Meillä on pörssisähkö ja ei kyllä taas huomenna perunoita keitetä
Kommentit (1086)
Varhaisperunoita on tullut syötyä ahkeraan. Halvalla on keitelty.
Jäätävän halpa vuosi tulossa. Meillä nyt keskiarvo 3,4c/kWh. Pernoja keitelty ahkerasti melkein joka päivä.
Tänään oli perunoita ja jauhelihakastiketta.
Pösällä on mukavaa pakastella mansikoita.
Vierailija kirjoitti:
Pösällä on mukavaa pakastella mansikoita.
Ja mustikoita
Mukava jäähdytellä taas keitettyjä perunoita halvalla pörssisähköllä.
Meillä perunat kylmiä kun ilmastointi päällä ja halvalla. Huomenna pyttipannut sitten.
Kiva viilennellä ja kuivata asunnon ilmaa halvalla pösällä. Määrikset maksaa taas ylihintaa...
Vierailija kirjoitti:
Kiva viilennellä ja kuivata asunnon ilmaa halvalla pösällä. Määrikset maksaa taas ylihintaa...
Kyllä, toiset maksaa aina enemmän kuin fiksummat.
Negatiivisesti maksavalla sähköllä kiva keitellä pernoja.
Vierailija kirjoitti:
Pösä nyt 18,84 snt/kWh ja koko päivän on ollut kallista, mitä ihmettä?
Täh halpaahan se on nytkin 0.32c/kWh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh. Otsikossa puhuttiinkin huomisesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh. Otsikossa puhuttiinkin huomisesta!
No onhan se huomennakin halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Helteet ohi. Huomenna pösä vaatimattomat 28 senttiä. Raakaa perunaa taas tiedossa.
Heinäkuun myynnin keskihinta 3,03 cent ja minulla käyttäjänä vielä halvempi😊 Kyllä niitä miinushintojakin taas tulee 😁
Opettele laskemaan. Pottujen keitto ei ole kallista.
Halpaa on ollut keitellä pottuja jo 39kk. Keskiarvo 39kk 3,8c/kWh. Sähköä kulunut 43800kWh.
Olishan se maksanut määräaikaisella vähä enemmän🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helteet ohi. Huomenna pösä vaatimattomat 28 senttiä. Raakaa perunaa taas tiedossa.
Heinäkuun myynnin keskihinta 3,03 cent ja minulla käyttäjänä vielä halvempi😊 Kyllä niitä miinushintojakin taas tulee 😁
Paskapuhetta. Meillä ei KOSKAAN ole ollut kuukauden keskihinta - ml. marginaali - halvempi kuin pörssin nimellinen keskihinta. Ja ladataan vielä sähköautoakin tyypillisesti öisin. Julkaistuihin keskihintoihin saa heittää 0,5-1 senttiä päälle niin se on realistinen arvio.
Minulla on. Lattialämmitys yöllä päällä, kiuas lämpiää yöllä, koska on ns. ainavalmis kiuas. Pyykkään silloin kun on halpaa. ITSESTÄ se on kiinni.😁
Olen ollut vuosikaudet pösä-asiakas ja maksanut myös vuosikaudet vähemmän kuin kiinteähintaisia tehneet ihmiset. Joka vuosi toteutunut kilowattituntihinta jää kiinteähintaisia pienemmäksi, vaikka en juurikaan kiinnitä huomiota siihen, millloin sähköä käytän.
Mutta parempi, että ihmiset edelleen tekevät määräaikaisia- kiinteähintaisia soppareita, niin minulla on mahdollisuus saada silloin sähköni halvemmalla. Jos kaikki siirtyisivät pörssiin, nousisi marginaalit pösäsoppareissa.
Onko joku valittanut? Meillä lämpiää vesi automatiikalla halvimpaan aikaan. Alkuvuoden keskiarvo 2,3c/kWh