Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oulun Eedenissä käyneet!!

Vierailija
23.02.2007 |

Mitä mieltä olette paikan Turkkilaisesta saunasta? Olen muutaman kerran käynyt siellä ja musta on todella tökeröä että aina joku äijä tulee sinne naisten puolelle, vaikka miesten puoli olisi tyhjä, onko se jokin yleinen pervoilupaikka mistä mulla ei ole tietoa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet tuppaavat juuri naisten puolelle... Miksi?

Vierailija
2/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eri sisäänkäynnithän siellä on, joten olettaisi että miehet jäävät miesten puolelle ja naiset naisten puolelle, en käsitä miksi jonkun äijän pitää varta vasten tulla siihen naisten oven lähelle? Ja se on teistä ihan ok????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tyttö sanoi isoon ääneen kun olin sanonut että pysytään tällä " naisten" puolella " Epäreilua, miks toi mies on saanu tulla meijän puolelle"

Eli en todellakaan pidä siitä että tuppaavat, koska vaikka ei ole suoranaisesti jaettu, siellä kuitenkin on molemmilla oma puolensa, enkä ymmärrä minäkään miksi joku tulee naisten puolelle.. Jos kerran siellä omalla puolella on tilaa , ja ainakin silloin sauna oli ihan tyhjä sitä yhtä äijää lukuunottamatta.

Vierailija
4/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samojen pervojen naiset täällä vastailee. Minä menin kerran sinne ja siellä ilmiselvästi joku äijä kouri itseään, joten se siitä, en mene enää! Menkää te jotka ette ujostele vain vapaa-ehtoisesti sinne mun puolesta, mutta minä en alennu toisten päivä-uneksi!

Vierailija
5/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua niin ällöttää ja vtuttaa noi yleisel paikal runkkaajat!

Itse asiassa juuri oulussa näin kun olin ylittämässä Tuiran siltoja, siel alhaalla pyörätiellä äijän tumputtelemassa, ilmeisesti kuvitteli ettei kukaan näe!

Vierailija
6/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa jota tuollainen ärsyttää...

ap

Vierailija
7/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteltiin ja naurettiin sille tuijottavalle äijälle, niin meni se vähän se noloksi. Mutta tosi ärsyttävää. Kyllä ala-asteikäiset tytötkin siinä tajus mitä tapahtu...

Vierailija
8/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en menekään niihin joissa on mahdollisuus olla väärällä puolen. Noita äijiä löytyy muualtakin jotka istuu naisten puolella.

Vierailija
9/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei siis ollut yhtään höyryä. JA sen vuoksi oven läpi näki naistenpuolelle ihan selkeästi. Ovi kun oli sellaista tummaa lasia. Meinasin siis mennä saunaan, mutta kun höyryä ei ollut en tietenkään menny. Sinne se ukko jäi yksinään istumaan.

Vierailija
10/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sinne naisten suihkutiloihin hyvin? Mietin vaan, että tulisko ne äijät myös sen takia sinne naisten puolelle istumaan, että sais tiirailla suihkussa olevia naisia?

Vierailija
11/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevät ihan mielellään esittelemään itseään sinne..

huoh.

Vierailija
12/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ois puolet eroteltu edes jotenkin..

Vierailija
13/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset loogisesti jäisivät omalle puolelleen. Mutta ovat ehkä av-miehiä, jotka menevät naisten puolelle koska se on av-naisten mielestä ok ja yksilön epänormaalia ujoutta joka ei sellaista hyväksy..