Oodissa ei saa järjestää poliittisia tilaisuuksia?
"Helsingin keskustakirjaston johtajan Anna-Maria Soininvaaran (vihr.) mukaan Vasemmistonuoret saa järjestää kirjastossa lukupiirin itsenäisyyspäivänä toisin kuin Sinimusta liike. Syynä on, että Vasemmistonuoret ovat varanneet tilaisuudelleen suljetun tilan.
Soininvaara kertoi aiemmin HS:lle, että poliittinen toiminta on kaikissa kirjastoissa kiellettyä. Siksi hänen mukaansa Sinimustalle liikkeelle ei ole varattu mitään tiloja eikä tulla varaamaan."
En pidä Sinimustasta liikkeestä ollenkaan enkä liioin Vasemmistoliitosta, molemmat ovat ääriliikkeitä ja itselleni vieläpä vastenmielisiä vasemmistolaisia yhtälailla. Ihmettelen vain perusteluja koska toisten poliittinen toiminta on kielletty ja toisten ei. Jos kerran poliittinen toiminta on kielletty niin sitten sen pitäisi koskea kaikkia?
Kommentit (10)
Olen myös itse sitä mieltä että poliittinen toiminta olisi pidettävä poissa Oodista ihan kokonaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Olen myös itse sitä mieltä että poliittinen toiminta olisi pidettävä poissa Oodista ihan kokonaan.
-ap
Pitäisikö hyllyt tyhjentää poliittisista kirjoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei. Politiikka kuuluu aihepiirinä kirjaston valikoimaan mutta kirjastossa ei pidetä poliittisia tilaisuuksia. Ne kuuluvat muualle.
Eikö äärioikeisto voi järjestää poikakerhoaan jossain muualla kuin kirjastossa? Tuskin edes lukea osaavat. Liian huvittava kontrasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei. Politiikka kuuluu aihepiirinä kirjaston valikoimaan mutta kirjastossa ei pidetä poliittisia tilaisuuksia. Ne kuuluvat muualle.
Pitääkö naisten kirjoittamat kirjat sijoitella eri hyllyihin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö äärioikeisto voi järjestää poikakerhoaan jossain muualla kuin kirjastossa? Tuskin edes lukea osaavat. Liian huvittava kontrasti.
Varmaan voi. Nyt Oodiin on lukupiiriä hakenut 2 vasemmistolaista poliittista liikettä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Pitääkö naisten kirjoittamat kirjat sijoitella eri hyllyihin?
Sinun pitäisi lopettaa omituisien kysymysten esittäminen.
Kuinka tähän epäkohtaan vastaa Soininvaara? Vasen aatesuunta on sallittu mutta oikea ei?
Onko eläkeikäine Oodin johtaja, täyttää tammikuussa 65 vuotta? jääkää nyt ihmiset eläkkeelle ja tehkää tilaa nuorille ja uusille ajatuksille.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010875676.html