Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkafetissi. Mitä kaikkea voin naisena tehdä kun mies rakastaa jalkojani?

Vierailija
01.12.2024 |

On minustakin siis tosi kiihottavaa, tulee jumaloitu ja palvottu olo kun mies hiplaa ja suutelee jalkojani. Ja tietty pidän ne hyvässä kunnossa, pehmeinä ja kauniisti lakattuina.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä mieheni jumaloi jalkojani ja sääriäni. On todella kiihottavaa kun vedän stayupsit ja korkokengät jalkaan. Mieheni suutelee jalkapöytää,sääriä, reisiäni edeten pikkuhiljaa pimpin nuolemiseen. Jasmin 30.

Vierailija
2/4 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna eroaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit naisena mennä vaikka avaruuteen tai Kiihtelysvaaralle.

Vierailija
4/4 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy: "mitä sä haluut tehdä mulle", tai "mitä sä haluut että mä teen", tai "miten sä haluut et mä oon", nämä toimivat tehokkaimmin heikomman sukupuolen edustajalle, ihan kaikessa muussakin puuhasteluyhteydessä.

Mies tekee sen, mitä mies kaipaa tehdä, kaunottaren tehtävä on vain olla teon kohteena (halukkaasti halukkaana). Jos mies haluaa että kaunotar tekee jotakin tiettyä, niin kyllä mies antaa kaunottarelle sitä koskevan käskyn, siitä voi olla aivan varma, kaunottaren ei tarvitse ennakoida mitään.

Minä tykkään erityisseti varpeista, kun ne ovat hoidetut, ilman kynsilakkaa ja kynnet leikattu sivistyneen lyhyiksi. Tykkään nuolla, suudella, ja imeä niitä, samalla katselleen kuinka kaunotar kiemurtelee himoissaan. Lähes kaikilla kaunottarilla varpit ovat vahvasti erogeenisiä. /M67v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi