Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin sulle vaikka ruhtinaallisesti suukon, jos saisin tietää, miten hahmotat nämä rakkausasiat mielessäsi. Mikä on mitäkin? Se on mulle suuri mysteeri edelleen.
Voin yrittää avata tätä asiaa sinulle, jos kysyt suoraan. Tässä voin kertoa sen, että toivon löytäväni vielä henkilön jota rakastaisin yhtä paljon kuin sinua.
Ei tule tapahtumaan.
Onpa kquniisti kirjoitettu jollekin! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin yksi yö unta uudesta ihmisestä elämässäni. Samoin kuin näin sinusta joskus. Sen unen jälkeen tulit elämääni vähäksi aikaa.
onko nyt uuden rakkauden aika?
miks ei minun rakkaus kelvannut?
Jaa-a. En tosiaan miettinyt asiaa sen enempää.
Kylmää
Öitä kaivatulle! Yritetään olla ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta joskus mietin että tekoälylläkin vois olla enemmän tunnetta.
Kuka sun kaltaisen kanssa haluaa olla, joka estoitta laukoo noin tunnekylmiä kommentteja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin hiukan vonkua mielipidettäsi musta, mutta ei oikein vastausta tullut.
Laita uusiksi.
Enköhän ollut jo tarpeeksi säälittävä
Sinussa ei ole mitään säälittävää. Älä siis vaivu itsesääliin.
Hyvää yötä naiselle, jonka rakkaalla mussukalla on sama nimi kuin tunturilla. Tänään tulit mieleeni.
Päivi on sen verran ihana, että kipu on ehkä sen arvoista.
Me ei taideta nähdä ennen maaliskuuta, jos silloinkaan. Kaikki on kiinni sinusta. Laita viestiä, jos välität.
Kiva ketju, kun helposti voi kuvitella kaivatun tänne. Seuraavaksi kuvittelen meille molemmille pallit.
Vierailija kirjoitti:
Näkisinpä sut torstaina. En halua ihan vielä luovuttaa, vaikka se olisikin järkevää.
On - off . Se kai pitäisi ensin päättää. 😊
Alan henkisesti valmistautua jättämään hyvästit.
Vierailija kirjoitti:
Öitä kaivatulle! Yritetään olla ihmisiksi.
Yritä keskenäsi, olen jo yli-ihmisen tasolla.
Hetken hurmio voi olla elämäsi turmio.
Kaivatulleni hyvän yön halaus. Ikävä.
Miehelle. Olisiko mitenkään mahdollista saada selkeä ja suora vastaus tai tilannekatsaus, tai edes jotain? Tämä on henkisesti kuluttavaa ja olen muutenkin hyvin väsynyt, kaikki tuntuu kaatuvan päälle. En haluaisi ajatella koko juttua, koska periaatteessahan mitään ei ole, mutta silti ajattelen tätä koko ajan. Mitään ei varsinaisesti ole eikä ole ollut, ja kuitenkin jotain oli, jotain joka on saanut jumittamaan sinussa kaiken tämän ajan, pysymään kiinni näkymättömän langan varassa.
Tuntuu etten jaksaisi enää lukea edes iltaviestejä täältä, liian kauan ja ihan liikaa olen tuhlannut aikaa ja energiaa. Voimat ovat lopussa. Haluaisin vain nukkua. Toivottavasti sinä voit paremmin. Hänelle, jolle olen vuosia sitten kertonut tunteistani kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Kerkeääkö 2 vuotta tulla täyteen ennen kuin sut taas näen? Jos näen
Et.
Oiskohan tuo ikään liittyvä kommentti ollut kaivatulta? Jos oli, niin sitten on kyllä Sherlock.
Miksi olet niin tunteeton?