Onko liikkeellä flunssaa jossa oireena on HIRVITTÄVÄ pääkipu?
Pojalla on ollut koko illan todella kipeä pää. Särkylääke LIEVITTÄÄ kipua HETKEKSI. On myös nuhainen ja sanoo että kurkkuun sattuu vähän. Päänsärky on kuitenkin ihan omaa luokkaansa. Ei pysty kuin maata.
Onko muilla ollut vastaavaa?
Kommentit (61)
Kolme päivää oli pää todella kipeä. En tehnyt testiä, mutta hajuaisti on mennyttä
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia flunssassakin päänsärky. Jos ette siis tienneet..
Niin on mutta tämä päänsärky on kova. Nyt kyllä helpotti ainakin hetkeksi kun annoin buranan ja panadolin yhdessä. Jaksoi käydä vessassa ja pesemässä jopa hampaat. Seuraan koko yön hänen vointia. Ap
Mulla oli flunssa juuri. Oireena oli flunssanoireiden lisäksi kuumeilu ja kamala päänsärky. Hajuaisti lähti. Ei ole vieläkään täysin palannut. Veikkaisin että oli korona.
Tuu ap sitten tänne kertomaan mikä oli
Miten ihmiset ei vieläkään tiedä että kova päänsärky on ehkä tavallisin koronan oire
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset ei vieläkään tiedä että kova päänsärky on ehkä tavallisin koronan oire
Korona on joka kerta erilainen eri ihmisillä
Jos se on ollut ekalla kerralla oireeton ja tokalla kerralla lievä flunssa, niin sellaiset ihmiset eivät ota sitä vakavasti ja luulevat sen olevan todella lievä tauti. Sitten yllättyvät, kun iskeekin kovaa ja tulee jopa longcovid. Jokainen tartumtakerta lisää todennäköisyyttä saada pitkäkestoiset oireet, jopa pysyvät.
Minulla oli juuri ilmeisesti influenssa. Päänsärky oli aivan järkyttävä (minulla on myös migreeni, eli todellakin kokemusta kovasta päänsärystä), mutta minulla oli myös korkea kuume ja lisäksi kova yskä.
Vierailija kirjoitti:
Joo tulen. Ollaan lähdössä lääkäriin. Aamuyöstä oli kuumeinen. Sai nukutuksi ihan hyvin jos mun herättelyjä ei lasketa. Pää oli aamulla edelleen todella kipeä, mutta tuolla lääkekombolla kipu on hallinnassa. Palelee paljon. Puki ihan vapaaehtoisesti hupparin päälle paksuimman toppatakkinsa eli ei ole ihan kunnossa. Toivottavasti kohta selviää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tulen. Ollaan lähdössä lääkäriin. Aamuyöstä oli kuumeinen. Sai nukutuksi ihan hyvin jos mun herättelyjä ei lasketa. Pää oli aamulla edelleen todella kipeä, mutta tuolla lääkekombolla kipu on hallinnassa. Palelee paljon. Puki ihan vapaaehtoisesti hupparin päälle paksuimman toppatakkinsa eli ei ole ihan kunnossa. Toivottavasti kohta selviää. Ap
Paranemista sinne!
Kysyjille tiedoksi: mykoplasma oli diagnoosi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oho. Oltiin kaikki veikkailijat väärässä. Toipumista!
Vierailija kirjoitti:
Hoitakaa kunnolla. Siitä voi tulla pahoja jälkitauteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Enpä itsekään tätä olisi arvannut. On kyllä todella kipeä vieläkin. Aina kun särkylääkkeiden vaikutus alkaa heiketä niin päänsärky on ihan kamala. Poika itse sanoo että tuntuu niinkuin pää halkeaisi. Jospa se tuosta alkaa helpottamaan, kun sai antibioottikuurinkin. Kurkkukin kuulema on enemmän kipeä kuin eilen ja ruoka ei ole maistunut ollenkaan :( Ap
Jos alkaa kamala yskä tai vointi ei parane niin uudestaan lääkäriin. Tunnen kymmenkunta, joilla mykoplasma mennyt keuhkokuumeeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Enpä itsekään tätä olisi arvannut. On kyllä todella kipeä vieläkin. Aina kun särkylääkkeiden vaikutus alkaa heiketä niin päänsärky on ihan kamala. Poika itse sanoo että tuntuu niinkuin pää halkeaisi. Jospa se tuosta alkaa helpottamaan, kun sai antibioottikuurinkin. Kurkkukin kuulema on enemmän kipeä kuin eilen ja ruoka ei ole maistunut ollenkaan :( Ap
Nyt vaan lääkettä ja lepoa. Kouluun vasta kun on täysin parantunut, sinne ehtii kyllä. Paranemisia.
Vierailija kirjoitti:
Pikaisia paranemisia hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Korona
Just ylempänä luki että mykoplasma...
Ei ole niska kipeä tai jäykkä. Saa leuan rintaan. Tämä on testattu. Ap