaan niin mielelläni lähettelisin kuvia kun olen stay-up sukissa nilkoista ja ranteista kahlittuna odottamassa "hyväksikäyttöäni" ym. kiusoittelua.

N38

Vierailija
10/10 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vierailija kirjoitti:

kyllä miehiä alkaa ahdistaa, jos nainen vaikuttaa liian innokkaalta. Olen itse nainen ja saanut usein pakit kun olen ollut liian innokas."

Minua on useaan kertaan lähestyneet naiset ja se ahdistus tulee sitää jos nainen on "needy" samaa koskee varmaan toisinkin päin. Joten kyse on enemmän miten asioita teet. Älä missän tapauksessa ole "Needy". Mutta muutenhan tuo on tosi jees.

M49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi