Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku tuntematon vanha mies pilkkasi minua OCD:ni johdosta

Vierailija
03.12.2024 |

Tämä tapahtui siis julkisella paikalla, kun hän huomasi pakko-oireeni. Olen pari kertaa aiemmin kokenut tätä juuri vanhojen ihmisten tekemänä. Esim. lapsena/nuorena tätä ei ikinä tapahtunut omanikäisten tekemänä. 

Oletko kokenut vastaavaa? Mitä tekisit tilanteessa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubb

Vierailija
2/9 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin omaan arvoonsa tai selittäisin asian, riippuu vähän pilkkaajasta. Onko järjellinen ihminen että ymmärtää, vai idiootti ettei ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on ihmisiä jotka on henkisesti tällä asteella. Ei sille ole mitään tehtävissä. Jos yhtään lohduttaa niin myös heidän elämä on yleensä vaikeaa mutta eri syystä.

Vierailija
4/9 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku narsissi luultavasti, huonosti kasvatettu. Itse olen sanonut  "Lapsella on tämä sairaus, mutta mikä on sun syy on tuolle käytökselle? On hämmentävää miten ihminen haluaa nolata itsensä julkisesti olemalla tuommoinen pilkkatyhmä."

Vierailija
5/9 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksilla ei usein ole enää kontrollia siihen mitä suusta ulos tulee. Mun mummokin saattaa vaikka kaupassa sanoa kovalla äänellä (koska huonokuuloinen) että kato miten lihava tuokin akka on. Kyllä hävettää.

Vierailija
6/9 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alzheimerin tauti esimerkiksi poistaa  käyttäytymistapoja. Äitini, korrektisti aina ennen käyttäytynyt ja hyvien tapojen vaalija, muistisairauden iskiessä saattoi sanoa kovaan ääneen että onpas lihava nainen tai kylläpäs kummasti kävelee ihminen., ihan näiden ihmisten kohdalla. Terveenä  ei olisi näin tehnyt.

Vierailija
7/9 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuksilla ei usein ole enää kontrollia siihen mitä suusta ulos tulee. Mun mummokin saattaa vaikka kaupassa sanoa kovalla äänellä (koska huonokuuloinen) että kato miten lihava tuokin akka on. Kyllä hävettää.

Minulle joku vieras nainen tuli sanomaan juuri noin jostakusta naisesta, jonka näki kaupassa. Katsoin vähän pitkään. Pöyristyi ilmeisesti niin paljon, että piti jollekulle tulla taivastelemaan. Kuvittelikohan hän, että ryhdyn siinä hänen kanssaan taivastelemaan rauhassa ostoksilla olevan ihmisen olemusta. Käsittämättömän moukkamaista.

Vierailija
9/9 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sikamaisuus lähde miehistä vanhanakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi