Romanttiset joululeffat ällöttää.
Kaikissa sama kaava. Pieni söpö kaupunki. Nuori kaunis nainen eronnut/jätetty/sinkku, jolla kauppa, ravintola tai joku muu putiikki, kohtaa rikkaan/aatelisen/kuninkaallisen komean miehen. Sitten kaikenlaista säätöä hyvää ja huonoa ja sitten lopussa happy ending.
Ja tietysti ihanat tekolumiset maisemat överi joulukoristeluilla.
Argh!
Kommentit (44)
Muita joululeffoja en katso kuin Lumiukko-animaation. Sopivan lyhyt ihmiselle, jolla keskittymiskyky on maksimissaan puoli tuntia.
Ei kannata katsoa mitään mikä ei resonoi tai tuntuu roskalta. Romantiikkaa lienee muualla jos joku sitä kaipaa.
Tätä lajityyppiä tosiaan on paljon 😀
Minusta niitä on hauskaa katsoa ja bongailla kuinka halvalla kehdataan mennä. Pahvilavasteista koottu linna, styrox-lunta ja kuningattarella ihan likainen tukka. :D
Ei niitä ole tarkoitettu tosikoille. Itse en ole yhtään romanttinen, mutta odotan elokuvia joka vuosi. Enemmän koristeita!
Toisin sanoen kukaan ei ole jouluna pyytänyt suavtreffeille tai oot torjunu kaikki pyynnöt
Ajattele, jos voisit itse valita mitä katsot siitä riemulootastasi? Tai vaikka menisit töihin ajankuluksesi
Vierailija kirjoitti:
Joo, ärsyttää kun Frii tyrkyttää niitä jatkuvalla syötöllä. Kuka sellaista soopaa haluaa edes katsoa? Kaikki hyvät murhastoorit on tauolla tollasen hömpän takia 😡
Ei niitä murhastooreja kai hirveästi ole päiväsaikaan tullut, ihan normaaliin tapaan sieltä tulee niitä illalla ja yöllä.
Ja en itsekään noista romcomeista välitä, paitsi Holiday tulee välillä katsottua lempparinäyttelijöiden takia.
Ylipäänsä romanttiset leffat luo naisille väärää kuvaa todellisuudesta ja vääriä odotuksia parisuhteeseen. Miehet ei oo sellasia kun noissa leffoissa,
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen kukaan ei ole jouluna pyytänyt suavtreffeille tai oot torjunu kaikki pyynnöt
Mulla on mies. Lapsia 3
Vierailija kirjoitti:
Ajattele, jos voisit itse valita mitä katsot siitä riemulootastasi? Tai vaikka menisit töihin ajankuluksesi
Onneksi voin ja olen töissä.
Minä tykkään niistä. Ovat hyvänolon leffoja. Suurin osa viihteestä on negatiivista, väkivaltaa ja kaikenlaisia ongelmia ja synkkyyttä. Iloisia ja hyvää mieltä levittäviä tarinoita pitäisi olla viihteessä paljon enemmänkin.
Mä katson, kun kyllästyn sarjamurhaajiin.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsä romanttiset leffat luo naisille väärää kuvaa todellisuudesta ja vääriä odotuksia parisuhteeseen. Miehet ei oo sellasia kun noissa leffoissa,
Siksipä minä niitä juuri katselenkin.
Koska miehet on rumia, lihavia ja piittaamattomia möllejä, en saisi katsella parempia miehiä telkusta vaikka haluan. Näinkö?
Eipä niitä nyt niin paljoa ole, ellet laske jotain B-luokan netflix rainoja mukaan. Viimeinen kunnon leffa on ollut Holiday vuodelta 2006.
Ei niitä tarvitse katsoa! Toosa kiinni, daiju.
Niissä pannaan ihan liian vähän. Pitäisi olla kotimainen.
Jep. Naurattaa tuo överiys kyllä välillä, kellari-varastotkin on koristeltu kimallusnauhoilla ja joulukuusilla.