Työttömän arki?
Ensimmäinen päivä työttömänä. Miten tätä työttömän arkea eletään? Jo tämä ensimmäinen viikko ahdistaa. Auttakaa alkuun. Miten teillä työttömänä päivät täyttyy?
Kommentit (27)
Hyvin olet jo aloittanut. Trollaat vaan päivät pitkät palstalla. Niin se työttömän arki sujuu.
Vierailija kirjoitti:
paskaa kotona netissä örvellystä, ruokajono ja ilmaislounas näitä on joka päivälle eli rutiini, sitten uimahalli, ei muuta ole
sama mutta illalla klo 19 aloitan Yellowstonen katselun, jota katson 3-4 jaksoa putkeen ja sitten nukkumaan 21-22 maissa ja herään kello 04 itsekseen ja odotan klo 07 saakka että pääsee örveltämään vauvaforkalle aloituksia jotka deletoidaan klo 08 00
Nuku 12 asti, kannattaa lähettää ne työnhakulomakkeet mahdollisimman nopeesti, niin ei tarvii murehtia niitä viimesenä päivänä, tee joku 4-5 erilaista hakemusta ja vaihdat näistä firman nimen ja lähettelet näitä, ei niillä hakemuksilla niin väliä, kun 99% hakemuksiin ei olla yhteydessä kuitenkaan ja varmaan 40% hakemuksiinkaan ei edes vastata "kiitos hakemuksesta". Jos olet kuten minä ja aloittanut ylemmän amk:n vähintään puolta vuotta ennen irtisanomista, niin ei kannatakaan edes valmistua, jotta saat pidettyä opiskelijakortin voimassa ja käytyä syömässä hintaan 2,95€ ja jos olet niin kuin minä ja asut opiskelijakaupungissa, niin käy vaikka 13 aikaa(olet herännyt 12) amkilla syömässä ja 17 aikaan sitten yliopistolla. Päivät voi tuhlata youtuben katseluun ja videopeleihin. Stalkker 2 on aika kova. Muista myös, että laskut voi maksaa 2 viikkoa myöhässä, niin voit säädellä taloudenhallintaa siten. Kannattaa pelata myös lottoa ja eurojackpotia, koska oman empiirisen tutkimuksen mukaan on todennäköisempää voittaa päävoitto kuin päästä töihin.
Nousen aamulla 5-6 että ehdin tehdä kaikki päivän työt. Olen kiireisempi mitä töissä ollessa.
Kiljun keittoa ja sohvalla makaamista syrjäytyneenä. Välillä kyl toivon, että voisin vaihtaa tän työelämäpaskan moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa matkustella nyt kun on aikaa. Itse olen kiertänyt maapalloa
Suosittelen ja osta ulkomailta kaiken mitä voit. Itse olemme karavaanareita niin voit kuvitella kuinka paljon saamme tuotua 🤗
Oleskeluyhteiskunnan aika on onneksi pian ohi ja nämä makoilijat saavat tekemistä.