Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömän arki?

Vierailija
02.12.2024 |

Ensimmäinen päivä työttömänä. Miten tätä työttömän arkea eletään? Jo tämä ensimmäinen viikko ahdistaa. Auttakaa alkuun. Miten teillä työttömänä päivät täyttyy? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin just koska naapurissa porataan. Hirvee meteli ollut tunnin. Onneksi on kuulosuojaimet. Olisin nukkunut 12 saakka. Lähden kohta kauppaan ostamaan 3 päivän ruuat. Sitten poljen kuntopyörää puolisen tuntia. Loppupäivän olen netissä.

Oleskeluyhteiskunnan aika on onneksi pian ohi ja nämä makoilijat saavat tekemistä.

Vierailija
22/27 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olet jo aloittanut. Trollaat vaan päivät pitkät palstalla. Niin se työttömän arki sujuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paskaa kotona netissä örvellystä, ruokajono ja ilmaislounas näitä on joka päivälle eli rutiini, sitten uimahalli, ei muuta ole

sama mutta illalla klo 19 aloitan Yellowstonen katselun, jota katson 3-4 jaksoa putkeen ja sitten nukkumaan 21-22 maissa ja herään kello 04 itsekseen ja odotan klo 07 saakka että pääsee örveltämään vauvaforkalle aloituksia jotka deletoidaan klo 08 00

Vierailija
24/27 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku 12 asti, kannattaa lähettää ne työnhakulomakkeet mahdollisimman nopeesti, niin ei tarvii murehtia niitä viimesenä päivänä, tee joku 4-5 erilaista hakemusta ja vaihdat näistä firman nimen ja lähettelet näitä, ei niillä hakemuksilla niin väliä, kun 99% hakemuksiin ei olla yhteydessä kuitenkaan ja varmaan 40% hakemuksiinkaan ei edes vastata "kiitos hakemuksesta". Jos olet kuten minä ja aloittanut ylemmän amk:n vähintään puolta vuotta ennen irtisanomista, niin ei kannatakaan edes valmistua, jotta saat pidettyä opiskelijakortin voimassa ja käytyä syömässä hintaan 2,95€ ja jos olet niin kuin minä ja asut opiskelijakaupungissa, niin käy vaikka 13 aikaa(olet herännyt 12) amkilla syömässä ja 17 aikaan sitten yliopistolla. Päivät voi tuhlata youtuben katseluun ja videopeleihin. Stalkker 2 on aika kova. Muista myös, että laskut voi maksaa 2 viikkoa myöhässä, niin voit säädellä taloudenhallintaa siten. Kannattaa pelata myös lottoa ja eurojackpotia, koska oman empiirisen tutkimuksen mukaan on todennäköisempää voittaa päävoitto kuin päästä töihin.

Vierailija
25/27 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen aamulla 5-6 että ehdin tehdä kaikki päivän työt. Olen kiireisempi mitä töissä ollessa. 

Vierailija
26/27 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljun keittoa ja sohvalla makaamista syrjäytyneenä. Välillä kyl toivon, että voisin vaihtaa tän työelämäpaskan moiseen.

Vierailija
27/27 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa matkustella nyt kun on aikaa. Itse olen kiertänyt maapalloa

Suosittelen ja osta ulkomailta kaiken mitä voit. Itse olemme karavaanareita niin voit kuvitella kuinka paljon saamme tuotua 🤗