Mitä pitää sisällään: tarjoan sinulle päivällisen
Mitä ajattelisitte tilanteessa, jossa mies lupautuu tarjoamaan päivällisen, mutta selviääkin, että jälkiruoka ei kuulu tuohon tarjoukseen, se pitää maksaa itse.
Kommentit (9)
Joko köyhä joka rakastaa sinua tai narsisti joka rakastaa leikkiä kanssasi ja tutkii rajojasi.
Hah! Mitä väliä jollain jälkkärillä kun en yleensä syö eli harrasta jälkiruokia. Jäätelö menee välipalasta!
Se haluaa tuupata pyllyyn. Otatko ahnaasti?
En tiedä mutta pisti miettimään kun Subwayssa eilen oli pariskunta mua ennen niin linjan päässä nainen pyysi keksin ja mies painotti että joo tulee erikseen sitten. Eli naisen maksettavaks ja puolitti muutenkin ateriansa puoliksi. Ehkä ovat sopineet niin että eri talous mutta olisi mun mielestä voinut sanoa että juu maksaa sen . Niin ei, keksikin piti eritella erikseen.
No olisi kummallista jos maksaisi laskun muuten, mutta pyytäisi minun jälkkäristäni erillisen laskun minulle. Se taas olisi ihan normaalia ja jees jos jälkkärit syötäisiin jossain eri paikassa ja pyytäisi minua tarjoamaan ne. Tai ehdottaisin sitä kyllä itsekin.
Miksi vaadit prinsessa kohtelua kun olet käytettyhuora?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaadit prinsessa kohtelua kun olet käytettyhuora?
Hyi että miten rumasti sanottu!
On ihana ja kiltti mies ja pistää viimeiset roposensa sinuun . Laskee että okei hänellä on 25€ jäljellä ja sillä saa kustannettua teidän syömiset ravintolassa ,mutta jos haluat jälkiruokaa niin maksat itse koska miehellä ei varaa .