Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että kaikkien lapsilla asiat on niin hienosti-omat pojat on suht yksinäisiä

Vierailija
02.12.2024 |

Jo lähes aikuisia, koulu vielä kesken, tosi paljon viettävät vain aikaa kotona. Olen itse sosiaalinen ja menevä ja tuntuu tosi pahalta katsoa kun tuntuvat kovin yksinäisiltä mutta miten puutut 17- ja 18-vuotiaiden olemiseen. Välillä jotain töitä tehneet mutta kyllä on nuorten lukioikäisten työt kiven alla.... ahdistaa lukea kun muilla on niin hienoa, kavereita riittää, ovat meneviä ja menestyviä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo voi mennä ihan kahdestaan.

Vierailija
2/11 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkkää niille jokin sosiaalinen harrastus, varmaan heillä on joku kiinnostuksen kohde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

järkkää niille jokin sosiaalinen harrastus, varmaan heillä on joku kiinnostuksen kohde

Järkkää tuon ikäisille?

Vierailija
4/11 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikkien muiden pojat tai miehet sosiaalisia ja meneviä?

Vierailija
5/11 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsiikö pojat siitä itse? Meinaan jos ovat introverttejä, voivat itse haluta tuollaista elämää. Itsekin olin nuorena lähinnä kotihiiri, ja niin olivat sisaruksenikin. Ei me oltaisi haluttu olla mitään sosiaalisia ja meneviä. Kotona koodailtiin, pelattiin, luettiin, milloin mitäkin. Kaikki ollaan oikein hyvin menestytty elämässämme. 

Vierailija
6/11 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsiikö pojat siitä itse? Meinaan jos ovat introverttejä, voivat itse haluta tuollaista elämää. Itsekin olin nuorena lähinnä kotihiiri, ja niin olivat sisaruksenikin. Ei me oltaisi haluttu olla mitään sosiaalisia ja meneviä. Kotona koodailtiin, pelattiin, luettiin, milloin mitäkin. Kaikki ollaan oikein hyvin menestytty elämässämme. 

Varmaankin osittain ovat. Toisaalta tuntuu että haluaisi ainakin joskus enemmän mennä koska on innoissaan jos pyydetty.

Vierailija
7/11 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikkien muiden pojat tai miehet sosiaalisia ja meneviä?

Nää on niitä, jotka kattoo vierestä kun kilteillä tytöillä on vaihtunu runokirja narualusvaatteisiin, ja tapaavat niitä hauskoja ja meneviä poikia

Vierailija
8/11 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalla, oli kans 11-13v vaihe jolloin oli aika paljon yksin ilman kavereita. Liittyy varmaan murrosikään ja sit yht'äkkiä kun oltiin yläkoulussa kavereita riitti ja sen jälkeenkin!

Vierailija
9/11 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon ikäisillekin voi vielä järjestää. Osta joululahjaksi leffalippuja tai joku kurssi, tai lippuja johonkin messuille tai tapahtumaan. Tai laskettelemaan, keilaamaan, pelaaman sulkapalloa? Mielellään pari ylimääräistä, niin voivat kutsua kaverin mukaan. Jos teillä on vaikka mökki, kannusta poikia viettämään viikonloppu siellä, tai järjestämään juhlat kotona. Aloittajan pojat eivät varsinaisesti kuulosta siltä että rälläävät paikat remppakuntoon.

Vierailija
10/11 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit pojat yleensä tykkäävät harrastuksista kutwn kamppailulajit, kiipeily, ehkä joku geokätkyily jos on tosi nörtti. Mutta nämä eivät auta ollenkaan pariutumista sitten, päin vastoin

Jos haluat, että pojat saavat parisuhteet, heidät pitäisi altistaa hyvin nuoresta asti häviämiselle ja pettymyksille. Miehiä pokkuroivia ja heille alistuvia naisia ei enää ole, joten pariutuvan miehen on pakko pystyä sietämään pakkeja ja sitä, että hän on suhteessa altavastaajan hännystelijän asemassa

Vierailija
11/11 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita mitään seurustelua vaan kavereita, kai nekin hyvää tekis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä