Lasteni 16-vuotias äitipuoli.
Tarinani lyhyesti.
Sain ekan lapseni kun olimme mieheni kans 18 vuotiaita. Toinen lapsi syntyi parin vuoden päästä. Mies oli silloin armeijassa. Mentiin naimisiin seuraavana kesänä. Avioliitto sujui ihan hyvin siihen asti kun mies meni opiskelemaan. Avioliittoa kesti muutaman vuoden ja viime keväänä repesi - mies oli rakastunut. Mieheni rakkaus täyttää maaliskuussa 17 vuotta ja he asuvat nyt avoliitossa. En haluaisi lasteni (7 v ja 5 v) tapaavan heistä kumpaakaan, mutta koska lapset rakastavat isäänsä niin olen joutunut tekemään myönnytyksen. Mutta kertokaa mulle kuinka ymmärtää hänen valintaansa?
Kommentit (8)
Mies on jotain 25 ja tyttö 17??? No, kai sun on lapsiasi ajateltava ja annettava heidän isäänsä tavata mut varmaan kyrsii!
Pistä tenavat vaan mahdollisimman usein hoitoon, niin alkaa kotileikin ihanuus kadota aika nopeasti.
Lapset olivat jotain 3v. ja 5v. Kävin vielä todistamassa eronkin oikeudessa. Kas kultaisella 80 - luvulla eroa ei saanut tuosta vaan. Ai niin avokkini oli 29 v. :DDDD
Hoksasin jättää sen " vanhuksen" kun olin 26v. Muuten lapsien vierailut eivät yhtään häirinneet minua / meitä.
Ent avokkini on jo 55v. Nykyinen mieheni 42v. :))))
lastesi isä on tainnut jäädä teinipojan asteelle!!!!