Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Heillä on 911 ja meillä 112. Synnyit tavallaan hätäpäivänä. ;) Siksikö olet mikä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette usko miltä tuntuu olla paskana ja onnensa kulluloilla samaan aikaan... :)
Silloin ei ole ainakaan kovin paskana jos pystyy samalla olemaan onnensa kukkuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Yritin saada ruusun piikkipensaasta. Sain vain haavoja käsivarsiini.
Hups, anteeksi. Tuo voisin hyvin olla minä. Ei ollut henkilökohtaista. Voivoi. Laastari?
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Haluaisin halata sua. Kovin on ollut ikävä koko päivän. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas silleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi paskana?
Sympatiaa, tunnen olevani aika paha ihminen.... Vaikka olen varma että olen oikeassa.
Kunhan aikaa kuluu, aion kertoa sinulle(ehkä), tosin luulen ettei mitään tunteita sillloin enää edes ole. Ja jos olen rehellinen itselleni, niin en voisi enää ajatella että meitä tulisi. Ei vaikka eroaisit nykyisestäsi. Siihen suhteeseen kun rupesit, niin se karisti kaikki myönteiset mielikuvat sinusta. Ihastuminen perustui suurelta osaa siihen millaisen mielikuvan sinusta sai. Fyysistä halua ja vetovoimaa on virlä hippunen jäljellä, mutta sekin hiipunut jo melkein kokonaan. Ja olen 99%varma,ettei tunne ollut täysin yksipuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Missäs mies ratsastaa...
tässähän minä, mietiskelen....
Vierailija kirjoitti:
Toivon että olisin kuollut
Elä moista toivo
Vierailija kirjoitti:
Missäs mies ratsastaa...
Siellä missä lampaat laiduntaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua on riepoteltu ku puuta pyörremyrskyssä.
Miten?
Kuka olet/ketä kaipailet? Onko kaivattusi sinkku? Minäkin kuten joku tuossa ylempänä kaipaan varattua miestä. Ollut varattu koko tämän pitkän ajan.