Parisuhteessa olijat - nukutteko yksin vai yhdessä?
Ystäväpiirissäni olen kummajainen, koska tykkään nukkua yksin. Lapseni jo aikuisia ja voisin kuvitella nukkuvani heidän vieressään edelleen. Mutta en halua miehen vieressä nukkua, vaan kömpiä yöksi omaan petiin. Muita?
Kommentit (30)
Olemme aviopari ja nukumme eri huoneissa, nykyään eri kerroksissakin. Tällä hetkellä nukun samassa huoneessa vauvan kanssa, mutta erillään olemme nukkuneet koko suhteen ajan. Olen itse herkkäuninen ja mieheni kuorsaa. Hän tykkää omasta rauhastaan ja menee myöhemmin nukkumaan. Lisäksi hänellä on diabetes, minkä vuoksi välillä herää öisin syömään yms. Omien lasten äänet eivät minua häiritse yöllä, mutta muiden kanssa en oikein pysty samassa huoneessa nukkumaan.
Omissa huoneissa reilun vuoden.
Elämme eri rytmissä - minä olen aamunvirkku ja mies katsoo leffoja vielä 2-3 aikaan yöllä. Kun hän tuli sänkyyn minä heräsin enkä enää saanut unta. Muutenkin unettomana tuo oli ihan painajaista 28v ajan. Lähinnä läheisyydenkaipuun takia sinnittelin.
Läheisyyskin sitten hiipui joten ihan sama jos nukutaan erillään. Nyt nukun jopa 6h yhtäjaksoista unta ja elämä on paljon parempaa!
Meillä on paljon tuttuja jotka ovat nukkuneet erillään koko parisuhteen ajan
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin nukutaan yhdessä.
Mikä parisuhde se on, jos nukuttaisiin eri sängyissä.
Milloin muulloin sitä fyysistä läheisyyttä edes olisi, kiireisen työn ja perhe-elämän keskellä, kuin nukahtaa toisen syliin illalla sängyssä?
Me nukumme erillämme mutta on silti paljon fyysistä läheisyyttä. Seksiä harrastamme tosi usein myös ihan pelkän halittelun yms lisäksi.
Yksin. Tosin emme kyllä asukaan yhdessä, vaikka silti parisuhteessa tunnen olevani. Parisuhteita kun on niin erilaisia.
Nukutaan erillään mutta nussitaan yhdessä.
Välillä omissa asunnoissa, välillä yhdessä. Ihan parasta.
Tietysti nukuttaisiin yhdessä, mutta jos on asioita esim kuorsaus, terveysongelmat yms niin voi olla jopa ihan pakko järjestää omat sängyt ja nukkumistilat eli eri huoneet. Kummallakin pitäisi muutenkin olla oma huone omia juttuja varten. Voi olla rahakysymys että tämä ei ole mahdollista. Se on todella ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti nukuttaisiin yhdessä, mutta jos on asioita esim kuorsaus, terveysongelmat yms niin voi olla jopa ihan pakko järjestää omat sängyt ja nukkumistilat eli eri huoneet. Kummallakin pitäisi muutenkin olla oma huone omia juttuja varten. Voi olla rahakysymys että tämä ei ole mahdollista. Se on todella ikävää.
Meillä ei edes rahakysymys sinällään, mutta ei vaan tunnu järkevältä laajentaa taloa vain siksi että saa oman makuuhuoneen. Siksi joskus valvotaan toisen kuorsauksen takia, tai jos toinen nukkuu huonosti ja levottomasti, ja lisäksi herätään kun toisen kello soi ja toinen lähtee aamupuuhiin kolme tuntia ennen kuin itsellä on herätyskello soimassa 😅 Mutta elämä on.
En minäkään tykkää nukkua miesten vieressä. Vain yksi on ollut ok, mutta ei ollut hyvä kumppani. Ei naisen kuulua nukkua liehen vaan vauvan ja lastensa vieressä