Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*>*>ENSKAT PERJANTAINA*<*<

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas se olisi uusi päivä edessä. Mä täällä aamuvirkkuna jo pompin teille pinoa avaamassa, kun kävin taas miehen töihin viemässä. HRR, kun olikin kylmä, -24 astetta! Onneks vkonlopuksi pitäis taas lauhtua.

MAMMIS, joo, tajusin itseasiassa, mitä tarkotit sillä hymiön tänne saamisella :) Nyt otin vaan taas riskin, kun ei oo paljoo tekstiä tulossa, niin en kirjota tätä wordin kautta. Saas nähdä, miten käy... Se word tekee saman, jos kirjotat jotain näiden *-merkkien väliin --ensin se muuttaa sen tekstin yht' äkkii lihavoiduks ja hävittää ne tähdet, mutta kun kerran pyyhkäsee, niin saa sen näkyviin ihan esim. näin *hups* Ymmärsitkös? XD

Hui kauhistus, hirmuinen ajatuskatko...ketäs siellä oli muita vielä illalla käyny turinoimassa? Kesis ainakin... Nyt hävis ajatus taas kokonaan! No, taidan mennäkin vielä hetkeksi nukkumaan, kun neuvolaan tarvii lähtee vasta yhdentoista aikoihin. Palaan sitten sen jälkeen, ja käyn sitä ennen kurkkaamassa ton eilisen loppupinon uudestaan...

Mies muuten teki meiän pinnikseen kauheella vaivalla sellasen hienon ja monimutkaisen tuntuisen kissaverkon --teki sitä 2 iltaa...käytti apuna mm. vanhoja listoja ja kaikkea. Sitä on vaikea kuvailla... No, viime yönä sitten heräsin ensin siihen, kun pienempi kissa sai kuin saikin tungettua ittensä silti pinnikseen yhdestä kohtaa (mikä oikeasti tuntuu sulalta mahdottomuudelta!) ja vanhempi kissa koitti pariin kertaan teroitella kynsiään siihen... Ei hyvä... Mutta muuten on kyllä kiva ja toimiva XD Täytyy siis miehen sitä vielä hieman muokata. Ja ens yöks otan sen vesi(ruisku-)pullon siihen viereen, niin helpompi hätistää ne pois sen kimpusta...

Mutta nyt nukkumaan! (Mitään merkkejä ei edelleenkään siis havaittavissa *nyyh*)

Pi-Ki ja Eemeli 40+4

Vierailija
2/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän sitä aina aamukiireessä eksyy tänne ;) Ei ilmeisesti houkuta luennolle lähteminen, kun ulkona on miltei -30 pakkasta!

Onkohan Hennan synnytys jo käynnistetty, kun ei enää illalla ilmestynyt paikalle? Jännittävää! Omaan synnytykseen on vielä sen verran aikaa, että on kiva jännittää vielä kaikkien muiden puolesta :)

Leenaliinu oli rohkea ja lähti tukan lyhennys -linjalle! Tuntuu varmaan ensi alkuun kevyeltä ja oudolta. Minulla oli pitkääään lyhyet hiukset, joten nyt kun olen saanut pitkän pehkon, niin en varmaan uskalla enää lyhentää. Kyllä varmasti totut siihen väriin - tai jollet, niin se on onneksi helppo juttu korjata :)

Kiva, että Pandora pääsi kuuntelemaan sydänääniä ja sai mielenrauhan. Minustakin olisi kiva saada vähän elonmerkkejä tuolta masusta... Rakenneultraan vielä reilu viikko ja neuvolaan kaksi.¨

Serenitylle kamalan paljon tsemppiä muuttolaatikoiden ja sen tuhovimmaisen pennun kanssa! Voi kuinka olisikin ihana päästä halimaan ja paijaamaan koiranpentua...

Pi-ki, kyllä minä vaihdoin sukunimeni :) Aika hurjalta tietty tuntuu ja varmaan menee hyvä tovi, että tähän uuteen tottuun. Tykkäsin omasta nimestäni ihan tosi paljon, mutta tulin siihen tulokseen, että jos sitoudun avioliittoon rakastamani miehen kanssa, niin nimenvaihto on pieni asia siinä. Sitä paitsi minusta on kiva olla samanniminen vauvan ja miehen kanssa :) Mielenkiintoiselta kuulostaa muuten tuo teidän kissaverkko - aikamoinen timpuri sinun miehesi ;)

Kiitokset kaikille onnitteluista - onnellinen olen :D

Live 18+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas aivan hirmu kylmä ilma, hermoon ottaa! Tänään olenkin ollut jo superreipas töissä (normaalisti tähän aikaan en ole saanut mitään aikaiseksi). Nyt on tiedossa jo kaikki hommat, mitkä pitää saada ennen loman alkua pois alta (no ehkä aika oleellinen tieto¿) ja muutenkin työmoraali on jälleen huipussaan!

Eilen oli taas kunnon hormonimyrskypäivä. Olo oli töissäkoomailun jälkeen kotiintullessa superreipas. Laitoin päälle kunnon toppavaatteet ja lähtiin koiran kanssa pihalle. Tulikin aivan energinen olo, joten me oikein juostiin varmaan yli kaksi kilometriä, sitten koira halusi omatoimisesti kotiin kun alkoi palelemaan. Tosin myönnettäköön, että koira sai todellakin pysähtyä aina kun halusi, jotta mä pääsin puuskuttamaan. Mutta eihän sillä suoritustavalla ole niin väliä, kokonaismatka ratkaisee :) Pikkasen tuli kuitenkin tyytyväinen olo, ihan kelpo suoritus, että askel noin reippaasti nousee vain kuusi viikkoa ennen laskettua aikaa. Illalla uskaltauduin vaa¿alle, sillä tällä viikolla olen syönyt erittäin terveellisesti ja järkevästi sekä koiran kanssa olen reippaillut ennätystahtiin (siis raskausajan ennätystahtiin). Olin ihan varma, ettei paino ole voinut juurikaan nousta, mutta pirun vaaka näytti kaksi kiloa enemmän kuin puolitoista viikkoa sitten neuvolassa!!!! Meikälle tuli siinä sitten märy, ukko vaan koitta siinä muka lohduttaa, että raskaanahan sitä just pitääkin lihoa. Hyväksyttävä asia, mutta tuo tahti 2kg/viikko ei enää ole edes lihomista vaan jotain paljon kamalampaa :(

Siippa oli skarpannut eilen. Sillä on hommana tehdä vessaan hoitopöytä jonka voi viritellä pesukoneen ylle. Nyt oli hommannut siihen jotain materiaaleja. Eli ehkä hoitopöytä valmistuukin ennen vauvantuloa. Ihan mielissään se piirteli kaikkia suunnitelmia kun selittiin sille millaisia laatikoita ja lokeroita siihen pitäisi saada.

[color=purple] Pandora oli käynyt neuvolassa tarkastuttamassa sydänääniä. Meikä kuuluu ihan samaan kastiin, eli aina välillä iskee hirmuinen huoli mukelosta. Liikkeet on sikäli tosi hyvä juttu, mutta tässä meidän tapauksessa nekin aiheuttavat turhaa stressiä kun muksu ei näe terpeelliseksi liikkua kovin hirmuisesti. Nonniin, ja kohta on sitten ultrakäyntikin ovella! [/color]

[color=purple] Juska [/color] kärsii suonenvedoista. Ne on kyllä ihan kamala juttu, onneksi itsellä niitä tulee tulee melko harvoin. Magensiumia ja tukisukkiahan tuohon vaivaan suositellaan¿

[color=purple] Iida-Linnea [/color] oli eilen saanut koisia kunnolla. Se on kyllä totta, että olo on tosi paljon parempi kun yön saa koisia ilman sen kummempia kremppoja ja heräilyitä! Ja vauvauniakin oli tullut nähtyä :D

[color=purple] Sadeye [/color] kyseli tuosta vauvan vaatettamisesta laitoksella. Käsittääkseni joka paikassa vauva saa kyllä sieltä sairaalan päästä vaatteet ja omat vaatteet tulee olla vasta sitten kotiinlähdettäessä. Mutta varmaan kyllä vauvaa saa pitää sairaalassakin ¿omissa vaatteissa¿ jos haluaa¿?

[color=purple] Serenity [/color] on sitten päässyt kotiutumaan uuteen kämppään. Hui! Inhottava juttu noi supistukset!

[color=purple] Masu-Mammalla [/color] siellä pelätään raskausmyrkytystä. Toivottavasti moista ei tule, vaikka viikothan sulla on jo melko ¿turvalliset¿. Hyvinhän se sullakin onnistui tuo väillisen tekstin laitto mustan tekstin sekaan.

[color=purple] Pi-Ki [/color] Makuuni on kyllä paha paikka. Vaikka kuinka ajattelee, että nyt otetaan eurolla karkkia, koskaan ei selviä alta kolmen euron pussin. Ja mikä ihme se juttu on, että niin kauan kun sitä karkkia kotoa löytyy, niin sitä pitää mussuttaa! Miksei sitä ikinä pysty jättämään jemmaan? Mäkin muuten kirjoittelen aina tekstit Wordillä kuten monet muutkit. On turhan monta kertaa palaneet käämit kun pitkä teksti on kadonnut bittiavaruuteen.

[color=purple] Kesis [/color] siellä vääntää viimeiseen asti maratonpäiviä. Pakko nostaa hattua, mulla ihan tuo perinteinen 8 tunnin työpäivä on kyllä enemmän kuin riittävästi.

[color=purple] Mammis [/color] reippaillut jumpassa ja hoitanut hoito-koiraa :D

[color=purple] Li-Vellä[/color] on siis uusi sukunimikin. Varmasti vaatii totuttelemista. Itsekin luovuin omasta nimestä pitkin kynsin. Ei nyt ollut mikään supererikoinen, mutta helppo, kun sekä etunimi että sukunimi olivat kumpainenkin viisi kirjainta. Nyt aina allekirjoitettaessa tylsistyy kun pitää jaksaa vääntää kahdeksankirjaiminen sukunimi. Ja varsinkaan kun tämä mieheltä tullut nimi ei ainakaan ole yhtään parempi kuin oma vanha. Mutta eipähän sitä kukaan tietty muakaan pakottanut nimeäni vaihtamaan¿

Mutta nyt jatkan tehokkaana alkanutta päivää!

Coltsfoot ja Elsa 33+5

Vierailija
4/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEREKIN kävi ilmoilla! Sulla on varmaan ollut remppakiireitä, tiedän tunteen.. eipä sitä silloin paljon muuta ylimääräistä ehdikään. Ihkua että ootte päässeet uuteen asuntoon ja saaneet paikat kutakuinkin kuntoon! Niitä laatikoita ehtii kyllä purkailla vielä pitkään :) Vaikkapa sit mammiksella. Pistä vain se sairaalakassi pakaten mahdollisimman pian! Eihän sitä tiedä jos lähtö tuleekin aikaisemmin, sullakin kun oireilee jo nyt. Jaksuja myös turvotuksen kanssa!

MASU-MAMMA oli ostanut kankaita vaavin juttuja varten. Tällä Tuusulassa ainakin on iso Eurokankaan piste (Sulan teollisuusalueen vieressä), saman sarjan iso liike löytyy myös Vantaalta Petikosta (Mammiskin tais kehua tätä! :). Itse oon molemmista löytänyt kivoja kankaita, ja tuolta Vantaan liikkestä hain kankaat joista tein pinniksen suojan, verhot ja pussilakanat.

PIKI, tuosta karkinsyönnistä - leffa ja irtarit ne on ihan must! :) Tein joskus puoltoista kk sitten sen virheen että kiskoin ihan hillittömän säkin irtareita leffaa katellessa. Siitä tuli niin hirvee närästys että yöllä kipuilin ja valvoin sen takia monta tuntia... sittemmin oon vähäsen koittanut hillitä :) Vaikka vaikeetahan se on! JA HEI SUPPAREITA SINNE!!

MAMMIS - se kätilökundi mainitsi jossakin kohdin " 200 synnytystä" , eli ymmärsin että olisi niin monta synnytystä käynyt läpi. Kait on siis jo pätevä hoitamaan myös ykköskätilönä hommia.. no, en tiedä miten menee, mutta anyhow, oli tosi pirteä poikkeus kyllä kun oli miespuolinen kätilö!

COLTSFOOT, hitto että sä oot reipas! :) En voisi edes kuvitella että JUOKSISIN edes sataa metriä tän vatsani kanssa. Tosin, sen noin 37 viikon jälkeen voisin sitä tehdäkin niin saisin varmaan ainakin kunnon supparit aikaiseksi... mulla kun supistelee jo tuo postilaatikolla käynti päivisin.

(.) Eilisessä pissanäytteessä oli kuulemma leukosyytit koholla 3:lla (tai jotakin sellaista) ja pitää tänään soittaa uudelleen, kun ne ei eilen vielä iltapäivällä tienneet oliko se virtsistä vai jotakin muuta... Mulla on ollut pari vuotta estoläälkitys virtsikseen jo ennen raskautta. Liiankin tuttuja on siis olleet tulehduskierteet, ja ne on olleet ihan kamalia! Pahimmillaan on kuukaudessa saattanut olla kolmekin tulehdusta. Sitten kun söi antibiootit, tuli hiiva, ja sit taas uus tulehdus, hiiva, tulehdus... great! Jos nyt on tuo tulehdus virtsistä (jonka oireet on muuten raskausaikana olleet 100 kertaa lievempiä kuin normitilassa, ainakin itselläni), pitää vaihtaa lääkitystä. Oon koko raskauden syönyt Hipeksalia. Nitrofuria kokeiltiin mut se aiheutti kamalat sivuoireet.

Aloin kuitenkin miettimään, että kun ei virtsiksen tyypisiä oireita ole mitään, ainut mikä on hämännyt jo parin viikon ajan on tosi tunkkainen VALKOVUOTO jota tulee ajoittain ihan ÄLYTTÖMIÄ MÄÄRIÄ. Värikin on sellainen oudon keltainen, tai jopa vihertävä. Kysynpä siis teiltä enskat eritegalluppia! ;) ONKO TEILLÄ MITEN PALJON TUOTA VUOTOA / HAISEEKO SE JOLLEKIN / MIKÄ ON PALJON MITÄ SITÄ VOI TULLA? Itselläni kun sitä hulahtaa, saattaa se helpostikin mennä pikkuhousun suojasta yli vaikka käytän large-kokoa.

Ugh... olipa ihana gallupin aihe... :) Asia kuitenkin mietityttää joten teiltä on hyvä kysellä jos joku kärsii samasta.

Nyt pukemaan vaatteet päälle, ja sitten mietin mitä sitä keksis tänään. Pari duunijuttua pitäisi hoitaa. Blääh.. mut oon luvannut niin tehdään nyt pois alta.

Pirteää pakkaspäivää enskattaret! :)

Leenis & jr 33+3

Vierailija
5/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin sitten tämän päivän asiakseni selvittää tuota hengenahdistus-asiaa, vaikka se nyt parempana eilisestä asti on ollut. Soitin ensin neuvolaan, mutta terkka ei osannut neuvoa. Meinas vaan, että pitäähän tuota tutkia tarkemmin ja PEF-mittauksista sano, että on liian alhaisia arvoja. Sain lopulta sitten työterveyshuoltoon lääkärille ajan ja hän ihan tosissaan otti asian. Sain reseptin avaavasta kohtauslääkkeestä ja määräyksen jatkaa PEF-mittauksia sekä liudan verikokeita otettiin ja maanantaina on erääseen toiseen puhallustestiin aika. PEF-mittauksista sano, että minun kokoiselle ei ole huonoja arvoja, mutta aamu- ja ilta-arvot heittelee keskenään. Hengitysäänetkin oli ihan selkeät. Tuntuu hyvältä, kun sai asiasta kertoa ja joku otti tosissaan. Tällaiset hengenahdistukset on hankala selittää ja kuvailla niin tuntuu, että osaako niistä ihan oikein kertoa. Lääkäri sanoi ettei tuo mahan kasvu pitäis tätä aiheuttaa, koska on vielä niin pieni ja kasvaa paljon isommaksi vielä. Varasin myös hammashoitajalle koko kaluston tarkastukseen ajan, kun sitä ei vielä ole tehty. Sitten alkaakin olla tutkittu koko kroppa!

Suonenveto-asiaan: Ennen raskautta käytin " kuurina" Diasporal-nimistä magnesium-jauhetta, joka vei kaikki suonenvedot pois. Samaa ne mainostaa nykyään Elixir-ohjelman yhetydessä. Sain " jatkokuuriksi" Magnesium-plus tabletteja, joissa lisänä on jotain inuliinia, joka pitää myös suoliston kunnossa. Niitä olen nyt harvakseltaan ottanut, kun on repinyt kyljistäkin suonta muutamana päivänä. Tuossa tabl.purkissa ei lue saako raskauden aikana käyttää ja netistäkään ei kyllä minkään ainesosan osalta kieltoa huomannut. Luontaistuotekaupasta ne on ostettu, mutta pitäis varmaan kysyä tarkemmin saako niitä nyt käyttää.

Coltsfoot: Meille tulee kodinhoitohuoneeseen myös hoitotaso, kun sielä sitä pöytätilaa on ja altaat kans. Meillä myös mies on saanut asiakseen tehdä tarvittavat rempat, kun ajateltiin puutasot sinne vaihtaa ja kunnon keraaminen allas. Ihan se talvilomansa on aikonut säästää kaikelle pienelle rempalle, mutta saas nähdä mitä saa aikaseksi. Aika menee niin nopsaan, että kyllä tässä kovasti pitää jo alkaa remppaa tekemään, jos aikoo ehtiä ennen vauvaa.

Vielä Leenaliinun eritegalluppiin: Mulla nyt raskauden aikana on ollut valkovuoto hyvinkin vähäistä ja ihan kirkasta on eikä haise. Ennen raskautta mulla tuli ihan yhtäkkiä useamman päivän ajan sellasta hyvin kellertävää, paksua vuotoa ja paljon. Ajattelin, että se hiivaa on, vaikka muita oireita ei ollutkaan. Kummasti se sitten häätökuurilla häipy, joten kait se sitten sitä oli. Ja se oli kyllä sen verran paksua, että ei mistään pikkuhousun suojasta yli tullut.

Hoyt rv21+0

Vierailija
6/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]

Ensi alkuun, sorry eilisillan valitusvirsi. Nyt on pitkästä aikaa hyvin nukuttu yö takana ja viikonloppu edessä. Olotila ja mieliala siis mitä mainioin!

Jaahas, taas tuli käytyä neuvolassa. Nyt alkaa vähän löytyä yhteinen sävel tätsyn kanssa, enää ei ole ¿maailmanlopun meininki¿. Tänään vieläpä totesi, että jos nyt päättäisi vauva (ei siis enää sikiö) syntyä (ei enää keskenmeno), niin olisi oikein hyvät mahdollisuudet pärjätä pienellä :) Kaikki arvot taas ihan ok, hemppa tosin laskenut 124 -> 117. Ja paino¿ muutos TAAS +1487g/vko!!! Ja mä en voi edes syyttää turvotusta, koska sitä ei ole. Enkä kyllä ole (ainakaan omasta mielestäni!) lihonut mistään muualta paitsi mahan kohdalta. Eikä nyt yksi Geisha-patukka ja puoli pussia sipsejä voi noin paljon lihottaa :( Varsinkin kun muuten syön terveellisesti. Pöh. Tähän asti en ole painoa murehtinut mutta jos tämä tahti jatkuu, niin mähän ehdin vielä tuplata painoni. Ja missä ihmeessä ne kilot on, kun päälle päin ei näy muuta kuin maha (joka sekin on musta aika pieni)??? Ja tärkeimpänä, lähteehän ne varmasti pois??? Vali vali, mutta aloin tuntea itseni pieneksi porsaaksi. Joten [b]Coltsfoot[/b], mä ymmärrän sua!!!!

Kokonaan toinen asia onkin sitten vauvan asento. Siellä se pieni sisukkaasti köllii edelleen väärin päin, ja vieläpä pylly syvällä mun lantiossa. Sen varmisti lääkäri ultralla, kun terkka ei osannut varmasti sanoa käsikopelolla. Nyt on kuulemma kaksi vkoa aikaa pojulla kääntyä, saas nähdä miten käy. Onkos muilla samanvaiheisilla, [b]Leenis, Mammis, Sere, Coltsfoot..[/b] jo vauva ollut RT:ssa?

[b]Livelle[/b] paljon paljon onnea! Eikös vaan tunnukin ihan erilaiselta ;) Kiva kuulla, että kaikki meni hyvin ja mekkokaan ei kiristänyt.

[b]Leenis[/b] oli kanssa leikannut hiukset. Mulla jäi pari vkoa sitten samat 25 cm kampaamon lattialle ja hetkeäkään en ole katunut! Ihanaa, kun on kevyet hiukset, joihin saa ilmettä kun vaihtelee muotoilua. Pitkät oli aina vaan pitkät ja suorat. Toivottavasti säkin viihdyt uudessa lookissa! Ja siitä kirpparista olit aikanaan kysellyt: Mä yleensä oon saanut ihan hyvin ja helposti kaiken myytyä huuto.netissä, vieläpä hyvään hintaan. Nyt on kyllä jo niin paljon kaikkea, että ajattelin viedä johonkin itsepalvelukirppikselle. En kyllä vielä tiedä, minne. Ja siihen eritegallupiin vielä. Mulla on pysynyt ihan aisoissa tuo valkovuoto toistaiseksi, muutamaa pikku ¿lorahdusta¿ lukuunottamatta ihan vastaavaa kuin ennen raskautta. Eikä se kyllä ole haissut/ollut oudon väristä. Kirkasta yleensä, välillä vähän paksumpaa ja valkoisempaa. Sinuna pyytäisin neuvolasta lähetteen labratesteihin. Mä sain sellaisen silloin rv 17 kun supisteli koko ajan ja terkka epäili jotain piilevää tulehdusta. Ei onneksi löytynyt muuta, kuin aika rankka hiiva (joka ei oireillut millään tavalla, en edes ollut epäillyt¿). Mutta silloin se tätsy totesi, että kaikenlaiset muutokset valkovuodossa kannattaa tutkia, ne kun voi olla merkki esim. emätintulehduksesta, joka voi aiheuttaa paljon suppareita. Kannattaa ainakin kysäistä.

Niistä valmennuksista oli moni kirjoitellut. Mitenkäs kaikki tuntuu niissä jo käyneen? Meillä olisi eka kerta vasta ensi keskiviikkona (tosin juhlitaan silloin miehen kanssa kihlajaispäivää ja äitiysloman alkua mieluummin muualla kuin neuvolassa). Viimeinen kerta noista meidän valmennuksista oliskin sitten vasta la:n jälkeen. Että näin meidän neuvolassa. Tammikuussa ois myös alkanut valmennukset, mutta se oli terkan mielestä way too early¿! Ei edes suostunut antamaan silloin niitä aikoja. Tosin ihan sama mulle, me kun ei olla varmaan menossa niihin muutenkaan, kun mä pelkään, että tieto vaan lisää tuskaa :)

[b]Masu-mamma[/b] kyseli kangaskauppoja. Keskustassa on Sanomatalon Eurokankaassa muoti- ja vaatekankaita pääosin ja Espan Eurokankaassa on kiva valikoima sisustuskankaita. Molemmissa on mun mielestä paremmin valikoimaa kuin Itiksessä. Niistä mä olen löytänyt ihan kivoja kankaita sen verran, mitä oon tarvinnut.

Vinkkinä kaikille, joita [b]tekstin katoaminen[/b] kiusaa: Jos ette halua kirjoittaa ensin esim. Wordilla, niin kirjoittakaa teksti siihen palstan viestikenttään ja ennen kuin painatte lähetä ¿nappia, niin maalatkaa koko teksti ja kopioikaa (ctrl+c tai hiiren oikea nappi). Lähettäkää viesti vasta sen jälkeen ja jos katoaa matkalla, niin aloittakaa uudestaan ja liittäkää (ctrl+v tai hiirellä ¿paste¿) kirjoittamanne teksti viestikenttään.

[b]Pikin[/b] miehen tekmä kissaverkko ei ihan kuulunut toimivan, sellaisia ne kisut on! Mä olen ajatellut vaan pitää makkarin ovea kiinni ja kissan ulkopuolella sillon kun vauva nukkuu (meidän kissa ei onneksi osaa avata ovia!). Oon ihan varma, että jos virittelisin jonkun esteen kissalle, niin sitten vasta sänky alkaiskin kiinnostaa. Ja niitä karvoja nyt joutuu joka tapauksessa vaunuihin ja sänkyyn, sitä ei taida voida välttää jos eläimiä on talossa. Sulla alkaa kanssa olla jännät paikat, tsemppiä loppuodotukseen!

Nyt taitaa tämä mimmi rutistaa itsensä työntekoon. Enää tän viikonlopun opetukset ja kolme duunipäivää. Jee! Pirtsakkaa viikonloppua itse kullekin!

Kesis, 34+0

Vierailija
7/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangaskauppavinkki sulle: Keravan keskustassa kävelykadulla on pieni liike nimeltään Tyyki-puoti. Aivan ihana omistaja ja mukavat myyjät. Ja mikä parasta - valikoimaa on mielestäni PALJON. Ja kannattaa kysyä jos ei löydä mieleistään - takahuoneessa on kankaita yms materiaalia mitkä ei esille mahdu. Liike on muistaakseni Pohjolan toimiston vieressä.

t. iida-linnea

Vierailija
8/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa saan taas aikaiseksi jotain rustattua.

Joka päivä tulee kyllä tiirailtua teidän kuulumisia, mutta en sitten vain saa aikaiseksi mitään rustattua.

Livelle kovasti onnitteluja rouviintumisen johdosta. =)

Pi-Kille kovasti suppareita.. jospa se Eemeli pikku hiljaa hoksaisi aikansa koittaneen ja päättäisi tulla tänne ulkomaailmaan teidän iloksenne. =)

Masu-mammalla ja Serelläkin taisi olla pientä epäilystä raskausmyrkytyksestä. =(

Toivottavasti se nyt ei kuitenkaan tulisi. Masu-mammalla tosin on onneksi jo ihan hyvät viikot kasassa, jos joutuu sen vuoksi ruveta käynnistelemään eikä Serelläkään nyt paljoa vähempää ole.

Serelle myöskin onnittelut uuden kodin johdosta ja pienen koiravauvankin ootte hankkineet. Ihanaa. Tuo koiran pentuvaihe menee kyllä yllättävänkin äkkiä, vaikka sitä ei siinä vaiheessa niin ajattelekaan, kun paikat rupeaa repsottamaan ties mistä noiden pikku naskalihampaiden johdosta. =D

Coltsfoot oli ollut reippaalla päällä.

Miten ihmeessä oot jaksanut juosta? ..huh..

Mäkin olen kyllä tällä viikolla yllättänyt itseni ja käynyt joka päivä tunnin mittasella lenkillä koiruuden kanssa, kun tuo auringon paiste on ollut niin mieltä piristävää, mutta kyllä tuo mun kävely aikas hissuksiin sujuu. Onneksi voi pitää koiruutta vapaana, niin se saa sitten mennä mielensä mukaan eikä tartte jumittaa mun tahtiin. =D

Leenis kyseli valkovuodosta..

Aika oudolta kuulosta tuo väritys ja varsinkin jos se poikkeaa sun normaalista, niin kannattaa varmaan tiedustella siitä vaikka neuvolassa. Mutta, kyllä täälläkin on tuo valkovuoto lisääntynyt. Nimenomaan joskus rv30 jälkeen (tarkalleen en kyllä muista, mutta on tuota ollut jo useamman viikon). Lähinnä se on sellaista vetistä tai välillä maitomaisen valkoista. Ei haise oikeastaan juuri millekään, mutta alushousut on kyllä välistä inhan märät, kun en oikein osaa noita pikkuhousunsuojia käyttää.

Toivottavasti Hoytin hengenahdistukseen löytyy syy ja helpotus.

Masun kasvaessa se tuskin helpottaa.

(.) Viikot vierii vinhaa vauhtia, ainakin meikäläisellä ja kaks viikkoa olisi enää laskettuun aikaan. Huih..

Mutta, niin kuin täällä on monen kohdalla jo nähtykin, niin saattaapa tuo nyytti vielä odotuttaa itseään sen nelisen viikkoakin.

Mitään kummempia ei täällä ole. Ihan normi olotilassa oikeastaan edelleen eikä aina huomaa olevansakaan raskaana, vaikka kyllähän tuota mahaa kuitenkin on. Supisteluja on toisinaan, mutta ovat noita mahan kovettumisia eikä niissä kipua ole oikeastaan koskaan ollut. Muutamia kertoja on jomotellut menkkamaisesti selästä tai mahasta, mutta nekin aika satunnaisia. Möttönen on kyllä jo laskeutunut todella alas lääkärin mukaan, mutta kyllä se edelleen kaivelee mua tuolta oikeasta kylkiluusta päivittäin. =D

Taitaa johtua siitäkin, kun olen niin lyhyt, että vaikka laskeutuukin, niin jalat ylettää tuonne ylös asti.. heh..

Liitoskipujakin on yllättävän vähän ollut, mutta viime yönä jostain syystä rupesi vaivaamaan aina kylkeä kääntäessä enkä sitten nukkunutkaan kovin hyvin. Kahtena edellisenä yönä, kun olen nukkunut kuin tukki.

Eipä tässä kait tämän kummempaa.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille! =)

-viivi ja onnimöttönen rv38+0

Vierailija
9/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä käydä täällä välillä norkoilemassa, etten saa työnteon yliannostusta :D Vitsi kun muksu tunkenut (vissiin) pyllynsä tuonne oikeiden kylkiluiden alle, tosi ilkeän tuntuista kun istua kuitenkin pitäisi saada. Pikkasen olen toista koittanut tökkiä, mutta ei se mokoma suostu muuttamaan asentoa.

[color=purple] Leenis [/color] kyseli tuosta valkovuodosta (sopii hyvin juttuaiheeksi tässä sämpylää mussuttaessa¿). Itsellä on viimeaikoina ainakin määrä lisääntynyt huomattavasti. Pikkuhousunsuojat ovat melkeinpä jatkuvassa käytössä, vaikka koskaan ennen niitä en käyttänyt. Ehkä väri on hiukan kellertävää, mutta haju on varmaan ihan normi¿ Mutta ainakin tuo määrän lisääntyminen lienee ihan normaalia, kummat hajut sitten saattaisi viitata tulehdukseen. Itsellä oli alkuraskaudesta valkovuoto ammoniakin hajusta (niin kuin monissa hiusväreissä) ja kyseessä oli emätintulehdus.

[color=purple] Hoyt [/color] on päässyt eteenpäin noiden hengenahdistusten kanssa. Kannattaa varmasti tutkia, voin vain kuvitella kuinka inhottavaa moinen saattaa olla!

[color=purple] Kesiskin [/color] kerää kiloja. Mustakin on ihan mysteeri, että minne nuo kilot ovat majoittuneet. Maha toki on kasvanut, mutta ei tuo kaikki kilomäärä ole siihen voinut pakkautua, varsinkaan kun se ei ole mikään hirmu suuri edes. Ja toki ehkä jotain lisää on voinut tulla reisiin ja peppuun, mutta ei kyllä näiden kilojen verran! Ahdistaa myös, että kuinkahan nämä ikuna lähtee pois. Koskaan en ole ollut laikkareilla, mutta niitä saattaapi olla edessä sitten kovasti kuin paljon! Mukelo on ollut pää alaspäin jo kauemman aikaa, taisi olla jo alta rv 30 ja samassa asennossa on yhä pysynyt. Meillä nuo valmennukset oli varmaan melkein parin kuukauden välein, myöhäisemmällä valmennuskerralla ainakin viimeinen kerta olisi mennyt lasketun ajan jälkeen, joten terkka komensi menemään jo aikaisemmille kerroille. Teillä ei siis homma selvästikään toimi samain¿ Jos ne on luokitellut sunt automaattisesti pitävän mukeloa sisällä lasketun ajan yli :D

Au mun kylkeä! Pitää nyt keskittyä tuohon sämpylään, en kykene ajattelemaan, kirjoittamaan ja syömään yhtäaikaisesti.

Vierailija
10/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta taas viikonloppu edessä, toivottavasti ilma vähä lauhtuu, niin uskaltaa olla enemmän ulkosalla.

Masu-mamma oli löytäny kankaat ensisängyn päällystämiseen, ja vieläpä edullisesti! Nyt ei muuta kuin ompelupuuhiin vaan!

Pi-Kin kisulit tykkää kovasti pinniksestä. Mikäs siellä ois loikoillessa! Meilläkin on jo pinnis pystyssä ja toinen koira välillä katselee, että siellä ois ihana patja, jonka päällä loikoilla. Mut onneks ei koiruliinit sinne ihan helpolla pääse! Ne sitten nukkuu aina sillon tällön pinniksen alla suojassa... Oonkin miettiny, et kun muksu nukkuu omassa sängyssään, niin toiset varmaan vahtii siinä vieressä lattialla tai sängyn alla.

Live oli vaihtanu sukunimenkin, joten totuttelemista varmasti riittää. Mukavaa, että häät meni hienosti! Meillä häät edessä ens kesänä ristiäisten kera, joten saapa nähdä mitä tulee... Onneks ei oo kovin suurta vierasmäärää, niin eiköhän ne jotenkin mene. Pitää vaan yrittää järjestellä kaikki mahdollisimman valmiiks ennen synnytystä, kun sen jälkeen ei varmaan kauheesti ehdi ;)

Leenis ja Kesis olivat saaneet uudet tukat! Mäkin haluaisin jo leikkuuttaa hiuspehkoa lyhyemmäks, mut ei raski vielä ennen häitä. Täytyy odotella kesään asti. Mulla tosin kasvaa hiukset hirmu nopeesti, ja sitä on monet kyllä ihmetelleetkin.

Coltsfoot on kyllä ollu hirmusen reipas, kävit eilen ihan juoksemassa koiran kanssa! Mulla ei kyllä enää tuu juoksemisesta mitään, vaikka oon ennen raskautta liikkunu tosi paljo. Nyt jää liikkuminen koirien kanssa ulkoiluun ja pilatekseen.

Eritegalluppiin: mulla on tullu valkkaria nyt enemmän kuin ennen raskautta, mut eipä oikeestaan oo ollu muunlaisia eroja.

Hyvä, että Hoyt oli päässy tutkimuksiin sen hengenahdistuksen vuoksi! Toivotaan, että se avaava lääke auttaa!

Me ajateltiin käydä tänään hakemassa hoitopöytä, kun mies tulee kotiin. Nyt siis pikaisesti ruokaa laittamaan, että päästään käymään vielä kaupassa ennen illan tuloa.

terkuin Hippux ja pikku-Hippu 28+6

Vierailija
11/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KESIKSELLE piti tulla kommentoimaan tuosta tarjonnasta. Sulla on onneksi tiedossa se, että vauva istuu, että jos se ei itse ymmärräkään kääntyä, niin sitä kääntämistä voidaan vielä yrittää (kun sulla on vielä sen verran viikkoja jäljellä). Meillähän ei edes puhuttu kääntämisestä silloin kun huomattiin, että Rumpali olikin perätilassa, kun se huomattiin niin myöhään. Siksi piti synnyttää sektiolla, mutta sulla on vielä erinomaiset mahkut siihen, että vauva kääntyy (tai käännetään) oikein päin :)

Hyviä vointeja kaikille tasapuolisesti! :) Makkaralla varmaan ollut nyytti sylissä jo pidempään. Kukas se onkaan seuraavana jonossa...?

Han ja Rumpalipoika tasan 3vko.

Vierailija
12/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Voi HAN, minähän se olisin seuraava jonossa¿ Mutta Henna se taisi kyllä hieman etuilla :) No, se hänelle sallittakoon, koska vointi ei Hennalla kauhean hyvä ole ollut. Itsellä kun ei fyysisessä puolessa ole mitään valittamista, ainoa vaiva on tuo kärsimättömyys¿ Mutta toivokaamme, että edes Iivari olisi Makkaran vauvelin lisäksi nähnyt jo päivänvalon, kun ei kerta meidän Eemelillä vielä kiire ole! =)

Ja hittolainen noita irtokarkkeja! Söin niitä eilen niin paljon, että alkoi oikeasti oksettamaan. Söin niitä myös aamulla niin paljon, että alkoi oksettamaan. Ja TAAS mä niitä mätän! Ostin siis reilun viiden euron säkin eilen..gröhöm¿ Nyt en ihan heti kyllä karkkia osta! *yöks*

LIVE, mä ajattelin ihan samalla tavalla, että kiva kun kaikilla on sama sukunimi. Eihän sillä nyt niin väliä olis, mutta mun mielestä kiva kuitenkin. :) Ja vaikka tykkäsinkin omasta sukunimestäni (ei ollut kauhean yleinen), niin miehen sukunimi on lisäks tosi harvinainen ¿elossa saman nimisiä on alle 30! Joten ihan jo senkin takia oli kiva vaihtaa. Ja päinvastoin kuin COLTSFOOTILLA, niin oma uusi sukunimeni on vieläpä hurjat 3 kirjainta lyhyempi kuin vanha =)

COLTSFOOT, sinä senkin energiapakkaus, kuinka jaksat juosta! Täällä puhisee rouva katkeruus¿ =D Mä en jaksa koiran kanssa lyllertää kuin aina ton saman 20min lenkin. Kerran tässä mahtailin, ja käveltiin jopa reilu 30min, hih! Mutta kiva, että toisilla kunto siihen riittää. Mulla nyt oli niin pohjalukemissa sekin jo ennen raskautta, niin eipä se ihme ole, kun en nytkään paljoa jaksa¿ Mutta kohta kohta¿ Kohta se alkaa elämänmuutos :)

Ja teilläkin mies nikkaroi! :) Sitä se tuleva isyys sitten varmaan teettää¿ Just katselen tuossa oman mieheni selkää ja porakoneen ääntä, kun se nyt yrittää siihen kissaverkkoon keksiä jotain uutta estettä sen yhden kolon tilkitsemiseen. On se sitten suloinen¿ =)

LEENIS, mulla on vuoto ollut oikeastaan tosi vähäistä, pärjään ilman pikkuhousunsuojaa. Mutta toisaalta taas melko kamalan hajuista, ihan kuin ois taas emätintulehdus! Mulla on se ollut elämässä 3 kertaa, muttei kertaakaan hiivatulehdusta. En tiiä, aattelin kokeilla ¿vetäistä¿ sen Lactal-kuurin, mitä telkkarissakin mainostetaan. ¿Palauttaa emättimen luonnollisen pH-tasapainon¿¿ Se, missä se lekuri-täti höpöttää inhottavasta vaivasta, mikä yleensä tulee kylvyn, yhdynnän tai kuukautisten jälkeen¿ Ihan siis vaan maitohappobakteereja siinä kuurissa. Saa ilman reseptiä. Mutta toisaalta kannattaishan sunkin kysyä tosiaan neuvolan mielipidettä, koska luulisin myös, että paha haju on varmaan merkki jostakin tulehduksesta. (Mä kokeilen nyt ite eka ton kuurin, ja jos ei auta, niin sitten se on pakko kääntyä lääkärin puoleen.) Mutta mites se pissatulehdus??? Jos sulla on se, niin voiskohan sillä olla asian kanssa tekemistä??? Ja jos saat antibiootin, niin ehkä sunkin kannattaa kokeilla jotain Lactalin tapasta kuuria samalla, niin voisit ehken välttyä siltä hiivalta, mikä usein on seurausta antibiooteista.

KESIS, mekin pidettiin ensin ovia kiinni, mutta tultiin siihen tulokseen, että ei me öitä voida nukkua niin. A) huoneessa on tosi huono ilma aina aamusin sen jälkeen, jos ovi on kiinni ja B) meidän vanhempi kissa osoittaa mieltään raapimalla ovea ja maukumalla vaikka 30min putkeen, jos päättää haluta sinne sisälle¿ Ja se ei oo mukavaa se¿ :( Viime yönä, kun ne tosiaan pitkästä aikaa pääsi makkariin, niin kyllä vanhempi neiti kehräsi koko yön vuorotellen mun kainalossa ja jalkopäässä¿ Ja oli kieltämättä ihanaa, kun sai sen piiitkästä aikaa viekkuun! Joten jospa tuo mies nyt saisi sen verkon toimimaan jotenkin¿ Minkäköhän ikäisen vauvan/lapsen kanssa ei enää tarttis pelätä, että kissa saattaa mennä suoraan naaman päälle nukkumaan àtukehtumisvaara??? Mitäs luulet/luulette???

HIPPUXILLAKIN häät tulossa kesällä! Kivaa!!! Mekin aiotaan joskus pitää kunnon kirkkohäät, kun viime vuonna mentiin ihan vaan maistraatissa naimisiin. Minä kun haluan sen ihanan hääpuvun ja astella kirkon käytävää, ja mies taas kaipaa niitä hääjuhlia itsessään :) Ja avioliitonhan voi siunata uudestaan, niin me varmaan jossain vaiheessa lähivuosina tehdään se sitten siellä kirkossa. Katsotaan nyt. Tänä vuonna on tätä ¿vauva-projektia¿ ja ensi keväänä pitäisi alkaa rakentamaan¿ Mutta ehkä sitten joskus¿ *haaveilua*

( . ) Neuvolassa ei ihmeempiä. Paineet tais olla 117/85, hemppaa ei taaskaan otettu. On ollu niin hyvä. Painoa oli viime maanantaista tullut +500g¿ Pissa puhdas. Positiivisinta oli, että oli se Eemeli hiukka alemmas sieltä tullut, vaikkei vissiin vieläkään kiinnittynyt ole. Ja sydänääniä kuunneltaessa (tai siis ennen sitä, kun TH mahaa tunnusteli), niin kuulemma supistelikin, mutten mä mitään tuntenu¿ Että kai siellä sitten hiljalleen jotain tapahtuu, vaikkei uskois. =) Saas nähdä sitten, että tullaanko sieltä ensi viikolla, vai mennäänkö käynnistämään sitten 6.3¿

Nyt mies huutelee, että kissaverkko ois valmis. Taidan siis mennä katsomaan sitä kovan uurastuksen tulosta. :) Heipat!!!!!!

Pi-Ki 40+4

Vierailija
13/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt vauva täällä kotona!! Oikea suloinen prinsessanakki onkin :) Eli kyllä ne oli ihan niitä hardcore suppareita sillon tiistaina illalla, ja ke-aamuna kuuden aikoihin syntyi tuo meidän rakas ihme (3300g, 50cm). Kaikki on sujunut oikein hyvin -sekä vauvan että minun vointi ollut koko ajan hyvä- ja nyt ollaan tosiaan jo kotosalla.

Kirjoittelen pienen stoorin tuossa jahka kerkeän ja ennen kaikkea pystyn keskittymään - ihmeellinen hormonihösellys nyt päällä...

PiKin soisin jo myös pääsevän nyyttinsä hakemaan, Hennalla ilmeisesti jotain sutinaa jo onkin sillä saralla?

Teille kaikille oikein paljon kiitoksia odotusajan ilojen ja surujen jakamisesta ja NAUTTIKAA NIISTÄ SULOISISTA MASUISTANNE....palaan tänne kyllä vielä teidän kuulumisia seurailemaan (enkä todnäk malta pitää suutani kiinni joten voi vähän lipsua kommentoinnin puolellekin :).

Lämpöisin ajatuksin

Makkara ja Prinsessanakki

Vierailija
14/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN ÄLYTTÖMÄN ISOT ONNITTELUN PLÄJÄYTYKSET MAKKARALLE PIKKUISESTA PRINSESSASTA!

Omaani vielä odotellen Masumamma 36+5

Vierailija
15/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=4169E1] Onnea hurjasti Makkaralle ja perheelle pikkuisesta!!! Ihanaa! Hienoa, että teillä molemmilla kaikki kunnossa ja onnellinen vauva-arki voi alkaa:)!

Mä olen tänään silitellyt ja viikkaillut vauvanvaatteita (rankkaa puuhaa!). Sairaalakassiakin olen jo hieman pakkaillut. Kassista puuttuvat vielä mm. kamerat, kännykkä ja herkut (PAKKO saada mukaan ainakin iso kasa suklaata:))!

Huomenna olisi tiedossa mukava päivä, kun miehen veli ja hänen avovaimo tulevat meille päivällä. Suunnitelmissa olisi ainaskin ulkoilua, jutustelua ja ehkäpä myös ruuanlaittoa yhdessä:)

Omaan napaan ei sen kummempia kuulu. Tätä samaa hyvää vaan:) Masu alkaa jo kyllä hieman painamaan ja alapään liitokset yms. välillä rutisevat ja tuntuvat todella kipeiltä. Oma mieli alkaa jo hieman käydä malttamattomaksi! Olisi jo niin ihana saada oma pikkuinen syliin! Tulevasta synnytyksestä ei taida kyllä vielä mitään merkkejä olla ilmassa...joten voipi olla, että vielä useamman viikon joudun vauvan sylittelyä odottelemaan, plääh. Odottavan aika on pitkä!

Hih, täällä oli muitakin Juha Vuorisen kirjojen ystäviä:) Itse ostin " Vaippaihottuman" miehelle isyyspakkaukseen ja sehän innostui siitä kovasti! Nyt on sitten koko Juoppohullun päiväkirja -sarja ostettuna ja mies on kohta ne kaikki jo lukenutkin:) Minä luin myös sen Vaippaihottuman ja oli kyllä aikas hauska :D Nyt on itselläni lukemisen alla " Juoppohullun päiväkirja" , mutta siinä ehkä omaan makuuni hieman liikaa tuota rellestystä ja sekoilua...luen sen kyllä loppuun asti silti!

Suppareita lähettelen ainakin Pi-Kille (onkos muita ihan loppupääläisiä Enskoja täällä tällä hetkellä...kääks...muisti pätkii!).

Iloista ja aurinkoista viikonloppua toivottelen ihan jokaiselle Enskalle!

~ ♥ ~ Viipuli ja Piksu, rv 36+4 ~ ♥ ~

Vierailija
16/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEIN PALJON ONNEA PIKKU-NAKIN SYNTYMÄN JOHDOSTA MAKKARALLE JA MIEHELLNSÄ!!

Sere 34+0

Vierailija
17/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea prinsessan johdosta koko perheelle:)

terkuin tikru ja ronja 7 viikkoa

Vierailija
18/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi SYDÄMELLISET onnittelut Makkaralle & miehelle tyttären syntymän johdosta. Ihana kuulla, että kaikki teillä siellä hyvin. Mukava jos silloin tällöin käyt meitä täällä moikkaamassa. =)

H-hetkeä odottaville suppareita ja vauvoille ymmärrystä haluta tulla jo ihmettelemään maailman menoa!

Tänään pitkästä aikaa oli kotipäivä eli en ollut missään kyläilemässä eikä meillä käynyt kukaan. Sangen mukavaa olla vaan välillä ihan omissa oloissaan.

Kissa tosin jostain syystä ollut tosi huonolla tuulella koko päivän. Ja hitsi vieköön kun hermostuin ja sai katti kyytiä, kun kaksi kertaa löysin sen vauvan vaunuista nukkumasta... Tähän asti on lähinnä pelännyt vaunuja, joten olin ihan ihmeissäni kun nyt sinne kömpinyt. No, ratkaistiin asia niin jotta vauvan huoneen ovi on tästälähtien kiinni. Kyllähän tuo mirri ihmeissään tuijotteli suljettua ovea ja aikansa siinä raapi. Nyt rauhoittunut.

Huomenna mennään kiekkopeliin ja käydään ystävien luona kyläilemässä. Voipi olla siis jotta vasta sunnuntaina palailen tänne.

Mukavaa viikonloppua teille kaikille!

t. iida-linnea 31+1

Vierailija
19/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Makkaralle prinsessasta.

Livelle onnittelut rouviintumisesta. Hyvä että puvun kanssa ei ollut ongelmia :)

Oon itseasiassa vähän pihalla kaikkien jutuista kun kerkeen vaan tosi hätäsesti aina lukaseen pinot, kun ootte niin mahottomia kirjotteleen :) ja en sitten taas muista mitä kellekkin piti kommentoida.

Leeniksellä tais galluppi olla... Eipä oo oikeestaan vielä ilmenny minkäänlaista vuotoo, ei ainakaan sellasta että oi suojaa tarvinnu käyttää.

Uusiakin oli jossain vaiheessa tullut joukkoon joten tervetuloa vaan minunkin puolestani.

Oma napa kuulumiset voisin laittaa.

Eli tänään oli se eka ultra ja sielä se Nuuro touhus. Kaikki sormet ja varpaat ainakin oli tallella :) Istukka oli takaseinässä,eli ilmeisesti ihan hyvässä paikassa. la heitti ultran mukaan päivällä, joten ihan oikeilla viikoilla siis mennään. Tiistaina kuunneltiin sydänääniäkin 155 sielä sumpsuteltiin menemään. Nyt on hyvä tunne kun tietää että kaikki on masussa varmasti kunnossa.

T: Buuffa ja Nuuro 12+5

Vierailija
20/20 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Ja väri siis punainen siitä kunniasta, että saan

ONNITELLA MAKKARAA JA MIESTÄ PIENESTÄ PRINSESSANAKISTA!!!!!!!!

Kyllä nousi itelläkin hymy korviin, kun noin iloisia uutisia sai lukea.

ONNEA HIRMUISESTI! :)

[/color]Muuten palaan paremmin kommentoimaan ja jutustelemaan huomenissa. On illan mittaan tullut melko monta pienen pientä supistusta, eli lähinnä sitä pikkasta mahan kovettumista, mutta merkkihän sekin jostain on, hope so. :)

Pi-Ki