Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät kumisaappaat

Vierailija
02.12.2024 |

Meidän perheessä on ollut monet nokialaiset , tretornit ja yhdet Lechameau saappaatkin. Nyt ostin Viking Seilas saappaat, kun olivat tarjouksessa. Ovat ihan huippumukavat ja laadukkaan oloiset. Muutaman viikon kokemuksella, parhaat ja mukavimmat saappaat tähän asti. Arvostelujen perusteella aika kestävätkin. Onko jollain kokemusta näistä. Toivottavasti kestävät pitkään. Olen kyllä nähnyt näitä kaupoissa ennenkin ja ajatellut, että mitkä lie halppikset. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on painavammat kuin Nokialaiset. Ihan hyvin kestävät mutta pidemmässä käytössä paino saattaa häiritä

Vierailija
2/19 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat tosiaan näyttää pikaisella vilkaisulla kaupan hyllyssä vähän halppiksilta. Mutta aika pian selvisi, että ovat hyvin suunnitellut laatujalkineet. Ensin ajattelin että varret on ihan liian leveät, sillekin on syynsä. Niihin mahtuu paksumpikin housunlahje ja sukka. Lisäksi leveät varret on helppo taittaa alas. Näin niistä tulee kätevät nilkkurit kaupungille tai kesällä käytettäessä. Kannattaa kuitenkin säilyttää varret suorina. Vuorikangas kuivuu tosi nopeasti. Ja kestävyys on ollut myös positiivinen yllätys, ovat kestäneet jo vuosia. Saappaita pitää myös hoitaa, ja säilyttää oikein. Ja käsittääkseni luonnokumisaappaiden kestävyydelle on tärkeää, että niitä myös käytetään säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tarjouksesta siniset Future sport kumisaappaat. Ennen on ollut mm. Nokialaisia. Ajattelin että noin halvat on varmaa ihan kauheat. Yllätys on ollut suuri. Saappaat on tosi hyvät ja mukavat jalassa. Tuote on silmämääräisesti hyvin viimeistelty. Ajattelin myös, että käytössä ovat ehkä epämukavat, ja pohjatkin varmaan huonot. Taas tuli positiivinen yllätys. Pohjassa on hyvin pitoa, näillä on kiva kulkea metsäisillä lenkeillä. Voin sanoa että hyvät saappaat. Tietysti voi olla että eivät ole aivan yhtä kestävät. Aika näyttää. 

Vierailija
4/19 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievi

Vierailija
5/19 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sievi

Sievi Light Boot Laces.  Edelliset oli yli kymmenen vuotta.  Pohjat kului liukkaaksi niin ostin uudet.

Vierailija
6/19 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sievi

Sievi Light Boot Laces.  Edelliset oli yli kymmenen vuotta.  Pohjat kului liukkaaksi niin ostin uudet.

mulla olleet nyt n. 5v ja on kuin uudet... tosin käytän vain puutarhatöissä, metsässä ja saaristossa, kevät-kesä-syksyaikaan aktiivisesti.

Hyvät alassa. En muista mikä malli, mutta vihreät ja nauhat edesssä yltäällä, hintaa oli  vajaa 80e silloin kun ostin

Vierailija
7/19 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sievi

mulla olleet nyt n. 5v ja on kuin uudet... tosin käytän vain puutarhatöissä, metsässä ja saaristossa, kevät-kesä-syksyaikaan aktiivisesti.

Hyvät alassa. En muista mikä malli, mutta vihreät ja nauhat edesssä yltäällä, hintaa oli  vajaa 80e silloin kun ostin

piti katsoa netistä ja nuo on juurikin ne mun saappaat, tyytyväinen niihin

Vierailija
8/19 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tarjouksesta siniset Future sport kumisaappaat. Ennen on ollut mm. Nokialaisia. Ajattelin että noin halvat on varmaa ihan kauheat. Yllätys on ollut suuri. Saappaat on tosi hyvät ja mukavat jalassa. Tuote on silmämääräisesti hyvin viimeistelty. Ajattelin myös, että käytössä ovat ehkä epämukavat, ja pohjatkin varmaan huonot. Taas tuli positiivinen yllätys. Pohjassa on hyvin pitoa, näillä on kiva kulkea metsäisillä lenkeillä. Voin sanoa että hyvät saappaat. Tietysti voi olla että eivät ole aivan yhtä kestävät. Aika näyttää. 

Olisi kiva kuulla käyttäjien kokemuksia Future sport saappaista. Nuo ovat edullisen hintansa vuoksi yksi eniten myydyistä saapasmalleista suomessa. Joten tuon saapasmallin ostaneita on paljon.

Vierailija
9/19 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla käyttäjien kokemuksia Future sport saappaista. Nuo ovat edullisen hintansa vuoksi yksi eniten myydyistä saapasmalleista suomessa. Joten tuon saapasmallin ostaneita on paljon.

Future sport on Tokmannin oma tuotemerkki. Saappaat on Kiinassa teetetty. Ja ymmärtääkseni laatu on aika hyvää.

Vierailija
10/19 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyntiä ja suosiota selittää halpa hinta, saa kolmet tai neljät yksien "oikeiden" hinnalla.  Varmasti hyvät jos ei varsinaista käyttöä, mutta muuten kyllä jättäisin.

Vierailija
11/19 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäkäytössä (hirvipassi, pilkit) käytän vain ja ainoastaan Muck Boot saappaita, mutta nyt haussa olisi lämpimän kauden uudet kumpparit. Dunlopit oli muuten hyvät, mutta hajosivat liian nopeati (4 vuotta), parit Nokiatkin käytetty loppuun ja varmaan seuraavatkin olisi - sekakäyttöön eli kalastus, metsästys, "etelän lähieräily".

Mainospaasausta jos monenlaista käyty läpi, mutta jos nyt joku perustelisi oman kokemuksen perusteella miksi joku saapikas olisi hyvä (istuvuus, "tukevuus", pohjagrippi jne)

Vierailija
12/19 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kokemuksesta sanoa, että kyllä nuo on ihan oikeat saappaat. Kannattaa itse ostaa ja kokeilla, kun hinta on tosi edullinen. Mulla ei ole ainakaan mitään huonoa sanottavaa.

Vierailija
13/19 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo muutama päivä sitten Ostin nuo Future sport saappaat, joista tuossa edellä kerron. Ne pääsevät todelliseen testiin. Koska ne ovat ominaisuuksiltaan pikaisesti arvioituna loistavat. Aion käyttää niitä kaikkeen mihin olen Hai-saappaitanikin aktiivisesti käyttänyt. Eli pitkiin ulkoilulenkkeihin, pihatöihin, mökkeilyyn, veneilyyn.Eli käyttöä löytyy. Saa nähdä miten ne selviävät. Mitä luulette?

Vierailija
14/19 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt om kokemusta Future tt sport saappaista. Niitä on käytetty yli puoli vuotta aiemassa viestissä mainitussa käytössä pitkillä metsälenkeillä, mökillä, puutarhatöissä, veneilyssä ja . Eli aktiivista välillä kovaakin käyttöä. Ei ihan päivittäin, mutta joka viikko muutaman kerran. Saappaat on täysin ehjät vielä, ovat kestäneet siis hyvin. Pohjat on jonkin verran kuluneet , ja toisen saappaan korkolappuun laitoin vähän liimaa, kun oli toisesta reunasta vähän irronnut. Kun kerroin tutuille , että ostin nämä tavallaan kestotestiin. Sain kommentteja, että tuollaiset halppikset ostetaan yleensä vain jonnekin mökille varasaappaiksi tai jos tarvii saappaita tosi harvoin. Ja ettei nuo halppikset kestä. Noin ehkä ajattelin itsekin ennen. Nyt on kuitenkin niin, että mun Future saappaat on täysin ehjät, ja olen alkanut pitää näistä saappaista tosi paljon. Testi siis jatkuu syksyn sateisiin liskakeleihin. Voin siis suositella. Ja edelleen olisi kiva kuulla muidenkin Future sport saapastelijoiden kokemuksia.

Vierailija
15/19 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne Future tt sport saappaat sellaiset vähän Hai-saappaan tyyliset lyhytvartiset noin 20€ hintaiset?

Vierailija
16/19 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne Future tt sport saappaat sellaiset vähän Hai-saappaan tyyliset lyhytvartiset noin 20€ hintaiset?

Joo on kyllä. Mulla on siniset sellaiset. Niitä on myös muitakin värejä.

Vierailija
17/19 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt nyt jonkin aikaa paljasjalkakenkämallisia kumppareita. Tavallisilla kumisaappailla en tykkää yhtään lompsia, mutta nää on todella kevyet, mukavat ja joustavat, tuntuu yhtä kevyeltä kuin kävelisi lenkkareilla. Sienimetsään pyöräillessä oon rullannut nämä kumpparit reppuun mukaan, menee niin pieneen tilaan. Kestävyydestä en osaa vielä sanoa mitään, toivottavasti kestää pitkään.

Vierailija
18/19 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käyttänyt nyt jonkin aikaa paljasjalkakenkämallisia kumppareita. Tavallisilla kumisaappailla en tykkää yhtään lompsia, mutta nää on todella kevyet, mukavat ja joustavat, tuntuu yhtä kevyeltä kuin kävelisi lenkkareilla. Sienimetsään pyöräillessä oon rullannut nämä kumpparit reppuun mukaan, menee niin pieneen tilaan. Kestävyydestä en osaa vielä sanoa mitään, toivottavasti kestää pitkään.

Minkä hintaiset nuo on. Olen nähnyt jotain mainoksia materiaali vaikuttaa aika ohuelta, onko se luonnonkumia?

Vierailija
19/19 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus 18:lle:

Mulla on Vaistoa-merkkiset, näköjään tätä vanhaa mallia ei enää valmisteta. On luonnonkumia ja on aika kalliit, nää oli 80 e ja nyt näköjään myynnissä 90-100 e jotain uusia malleja. Materiaali näissä mun kengissä kyllä tuntuu aika ohuelta tai lötköltä, varret ei esim. pysy pystyssä itsekseen, ja pohjat on melko sileät, että ei varmaan kaikille sovi.