Niklas, Elias vai joku muu???
Moi!
Nyt tarvitaan nimiapua Nellan pikkuveljelle! Nimen ei tarvitse alkaa N-kirjaimella, mutta olisi kiva jos siinä olisi jotain yhteistä Nellan kanssa. Tällä hetkellä vaihtoehtoina ovat Niklas ja Elias. Niklas alkaa N-kirjaimella ja Elias sopisi mielestäni myös Nellan kanssa, molemmissa on e, l ja a-kirjaimet.
Itse tykkään ehkä vähän enemmän Elias-nimestä, mutta mitä muut ovat mieltä? Vai löytyisikö kenties joku kokonaan uusi vaihtoehto näiden rinnalle?
Nellukk@
Kommentit (7)
Itse en enää tuossa tapauksessa miettisi lisää etunimiä, vaan keskittyisin toisiin nimiin ja valitsisin sitten kokonaisuudeltaan paremman siis sukunimenkin kanssa yhteensopivimman.
ois mun mielestä hyvä. Niklas myös ok, mut ei niin kiva kun Elias.
ja nimien ei tartte alkaa samalla kirjaimella sopiakseen yhteen (aattelin ihan sellasenkin näkökulman tuoda esiin, että jos joskus perheenne vielä laajenee niin ei sit " tarvis" keksiä kaikille N-alkuisia nimiä...)
Elias hyvä, niklas ei...
Muita ehdotuksia:
Eeli
Eelis
Eeti
Eemil
Eemeli
Viljami
Lenni
Nella ja Elias
Nella ja Jasse
Nella ja Ossi
Nella ja Eelis
Nella ja Jooa
Nella ja Tuukka
Nella ja Tommi
Nella ja Santtu
Nella ja Manu
Nella ja Karri
Nella ja Aapeli
Tuo Niklas nimi on tosi hyvä! Itse mietin sitä toiselle pojalle, mut jotenkin nimi tuntui kuitenkin vähän liian hienolta tavalliseen sukunimeen.. mites Nella ja Niki??
Tosin Eliaskin on kiva ja samalla tapaa pehmeä kuin Nella, mutta Niklas vaan hitusen kivempi minusta :o)!!
Muutama ehdotus vielä:
Niiles
Nikolas
Eljas
Eliel
Nikke
Petrus
Jeremias
Jonne
Leo
Perttu
Peetu
Jesper
Veikka
Itse tykkään paljon ememmin Niklas-nimestä joka on reipas nimi.
Myös Miklas on kiva.
Muita Nellan kanssa rimmaavia minusta:
Niilo
Noel
Nooa
Aleksis
Alvar
Daniel
Eemi
Lenni (tosi hyvä!)
Oliver
Olle