Ihmiset suunnittelee joulua jo kuukausia ennen.
Mikä kiire tässä on. 23 päivä vasta voi alkaa miettiä joulua ja ehtii hyvin ostaa ruuat ja lahjat.
Kommentit (19)
Äläpä yleistä, en vietä sen enempää joulua kuin muutakaan turhaa "juhlapäivää" eli ei tarvitse suunnitella mitään.
Nyt on jo mä mitään kaupoissa, eli suunnitellaan pääsiäistä
Haittaako kun ihmisillä saattaa olla vähän enemmän suunniteltavana? Se lanttuloora ja parit lahjat ei kata suunnitelmia suurelta osalta ihmisistä. Ihan v i t u n huutonaurut APlle
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo mä mitään kaupoissa, eli suunnitellaan pääsiäistä
Mämmit
Vierailija kirjoitti:
Äläpä yleistä, en vietä sen enempää joulua kuin muutakaan turhaa "juhlapäivää" eli ei tarvitse suunnitella mitään.
No sieltä löytyi ketjun tosikko ja ilonpilaaja. Olet ilkeä, herra Grinch.
Olen jo kyllästynyt yhden kaverin joulun jauhantaan, 3 kertaa pojalleen soittanut paljon laittaa rahaa lapsenlapsen lahjaan. Eivät vietä joulua tänä vuonna yhdessä.Viimeksi tänään taas kertoi, sanoin on vielä 3 vk aikaa jouluun. Itse alan vasta jouluviikolla ostaa jouluksi ruokia, poika tulee ja aatto ollaan siskollani.
Joulu on taa joulu on taas ja turvakodit täynnä naisia koska pakenevat jännämiestään kotoa.
T: kiltti mies
Hyvä kun sanoit, taidankin paistaa torttuja 👍
No mulla on kolme aikuista lasta, niin kyllä siinä vähän joutuu suunnittelemaan kuka tulee tai ei tule ja mihin kellonaikaan ja minä päivänä
En ole suunnitellut koskaan mitään. Kunhan käy ennen aattoa ruokakaupassa ja viinakaupassa, se on siinä. 🥳🍗🍻
Eikö sinulta kukaan kysynyt koska voi/saa aloittaa ?
Ei jouluun ole kuukausia, vaan kolme viikkoa.
Jos vaikka netistä aikoo tilata lahjoja, niin aikaa ei siihen ole paljon. Minunkin pitäisi pari tilausta tehdä. Enkä tilaa kiinakaupoista, jos joku sitä epäilee.
Kyllä.
Suunniteltiin joulun työvuorolista jo lokakuussa. Ilmoittauduin tekemään niin paljon kun mahdollista. 3 yövuoroa 24.-27.12. Kivat massit ja töissä leppoista ilmaisine jouluruokineen ja herkkuineen. Laskin, että lisinä reilu 700e ylimääräistä.
Hyvää Joulua!
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ehtii vielä aattoiltanakin. Kaupoissa on hiljaista ja kaikkea tarvittavaa on riittävästi. Cittarista saa niin ruuat kuin lahjatkin.
Kaikki ei halua einesjoulua.
Ostan jouluna jotain perunaa ja silliä. Kyllä sillä pari päivää pärjää.
Me suunnittelimme tänäkin vuonna joulun aikaisin. Varasimme nimittäin lomamatkan. Siinäpä ne suunnitelmat oli nopeasti hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ehtii vielä aattoiltanakin. Kaupoissa on hiljaista ja kaikkea tarvittavaa on riittävästi. Cittarista saa niin ruuat kuin lahjatkin.
Kaikki ei halua einesjoulua.
Samaa prosessoitua einestähän ne itsetehdyt laatikotkin ovat. Missään lounas ravintoloissakaan niitä ei enää itse tehty vaan tuunattiin valmiina tehtaalta tilatut laatikot.
Yksin joulun niin suunnittelut helppoa. Vähän tiskistä kinkkusiivua ja kaloja sekä mätiä. Lohen graavaan itse. Saarioisen mammojen lanttulaatikko ja joku sienisalaatti. Lisäksi ehkä punajuurisalaatti. Hedelmiä ja jotain kasviksia. Karkkipussi ja pari joulutorttua. Vielä jotain juustojakin. Kissalle herkkuja ja lihaa sekä leluja kuusen alle pakettiin. Voisin pari silakkaakin sille ostaa koska maistuvat niin hyvin.