Sairaanhoitaja amk ja varas
Ja tietenkin tapahtumapaikka on Turku. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0de9260f-9655-4836-b21c-1ebb9f280d6c
Kolmikymppinen sairaanhoitajamies varasti iäkkäältä pankkitilin tyhjäksi.
Turkulainen terveydenhoito on todella härskiyttä pullollaan. ja näitä tyyppejä kansa palvoo!
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Niin joitakin mätiä omenia on jokaisella alalla. Suurin osa sairaanhoitajista on asiallisia eikä varasta yhtään mitään. Mä olen ollut hoitoalalla n.15 vuotta enkä ole varastanut yhtään mitään enkä aiokaan varastaa.
Niin, Turussa näitä poikkeuksia on paljon. On myös ambulanssissa työskentelevä joka päästelee suustaan hävyttömyyksiä. On lääkäri joka sanelee tekstiin "vittua". On hävyttömällä tavalla käyttäytyviä vaikka kuinka paljon.
Ole sinä vaan se kunniallinen, poikkeus olet sinä!
Missäs, eiks se ollut Turussa sekin, kun yöhoitaja makailee päissään osaston vessassa!
Hah!
Ambulanssijätkä virnuilee kuskina, ambulanssissa muija makailee kuskin sylissä ajon aikana!
Lempi leiskuu.
Terveysviraston autossa Lätsän lätty päässään kuski istuu piippu suussa!
Turussa terveydenhoidossa kohdellaan ihmisiä heidän ihmisarvonsa mukaisesti!
Niin joitakin mätiä omenia on jokaisella alalla. Suurin osa sairaanhoitajista on asiallisia eikä varasta yhtään mitään. Mä olen ollut hoitoalalla n.15 vuotta enkä ole varastanut yhtään mitään enkä aiokaan varastaa.