Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverini ja minä ollaan niin ihastuneita toisiimme.

Vierailija
23.02.2007 |

Molemmat sen tietää. Molemmat tietää senkin, ettei jutusta voi mitään tulla. On perheet ja halu tehdä moraalisesti oikein. Tunteet eivät silti katoa noin vain. Yritä siinä sitten tehdä töitä, kun on ihan sekaisin toisen läsnäolosta. Milloinkahan tämä menee ohi?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille naiselle, ettei sua tosiaankaan kiinnosta.

Älä osoita mitenkään erityistä huomiota enää naiseen.

Naiset voivat luulla pientäkin katsetta ja kosketusta ihastuksen merkiksi.

Varo kys. naista sinä mies joka täällä kirjoittelet.

Vierailija
2/28 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kaikille tätä tunnetta. Mutta varattujen kannattaa pitää varansa. Siitä ei muuten hyvää seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. hiplattu mies

Vierailija
4/28 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aivan sekaisin yhdestä työkaveristani ja hän minusta. Molemmilla perheet ja avioliitot ja kaikki hommat kunnossa. Mutta kun sille kemialle ei mitään voi.

Ja miten se näkyy (taivas, sen kyllä muutkin jo kohta huomaa):

- jos ojentaa toiselle jotakin, toinen ottaa kädestä kiinni samalla

- pitkät katseet, joiden sähkö kipinöi kilometrien päähän

- jatkuvaa flirttailua, jonka taso vain nousee ja nousee, tunteiden kuumentuessa juttujen taso muuttuu

- jokapäiväiset puhelinkeskustelut, puhumme pitkään ja kaikesta (työasiat vähemmistössä nykyään)

- toisen sp-viestiin vastataan aina lisättynä jollakin kivalla kommentilla

- tahattomia (hah!) kosketuksia aina kun mahdollista

Ja taivas sitä kemiaa, kun veri vetää niin se vetää. Ja hyvältä tuntuu. Mutta moraali on molemmilla ja toiseen ei kosketa (kuin sillä lailla siveellisesti ohimennen). Aviopuolisoita kunnioitetaan. Mutta se ei sitä tunnetta poista.

Ongelmana (ja pelastuksena) tässä on, että työskentelemme eri maissa. Sama konserni, yhteinen projekti, mutta toimipaikat eri maissa ja siksi näemme vain noin kerran kuussa.

Huh. Ajattelen tyyppiä ihan liikaa. Ja hän minua. Miksi hän muuten soittaisi aina perjantaina juuri ennen kotiin menoaan minulle pitkän puhelun. Emme puhu ääneen näistä kemiajutuista, se ei ole sallittua, vaan yleisiä juttuja ja flirttiä, josta molemmat nauttii. Ääneen tästä ei puhuta keskenämme. Sitten siitä kai hohto katoaisi...

Vierailija
5/28 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun työasioiden merkeissä olemaan erään ihastuttavan miehen kanssa tekemisissä ja aina katseet kohtaa hellästi, jos ei muuta.

Välillä ajattelen, et jos mies ehdottais jotain enemmän, voisin heikkona hetkenä ikävä kyllä sortua, sen verran tunteet käy välillä kuumina.

Onneksi korkea moraali kummallakin.

Mukava piristys välillä työssä tuo pieni ihastus. Ja se on kiehtovaa, kun ei täysin tiedä mitä toinen ajattelee.

Mies on joskus kyllä kysynyt erotessamme, että mitä nyt ajattelen, en ole siihen erikoisemmin reagoinut, kun en tarkasti tiennyt mitä ajoi takaa. Kuittasin kysymyksen vaan jotenkin huomaamatta ja vaihdoin asiaa.

Vierailija
6/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se istuu mun edessä ja opettaa jotain ATK:ta

Vierailija
7/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole rakastumisesta, vaan ihastumisesta. Tähän asti on kestänyt 4 kk.

ap

Vierailija
8/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo todella vaikea olla tekemisissä.

Koko ajan ajattelen miestä, mutta onneks mulla on korkee moraali.

Vierailija
9/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koko ajan ajattelen miestä, mutta onneks mulla on korkee moraali.

että oma moraalikäsitys lipsuu. Helposti sallii itselleen koko ajan hivenen enemmän... Ainakin minun täytyy yhä uudestaan koota itseni ja palata siihen pisteeseen, missä järki pelaa kunnolla. Joskus vuosia sitten tehtyyn päätökseen pysyä uskollisena ei välttämättä voi elämän tuulissa takertua. Se täytyy päättää joka päivä tai viikko uudestaan. Näin siis minulla.

Vierailija
10/28 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos vaikka vitsailen, saatan samalla tönäistä toista kyynärpäällä tai laittaa käden olalle (taputtaa) tms. tarkoittamatta mitään seksuaalista tai muuta. Se on minulle luontainen tapa. Ollut aina. Nyt aloin miettimään tätä ketjua lukiessani, että joku voi pitää sitä seksuaalisena kiinnostuksena. HUOH!

Vierailija
11/28 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa osoittaa, että pidän ihmisestä tai hänen jutustaan tms.

Vierailija
12/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta kun sydän hakkaa ja heikottaa joka kerta aina vaan enemmän kun toisen näkee,

ap

Vierailija
13/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ihastunut! Mahassa lentelee perhosia, poskia polttaa, toisen tapaamista odottaa kuin kuuta nousevaa... Ja kun hänet lopulta tapaa, hän katsoo ihanasti silmät tuikkien ja hymyilee. :)

Asioita ei vain pidä päästää liian pitkälle. :) Tsemppiä meille kaikille!

Vierailija
14/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta KOSKAAN ei tehty mitään pettämiseen viittaavaa, ei edes humalssa, pikkujouluissa tms. Oli vaan tosi kiva aina jutella jne.

Vierailija
15/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan työpaikkani nainen tarttui vahingossa käteeni (kämmeneen) kun ojensin hänelle kirjan. Hämmästyin, enkä katsonut häntä silmiin vaan tuijotin sitä kirjaa välissämme. Kului yllättävän pitkä tovi (pari sekuntia kai). Sitten hän päästi kädestäni ja tarttui siihen kirjaan. Olin hämmästynyt. En kommentoinut mitään, eikä hänkään.

Itseäni vähän vaivasi jälkikäteen, että mistähän tuossakin oli kysymys. Samalla naisella on usein tapana seisoa merkillisen lähellä, jos asioi työpöytäni luona. Toisinaan esim. hänen reitensä painautuu kyynärpäätäni vasten pitkäksi aikaa ilman, että hän itse noteeraa asiaa mitenkään. En ole kommentoinut asiaa ääneen, enkä siirtänyt kättäni kavahtaen pois. Pitäisiköhän?

Olen funtsinut, että voihan tuo olla ihan viatontakin tuollainen. Sinällään en kaipaa mitään työpaikkaromanssia tms. Perheellinen mies kun olen.

Vierailija
16/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purista sitä pepusta niin asia selviää!

Vierailija
17/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan läpinäkyvää, että sisällä kihelmöi?

Vierailija
18/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kärsii kielletyistä tunteista. Suudelmia parin kuukauden takaa, ja sen jälkeen pääkoppa aivan sekaisin. Mitä järkeä on siinä, että tunteet ja halut on molemminpuoleiset ja ne täytyy salata ja peittää ja yrittää unohtaa... kaiken lisäksi olemme erittäin läheisesti perheittäin tekemisissä ja tätä on kestänyt vuosikausia. Hulluus vaanii nurkan takana....

Vierailija
19/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei ehkä muut huomaa, mut ei sillä oo väliä.

Olo on nykyään jo todella levoton ja rauhaton, kun näen miehen.

Mieskin kulkee koko ajan edestakaisin ja ei muista mitään ja ei myöskään kuule mitä sanon tai aina sanoo, et mitä.

Mies saattaa takaapäin tulla ja laittaa käden mun ympäri, en pidä sitä nyt mitenkään ihmeellisenä.

Jos olisin hänen mielestä epämielyttävä, ehkä ei tekisi niin.

Monesti sanoo, et on tosi mukava tavata ja puhelimessa kertoo, et on mukava kuulla mun ääntä.

En tiedä kuvittelenko kaikki, mut on tää vaan ihanaa, kun ei edes varmaks tiedä mitä toinen ajattelee.

Vierailija
20/28 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se tunne mukava kokea kerran elämässäni. En muista, että olisin mieheeni ollut näin ihastunut.

kun ajattelenkin ihastustani, tuntuu koko kropassa. Ei kai tää kaikki voi olla vain kuviteltua.

Kun näen miehen, tuntuu, et jalat menee alta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme