Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikkeellä flunssaa jossa oireena on HIRVITTÄVÄ pääkipu?

Vierailija
02.12.2024 |

Pojalla on ollut koko illan todella kipeä pää. Särkylääke LIEVITTÄÄ kipua HETKEKSI. On myös nuhainen ja sanoo että kurkkuun sattuu vähän. Päänsärky on kuitenkin ihan omaa luokkaansa. Ei pysty kuin maata. 

Onko muilla ollut vastaavaa? 

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sairastin koronan vähän aikaa sitten. Yhtenä oireena oli aaltomaisesti tuleva kamala päänsärky.

Jos pojalla on niska kipeä tai niin jäykkä, ettei voi päätä liikuttaa, kehottaisin lähremään päivystykseen. Voi olla aivokalvontulehdus kyseessä.

Ei ole niska kipeä tai jäykkä. Saa leuan rintaan. Tämä on testattu. Ap

Vierailija
22/61 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivää oli pää todella kipeä. En tehnyt testiä, mutta hajuaisti on mennyttä 

Vierailija
24/61 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia flunssassakin päänsärky. Jos ette siis tienneet..

Niin on mutta tämä päänsärky on kova. Nyt kyllä helpotti ainakin hetkeksi kun annoin buranan ja panadolin yhdessä. Jaksoi käydä vessassa ja pesemässä jopa hampaat. Seuraan koko yön hänen vointia. Ap

Vierailija
25/61 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli flunssa juuri. Oireena oli flunssanoireiden lisäksi kuumeilu ja kamala päänsärky. Hajuaisti lähti. Ei ole vieläkään täysin palannut. Veikkaisin että oli korona. 

Vierailija
26/61 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu ap sitten tänne kertomaan mikä oli

Vierailija
27/61 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset ei vieläkään tiedä että kova päänsärky on ehkä tavallisin koronan oire

Vierailija
28/61 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset ei vieläkään tiedä että kova päänsärky on ehkä tavallisin koronan oire

Korona on joka kerta erilainen eri ihmisillä

Jos se on ollut ekalla kerralla oireeton ja tokalla kerralla lievä flunssa, niin sellaiset ihmiset eivät ota sitä vakavasti ja luulevat sen olevan todella lievä tauti. Sitten yllättyvät, kun iskeekin kovaa ja tulee jopa longcovid. Jokainen tartumtakerta lisää todennäköisyyttä saada pitkäkestoiset oireet, jopa pysyvät.

Vierailija
29/61 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli juuri ilmeisesti influenssa. Päänsärky oli aivan järkyttävä (minulla on myös migreeni, eli todellakin kokemusta kovasta päänsärystä), mutta minulla oli myös korkea kuume ja lisäksi kova yskä.

Vierailija
30/61 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tulen. Ollaan lähdössä lääkäriin. Aamuyöstä oli kuumeinen. Sai nukutuksi ihan hyvin jos mun herättelyjä ei lasketa. Pää oli aamulla edelleen todella kipeä, mutta tuolla lääkekombolla kipu on hallinnassa. Palelee paljon. Puki ihan vapaaehtoisesti hupparin päälle paksuimman toppatakkinsa eli ei ole ihan kunnossa. Toivottavasti kohta selviää. Ap

Vierailija
31/61 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tulen. Ollaan lähdössä lääkäriin. Aamuyöstä oli kuumeinen. Sai nukutuksi ihan hyvin jos mun herättelyjä ei lasketa. Pää oli aamulla edelleen todella kipeä, mutta tuolla lääkekombolla kipu on hallinnassa. Palelee paljon. Puki ihan vapaaehtoisesti hupparin päälle paksuimman toppatakkinsa eli ei ole ihan kunnossa. Toivottavasti kohta selviää. Ap

Paranemista sinne! 

Vierailija
32/61 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjille tiedoksi: mykoplasma oli diagnoosi. Ap 

Vierailija
33/61 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona

Vierailija
34/61 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Oltiin kaikki veikkailijat väärässä. Toipumista! 

Vierailija
35/61 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitakaa kunnolla. Siitä voi tulla pahoja jälkitauteja. 

Vierailija
36/61 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Enpä itsekään tätä olisi arvannut. On kyllä todella kipeä vieläkin. Aina kun särkylääkkeiden vaikutus alkaa heiketä niin päänsärky on ihan kamala. Poika itse sanoo että tuntuu niinkuin pää halkeaisi. Jospa se tuosta alkaa helpottamaan, kun sai antibioottikuurinkin. Kurkkukin kuulema on enemmän kipeä kuin eilen ja ruoka ei ole maistunut ollenkaan :( Ap

Vierailija
37/61 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa kamala yskä tai vointi ei parane niin uudestaan lääkäriin. Tunnen kymmenkunta, joilla mykoplasma mennyt keuhkokuumeeksi

Vierailija
38/61 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Enpä itsekään tätä olisi arvannut. On kyllä todella kipeä vieläkin. Aina kun särkylääkkeiden vaikutus alkaa heiketä niin päänsärky on ihan kamala. Poika itse sanoo että tuntuu niinkuin pää halkeaisi. Jospa se tuosta alkaa helpottamaan, kun sai antibioottikuurinkin. Kurkkukin kuulema on enemmän kipeä kuin eilen ja ruoka ei ole maistunut ollenkaan :( Ap

Nyt vaan lääkettä ja lepoa. Kouluun vasta kun on täysin parantunut, sinne ehtii kyllä. Paranemisia.

Vierailija
39/61 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikaisia paranemisia hänelle.

Vierailija
40/61 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: