Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä ei joinain päivinä kuulu mitään eikä vastaa viesteihin

Vierailija
03.12.2024 |

Toisina päivinä sitten taas lähettelee jotain sydämiä. En tajua enää mitään.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailumies? Harrastitteko seksiä jo, ja painottuuko tapailu nimenomaan siihen? Silloin ei yleensä ole aikomustakaan mitään parisuhdetta rakentaa, mies on ehkä tavannut toisen ja kiinnostavamman.

Ei ole ollut seksiä.

Ap

Vierailija
42/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, kun välillä hiljaista. Suhteen varmin tuho on olla jatkuvasti yhteyksissä, varsinkin seurusteluvaiheessa, kun ei vielä asuta yhdessä. Siinä se into viilenee hyvin nopeasti, kun ei ehdi ikävä tulla, vaan jatkuvaa puspusia.

Aiemmin laittoi näitä pusipuseja ja yhtäkkiä niiden määrä meni nollaan. Jos kysyn että mikä on ongelma niin sitten laittaa näitä ja seuraavana päivänä on taas hiljaa.

Ap

Ehkä hän koki ettei saa riittävästi vastakaikua sinulta? Kuinka usein sinä lähetät hänelle viestejä tai kuinka usein aloitat keskustelun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee lasta josta ei vielä halunnut kertoa tai jotain on off etätyttöystävää. Minulle tullut vastaan aika monta sellasta, ensin sydämiä yms. Ja yks kaks täysin pois päivän tai pari. Usien syy se on off etä tyttöystävä tullut paikkakunnalle, tai näkee lasta. Kaikki ne on muka sinkkuja. 

Vierailija
44/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee noin vain kerran niin oikea syy voi olla myös työ kiireet, sairaus, illanvietto harrastuksen tai ystävien kanssa. Jos sen sijaan vähän väliä pois eikä edes avaa viestejä niin voi olla etä tyttöystävä käymässä, tai lapsi jota näkee. Kertoo että on välinpitämätön jos koko ajan pois, eikä avaa viestiä edes. 

Vierailija
45/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailumies? Harrastitteko seksiä jo, ja painottuuko tapailu nimenomaan siihen? Silloin ei yleensä ole aikomustakaan mitään parisuhdetta rakentaa, mies on ehkä tavannut toisen ja kiinnostavamman.

Ei ole ollut seksiä.

Ap

Oletteko tavanneet monta kertaa ja miten usein? Itse olen ainakin sellainen että en hirveästi jaksa viestitellä vaan mieluummin livenä nähdä. Jospa sen mielestä homma eteen niin hitaasti niin kiinnostus on lopahtanut

Vierailija
46/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Sillä on omat jutut. Voi olla myös toinen perhe jossain. Ja vaimo. Tai vaimoja . Tai irtosuhteita. Tai pitää varalla. Hyvä jos parisuhteessa on yhteinen harrastus ja kiinnostuksen kohteet. Tiedetään näitä on nähty lomamatkoillakin ukot nai turisteja akka siivoo kotona ja baarissa. Tai täällä että ukko kai naapureita tai pitää toista eri lähiöissä ja toista toisessa. Voi olla parikin naista synnyttämässä samaan aikaan. Ja oma akka kotona ei älyä mitään. 

Vierailija
47/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurijuoppo.

Vierailija
48/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kunnon menomies. Lapset ja ex jossain ja 5 tyttöystävää joiden luona käy kun ehtii. Sitten syntyy lisää lapsia sinne tänne. 

Vierailija
49/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakomäen baarissa . Prostituoitujen ja naapurin naisen luona. Ihan tavallista. Huumeet. Sossu. Lapsia. YouTube sossuäidit ( toosatv). 

Vierailija
50/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ettei kukaan ole vielä maininnut välttelevää kiintymyssuhdetta. Vedin niitä ennen puoleeni kuin magneetti, ja se on juuri tuollaista kylmää-kuumaa, lähelle-kauas, eipäs-juupas.

Yksi mahdollinen syy tuuliviireilylle voi olla liian tuore ero. Senkin olen kokenut mitä on olla laastari ja tuollainen kohtelu kuului siihen.

Toki täällä jo esitetyt muutkin vaihtoehdot ovat ihan mahdollisia, eli että ei ole tarpeeksi kiinnostunut tai on joku toinen - ollut koko ajan tai löytynyt tässä välissä. Voi olla ukkomieskin.

Vierailija
51/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyörittää toista tai on väsynyt kun kärkyt huomiota koko ajan. Tapailussa tuo on normaali tapa viestiä suhteen laadusta ja etäisyyden tarpeesta, mutta jos seurustelette niin viesteihin pitäisi kyllä vastata samana päivänä.

En kärky vaan olen itsekin sitten hiljaa. Kahta viestiä enempää en laita, jos en saa vastausta.

Ap

Jos laitat viestiä päivittäin niin sinulla on suurempi tarve yhteyteen. Tee joskus samat ja ole vastaamatta viesteihin.

Ongelma on se, että hän oli aiemmin se, joka viestitteli enemmän. En tiedä mitä tapahtui yhtäkkiä.

Ap

No mitäköhän? Käytä nyt vähän järkeäsi, olet sijalla kaksi, jos sitäkään!

Vierailija
52/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut seksiä.

Ap

Ei välttämättä ole mikään ongelma. Joillekin kuitenkin on se x määrä tapailuja ja jos ei ole ollut seksiä niin feidataan pois. 

Paha mennä sanomaan. 

Vierailija
53/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Äläkä heti vastaa kun ilahduttavin kuuluu. Sulla rupesi just ap. Olemaan  kiirettä ja kysyntää kaikkialle ja kaikille muille.  Alat treffeille muiden kanssa ja tunder takaisin tulille. 

Se joku herättää sen tai sitten sä löydät sellaisen mikä sopii sulle.

Vierailija
54/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kultsi, mun piti vastata ja soittaa kunnes näin sun kirjoitukset täällä. Kaipaan sua niin! Mut just nyt mä oon nalkissa mun yhen kimmafrendin tosi piukassa tavarassa enkä pääse vastaamaan puhelimeen. Just ja jus kädet ja sormet yltää tietokoneen näppikselle. Kaipaan sua niin ja olen heti pian yhteydessä ja vastaan puhelimeenkin kun pääsen tänTatjanan tavarasta irti ... noo Tatjana, stoi, ei saa kutittaa, lopeta, aahahahahah  aaaaahhh

Vierailija
55/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee noin vain kerran niin oikea syy voi olla myös työ kiireet, sairaus, illanvietto harrastuksen tai ystävien kanssa. Jos sen sijaan vähän väliä pois eikä edes avaa viestejä niin voi olla etä tyttöystävä käymässä, tai lapsi jota näkee. Kertoo että on välinpitämätön jos koko ajan pois, eikä avaa viestiä edes. 

Mies jota kiinnostaa oikeasti laittaa sen viestin vaikka pöntöllä istuen ydinsodan keskeltä.

Vierailija
56/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa ettei kukaan ole vielä maininnut välttelevää kiintymyssuhdetta. Vedin niitä ennen puoleeni kuin magneetti, ja se on juuri tuollaista kylmää-kuumaa, lähelle-kauas, eipäs-juupas.

Yksi mahdollinen syy tuuliviireilylle voi olla liian tuore ero. Senkin olen kokenut mitä on olla laastari ja tuollainen kohtelu kuului siihen.

Toki täällä jo esitetyt muutkin vaihtoehdot ovat ihan mahdollisia, eli että ei ole tarpeeksi kiinnostunut tai on joku toinen - ollut koko ajan tai löytynyt tässä välissä. Voi olla ukkomieskin.

Niin exä on tuonut vauvan ja taaperon vuorohoitoon.

Vierailija
57/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin exä on tuonut vauvan ja taaperon vuorohoitoon.

Lapsia ei ole myöskään.

Ap

Vierailija
58/58 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jota kiinnostaa oikeasti laittaa sen viestin vaikka pöntöllä istuen ydinsodan keskeltä.

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän