Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö jouluna jotain muuta kuin niitä perinteisiä jouluruokia?

Vierailija
02.12.2024 |

Puhun siis heistä/teistä, jotka joulua kuitenkin juhlitte. Mitä te muut, jotka ette tee näitä perinteisimpiä jouluruokia, syötte jouluna? Itse en tykkää tyypillisistä laatikoista, rosolleista, kinkuista ja pataruuista. En ihan makaronilaatikkoakaan haluaisi laittaa tarjolle, vaikka siitä pidänkin, jotain vähän arjesta poikkeavaa, josta voi vaikka oma perinnejouluruoka tulla. Mutta pää lyö aivan tyhjää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen joulu on vain kerran vuodessa. Onneksi koko perheelle maistuu jouluruuat niin ei tarvitse arpoa mitähän sitä söisi. 

Vierailija
2/5 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun joulupöydässä on sellainen semi-perinteinen ateria.

Muutama kinkkusiivu (valmiina palvelutiskistä), kylmäsavuporosiivuja (kuten edellinen), silliä, kylmäsavulohta. Joskus maksapateetakin. 

Vähän vaihdellen joko punajuurilaatikkoa tai hunajaisia uunijuureksia, lisänä esim. hasselbackan perunoita, salaatteja.  Mun pitää aina ostaa waldorfinsaalaattia itselleni pieni rasia, muut eivät siitä välitä tai ovat allergisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla syön normaaliin tapaan ruiskaurapuuroa, muuten jouluruokia. Minun jouluruoat ovat laatikkoruoat, riisipuuro, sekahedelmäsoppa, tortut ja konvehdit. Kinkku, rosollit ja muut sellaiset eivät kiinnosta.

Vierailija
4/5 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen joulu on vain kerran vuodessa. Onneksi koko perheelle maistuu jouluruuat niin ei tarvitse arpoa mitähän sitä söisi. 

Tämä ketju ei tainnut koskenut sinua.

Vierailija
5/5 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän jolupöytään tulee

- alkusalaatti jossa rucolaa, parmesalastuja, viikunaa ja paahdettuja pinjansimeniä

- kylmäsavulohirullat

- sahramikeitto ja paistetut kampasimpukat

- naudan sisäfilepihvi, perunagratiini ja punaviinikastike

- juustoja ja viikunahilloke

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi