Miehestä ei joinain päivinä kuulu mitään eikä vastaa viesteihin
Toisina päivinä sitten taas lähettelee jotain sydämiä. En tajua enää mitään.
Kommentit (58)
Hyvä, kun välillä hiljaista. Suhteen varmin tuho on olla jatkuvasti yhteyksissä, varsinkin seurusteluvaiheessa, kun ei vielä asuta yhdessä. Siinä se into viilenee hyvin nopeasti, kun ei ehdi ikävä tulla, vaan jatkuvaa puspusia.
Ymmärrän, naiset harvemmin tajuavat mitään mutta rakastamme teitä silti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kun välillä hiljaista. Suhteen varmin tuho on olla jatkuvasti yhteyksissä, varsinkin seurusteluvaiheessa, kun ei vielä asuta yhdessä. Siinä se into viilenee hyvin nopeasti, kun ei ehdi ikävä tulla, vaan jatkuvaa puspusia.
Aiemmin laittoi näitä pusipuseja ja yhtäkkiä niiden määrä meni nollaan. Jos kysyn että mikä on ongelma niin sitten laittaa näitä ja seuraavana päivänä on taas hiljaa.
Ap
Pyörittää toista tai on väsynyt kun kärkyt huomiota koko ajan. Tapailussa tuo on normaali tapa viestiä suhteen laadusta ja etäisyyden tarpeesta, mutta jos seurustelette niin viesteihin pitäisi kyllä vastata samana päivänä.
Hänellä muitakin naisia, ehkä perheellinen tai sitten vaan ei ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta mutta vastaa kohteliaisuudesta kun taas jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyörittää toista tai on väsynyt kun kärkyt huomiota koko ajan. Tapailussa tuo on normaali tapa viestiä suhteen laadusta ja etäisyyden tarpeesta, mutta jos seurustelette niin viesteihin pitäisi kyllä vastata samana päivänä.
En kärky vaan olen itsekin sitten hiljaa. Kahta viestiä enempää en laita, jos en saa vastausta.
Ap
Mulle selvisi vasta pitkän ajan kuluttua että kyseessä oli vaikea ahdistuneisuushäiriö..
Miksi haaskaat tuollaiseen aikaasi? Ei hänellä ole mitään annettavaa sinulle. Typerä, teinin tasolle jäänyt tapaus.
Penee muitakin naisia joten odotan nyt vaan rauhassa , vuorosi on vasta perjantaina.
Oli syy mikä tahansa se ei ole sellainen mitä haluaisit kuulla. Dumppaa se sikapossu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kärky vaan olen itsekin sitten hiljaa. Kahta viestiä enempää en laita, jos en saa vastausta.
Ap
Jos laitat viestiä päivittäin niin sinulla on suurempi tarve yhteyteen. Tee joskus samat ja ole vastaamatta viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos laitat viestiä päivittäin niin sinulla on suurempi tarve yhteyteen. Tee joskus samat ja ole vastaamatta viesteihin.
Ongelma on se, että hän oli aiemmin se, joka viestitteli enemmän. En tiedä mitä tapahtui yhtäkkiä.
Ap
Se sydämien lähettely ei välttämättä tarkoita mitään, mulla on ollut tinderjutteluita jotka alkaa laitella sydämiä vaikkei olla edes tavattu vielä.
Tykkää vedättää, tykkää myös kun olet epävarmuudessa ja jahtaat
Ehkä sillä miehellä on elämä? Ehkä jopa käy kavereitten kanssa pelaamassa tennistä ja sen jälkeen kaljalla ja ajattelee, että meistä jokainen tarvitsee sitä omaa aikaa, josta nyt niin paljon puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ongelma on se, että hän oli aiemmin se, joka viestitteli enemmän. En tiedä mitä tapahtui yhtäkkiä.
Ap
Vaimo alkanut epäillä jotain ja otettava vähän iisimmin viestittelyjen kanssa.
Apua