Suuseksikysymys kaikille?
Miksi nainen voi imeä penistä mutta mies ei? Miksi mies voi nuolla pillua mutta joitakin naisia semmonen suorastaan oksettaa? Miksi seksin harrastaminen ihan kaverihommana saman sukupuolen kanssa, kun nyt vain sattuu panettamaan, ei ole "säädyllistä"?
Kommentit (8)
Ostimme polttarisankarille kauniilta ransulta suihinoton. Suihinoton jälkeen sankari suorastaan hehkui, ja sanoi, että "ei tiennyt sen olevan edes mahdollista, että suihinotto voi olla niin hyvää". Meni aika jäihin, kun kerroimme, että se ei ollut nainen joka antoi tuon suihinoton. Vaitti, että "se ei voinut olla mies, kun se suu tuntui niin **tun hyvältä"
Olen heteronainen. Tahdon kalua, en pimppiä. Ajatuskin pimpistä yököttää. En käsitä mitä miehet siinä näkevät, mutta kiva tietenkin että tykkäävät.
Kalu on minusta esteettisempi. Siitä on kiva ottaa kiinni ja puristaa, on ihana kuulla kuinka mies huokailee ja se jos mies yrittää ottaa kalun pois suusta kun on tulossa ja annankin tulla suuhun...
En pysty ystävystymään sinkkuna miesten kanssa, haluan heitä ja mies kyllä huomaa sen. Minulla herää aina seksistä tunteet, en mahda mitään. Kiimavaiheessa haluan vaan olla alasti miehen alla haarat levällään. Se on kuule ystävyydestä kaukana.
Kyllä nuorina miehinä kavereiden kanssa runkattiin kimpassa ja vähän imeskeltiinkin. Ei mitään homoilua vaan semmosta kassien tyhjennystä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuorina miehinä kavereiden kanssa runkattiin kimpassa ja vähän imeskeltiinkin. Ei mitään homoilua vaan semmosta kassien tyhjennystä.
Jos mies ottaa mieheltä suihin, niin se on kyllä tosi homppelia jo!
Tekisikö se minusta lesbon/biseksuaalin, jos voisin antaa toisen naisen nuolla mua? Aina joskus on todella horny olo, ja on naisia, joilla on hyvin eroottnen suu. Silloin saattaa tulla mieleen, että miltäköhän se tuntuisi, jos tuo tekisi mulle jotain. Itse en pystyisi koskemaan toiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tekisikö se minusta lesbon/biseksuaalin, jos voisin antaa toisen naisen nuolla mua? Aina joskus on todella horny olo, ja on naisia, joilla on hyvin eroottnen suu. Silloin saattaa tulla mieleen, että miltäköhän se tuntuisi, jos tuo tekisi mulle jotain. Itse en pystyisi koskemaan toiseen naiseen.
Kokeilemalla se selviää. On vaan riski jäädä koukkuun!
Koska olen heteroseksuaali. Ap on todennäköisesti bisse, muttei jostain syystä voi myöntää sitä, vaan yrittää hakea hyväksyntää Kaverillisella panolla
Miksiköhän ihmiset lisääntyy?