Mitä toivot joululahjaksi?
Kommentit (77)
Rauhaa maailmaan, sotien, riiston ja sorron päättymistä 💔
Mieheltä toivoin käsipeiliä, kun edellinen rikkoontui toiselta puolelta. Meikkipeiliksi.
En osaa toivoa, kun mitään en saa. Ostan itse tarvittavan.
Haluaisin lämpimän untuvatakin, mutta ei ole tulossa. Itse en raski ostaa.
Tässä kaksi mitä voisin toivoa: sormus ja matka. Yhteisiä lahjoja.
Mietinnässä kuitenkin joulukinkku ja siitä luopuminen kokonaan eli JÄTÄ SE SIKA...
Toivon että.lapset tai joku heistä tulisi käymään.
Toivoisin, että saisin itselleni hyvän fiiliksen ja pystyisin rentoutumaan joulun ajan. Jos en niin se tietenkin vaikuttaa koko perheeseen. Ja tämä kaikki johtuu työstä. Syksy ollut töissä älyttömän stressaava ja kiireinen. Olen etsinyt toista työpaikkaa, mutta vielä en ole löytänyt. Toivon, että voisin unohtaa työasiat joulun ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren noin kolmikymppisen vaimon. Mielellään vaalea, pitkä, yliopistotasoinen eikä kovin paljon tatuoitu.
Eikö YAMK käy?
T: vaalea, pitkä, tatuoimaton ja kauniiksikin sanottu ja juuri 30 vuotta täyttänyt lapseton nainen.
Neuvottelukysymys, nuohan on vain suosituksia.
Anibiootteja. Niitä vtun antibiootteja!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoja.
Varsinki moraanin jolla voi lämmittää saunan, kuulema lämmittää vääräuskoisillla todella kuumasti.
t, abraham plösö
Chenille nilkkasukat yösukiksi, kun on aina niin kylmä ja ne ovat niin ihanan pehmeät.
Kunnon laturinjohdon, joka vihdoinkin lataisi.
Halusin uuden auton ja sellaisen sain.
Ulkolinnuille pähkinöitä ja mustarastaille, jotka hömpöt jäivät talvehtimaan, rusinoita 🐦🐥🦆🦉
Mitään muuta en tarvitsisi kun kivuttomuutta ja terveyttä. Materiaa on jo enemmän kuin tarpeeksi.
Ruokaa koko perheelle ja persufasisteille todellisuudentajua.
Työhaluja köyhällistökommareille ja Suami nousuun !
Saman mitä aina: että saisi olla muutaman päivän ihan rauhassa.