Miehen inhottava joulutarina
Mies haluaa ja pitää tärkeänä, että minä katan joulupöydän HÄNEN sukulaisilleen, veljille ja sisarille sekä isälleen, mutta sanaakaan hän ei ole maininnut minun vanhemmistani tai veljestäni, miten heitä pitäisi muistaa. Nyt tuntuu siltä, että tämä asia nousee isoihin otsikoihin, sillä olen sitä mieltä, että miehen sukulaiset eivät ole omia sukulaisiani tärkeämpiä tai arvokkaampia.
Kommentit (20)
Mutta kerro, mikä se miehen inhottava joulutarina on! Kertooko siis joka joulu saman tarinan?
No et sinäkään varmaan ole sanonut sanaakaan hänen sukulaisistaan. Tämän kommentin jälkeen kiiruhdat kertomaan että sinä olet kyllä niin tehnyt. Jep jep
Miksi ei itse kata? Tekeekö hän ruuat ja sinä vain katat?
Nalkuttavalla muijalla on paskainen loppu 💪🏼
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Se kannattaa ehdottomasti nostaa näkyväksi !
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävällä äijällä on sama loppu... - eri -
Laita mies valmistamaan myös sen ruoan, mitä sinä hänen sukulaisiaan hyysäät ja passaat ?
Siis yksi joulupöydän kattaminen on niin pieni homma verrattuna kaikkeen siihen ruuanlaittoon! Eikö koko porukka voi vaikka yhdessä kattaa sen pöydän, jos noin inhoat yhtä pöydän kattamista! Sano niille sisarille ja veljille, että nyt kattamaan pöytää, jos miehesi ei siihen pysty!
Ainahan siinä niin käy, että jommankumman suku tulee läheisemmäksi kuin toisen, sellaiseksi, jonka kanssa kyläillään ym.
Mikä tarina tässä oli? Ja etkö sä osaa puhua sille miehelles? Tai sanoa että sunkin sukulaiset tulee siihen joulupöytään?
Nää joulutrollit on taas niin typeriä ja kaikki samankaltaisia. Ei näissä mulle ainakaan tule mieleen että mies on pösilö, vaan että nainen se tässä ihan nolo on kun ei kykene keskustelemaan sen miehensä kanssa vaan vinkuu jossain palstalla joka ei auta keksittyä ongelmaa mitenkään.
Miehen joulutarina? Kyllä mä näen tässä ihan sun tarinan.
No ei kai se miehen tehtävä ole sinun sukulaisia muistaa, mutta miksi juuri sinun pitää kattaa pöytä miehen sukulaisille? Sano että huolehtikoon hän omasta suvustaan ja sinä omastasi, tai sitten teette yhdessä kaikille.
Miksi ihmeessä sä katat miehen vanhemmille joulupöydän jos et sitä halua?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarina tässä oli? Ja etkö sä osaa puhua sille miehelles? Tai sanoa että sunkin sukulaiset tulee siihen joulupöytään?
Nää joulutrollit on taas niin typeriä ja kaikki samankaltaisia. Ei näissä mulle ainakaan tule mieleen että mies on pösilö, vaan että nainen se tässä ihan nolo on kun ei kykene keskustelemaan sen miehensä kanssa vaan vinkuu jossain palstalla joka ei auta keksittyä ongelmaa mitenkään.
Koko aloitus on tarina.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuisiko sellainen kompromissi että olisi yhteinen joulupöytä kaikille?
Täytyy olla iso talo, että onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Jaa millainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa millainen?
Haaveilee varmaan muijasta jota voisi hakata mutta nyt hänen täytyy vaan hakata äitiään ja mummoaan, ovat kuulemani mukaan majailleet turvatalossa jo pidemmän aikaa. VAARA ON TÄMÄN NÄKÖINEN.
Onnistuisiko sellainen kompromissi että olisi yhteinen joulupöytä kaikille?