Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset suunnittelee joulua jo kuukausia ennen.

Vierailija
03.12.2024 |

Mikä kiire tässä on. 23 päivä vasta voi alkaa miettiä joulua ja ehtii hyvin ostaa ruuat ja lahjat.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ehtii vielä aattoiltanakin. Kaupoissa on hiljaista ja kaikkea tarvittavaa on riittävästi. Cittarista saa niin ruuat kuin lahjatkin. 

Vierailija
2/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä yleistä, en vietä sen enempää joulua kuin muutakaan turhaa "juhlapäivää" eli ei tarvitse suunnitella mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo mä mitään kaupoissa, eli suunnitellaan pääsiäistä

Vierailija
4/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako kun ihmisillä saattaa olla vähän enemmän suunniteltavana? Se lanttuloora ja parit lahjat ei kata suunnitelmia suurelta osalta ihmisistä. Ihan v i t u n huutonaurut APlle

Vierailija
5/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jo mä mitään kaupoissa, eli suunnitellaan pääsiäistä

Mämmit

Vierailija
6/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä yleistä, en vietä sen enempää joulua kuin muutakaan turhaa "juhlapäivää" eli ei tarvitse suunnitella mitään.

No sieltä löytyi ketjun tosikko ja ilonpilaaja. Olet ilkeä, herra Grinch. 

Vierailija
7/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kyllästynyt yhden kaverin joulun jauhantaan, 3 kertaa pojalleen soittanut paljon laittaa rahaa lapsenlapsen lahjaan. Eivät vietä joulua tänä vuonna yhdessä.Viimeksi tänään taas kertoi, sanoin on vielä 3 vk aikaa jouluun. Itse alan vasta jouluviikolla ostaa  jouluksi ruokia, poika tulee ja aatto ollaan siskollani.

Vierailija
8/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on taa joulu on taas ja turvakodit täynnä naisia koska pakenevat jännämiestään kotoa.

T: kiltti mies

Vierailija
9/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun sanoit, taidankin paistaa torttuja 👍

Vierailija
10/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kolme aikuista lasta, niin kyllä siinä vähän joutuu suunnittelemaan kuka tulee tai ei tule ja mihin kellonaikaan ja minä päivänä

Vierailija
11/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suunnitellut koskaan mitään. Kunhan käy ennen aattoa ruokakaupassa ja viinakaupassa, se on siinä. 🥳🍗🍻

Vierailija
12/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulta kukaan kysynyt koska voi/saa aloittaa ?

Vierailija
13/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jouluun ole kuukausia, vaan kolme viikkoa.

Jos vaikka netistä aikoo tilata lahjoja, niin aikaa ei siihen ole paljon. Minunkin pitäisi pari tilausta tehdä. Enkä tilaa kiinakaupoista, jos joku sitä epäilee. 

Vierailija
14/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Suunniteltiin joulun työvuorolista jo lokakuussa. Ilmoittauduin tekemään niin paljon kun mahdollista. 3 yövuoroa 24.-27.12. Kivat massit ja töissä leppoista ilmaisine jouluruokineen ja herkkuineen. Laskin, että lisinä reilu 700e ylimääräistä.

Hyvää Joulua!

Vierailija
15/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin ehtii vielä aattoiltanakin. Kaupoissa on hiljaista ja kaikkea tarvittavaa on riittävästi. Cittarista saa niin ruuat kuin lahjatkin. 

Kaikki ei halua einesjoulua. 

Vierailija
16/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan jouluna jotain perunaa ja silliä. Kyllä sillä pari päivää pärjää.

Vierailija
17/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me suunnittelimme tänäkin vuonna joulun aikaisin. Varasimme nimittäin lomamatkan. Siinäpä ne suunnitelmat oli nopeasti hoidettu.

Vierailija
18/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei halua einesjoulua. 

Samaa prosessoitua einestähän ne itsetehdyt laatikotkin ovat. Missään lounas ravintoloissakaan niitä ei enää itse tehty vaan tuunattiin valmiina tehtaalta tilatut laatikot.

Vierailija
19/19 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin joulun niin suunnittelut helppoa. Vähän tiskistä kinkkusiivua ja kaloja sekä mätiä. Lohen graavaan itse. Saarioisen mammojen lanttulaatikko ja joku sienisalaatti. Lisäksi ehkä punajuurisalaatti. Hedelmiä ja jotain kasviksia. Karkkipussi ja pari joulutorttua. Vielä jotain juustojakin. Kissalle herkkuja ja lihaa sekä leluja kuusen alle pakettiin. Voisin pari silakkaakin sille ostaa koska maistuvat niin hyvin.