Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Ostin juuri teräksisen kahvipannun, joka sopii nuotiolla käytettäväksi.
Tämäkin on hyvä tietää...
Me voitais toimia työparinakin. Muiden parimuotojen lisäksi. Homma toimii aina. Nappisilmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkos siellä mol kurssilla nyt?
Mollin kurssit ovat enimmäkseen kuraa.
Yksi suunnitelman tapainen juttu on jo, mutta ei sovi kiireiselle...
Kiireinenkin järjestää aikka niin halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Me voitais toimia työparinakin. Muiden parimuotojen lisäksi. Homma toimii aina. Nappisilmälle.
Mahtavia ideoita aina tarvii roskien vienttin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin juuri teräksisen kahvipannun, joka sopii nuotiolla käytettäväksi.
Tämäkin on hyvä tietää...
Minun mieleinen nainen. Eräretkellä ja samassa makuupussissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kuvittelit viestin olevan eri kirjoittajan kirjoittama. No ei ollut kirjoittamani, mutta roskien vientiin kehotetaan yllättävän usein.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa loistava, ainut vain että kestää...
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa tehtävissä?
Vierailija kirjoitti:
Hyppään pois ja unohdan..
Alkoiko kaduttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kuvittelit viestin olevan eri kirjoittajan kirjoittama. No ei ollut kirjoittamani, mutta roskien vientiin kehotetaan yllättävän usein.
Juu ja tuo nokipannukin kelpo idea... jos ei tosiaan ole hoppu, niin on helppo, tosin ei varmaan tule yllätyksenä ;)
Löydän itseni varmaan taas lataamosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko kaduttaa?
Kyllä että menin häiritsemään toisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko kaduttaa?
Ketä häiritsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi osannut 5v sitten arvata
No enpä kyllä minäkään. Olisin vienyt itseni mielisairaalaan just silloin, jos olisin tajunnut, mihin ajatukseni kykenevät. Sairasta.
Provo. Ei kukaan kommentoi noin itestään.
Voi helv taas. Jotkut osaavat nauraa itselleen ja puhua myös sarkastiseen sävyyn itsestään. Ilmaistu toki liioiteltuna, mutta puhun juuri sitä mitä puhun ja tarkoitan joka sanaa. Jos tämä ei sovi todellisuuteesi, ei tarvitse heti trollin leimaa laittaa. On tervettä osata huomata, että kaikki omat ajatukset eivät ole ok. Minun ihastus häneen ei ollut mitenkään tervettä. Mutta varmasti suurimmalle osalle teistä tällainen tajuaminen itsestä voi olla haastavaa.
Leimaat tunteita sairaiksi, koska et ymmärrä mistä ne juontuvat tai miten ne voivat olla hyödyksi. Sivusta. 🌀
Minulla on tavoitteita, mutta ei mitään tavoitteita perustaa perhettä (lapsia yms) se ei sovi minulle jo terveydellisistä syistä. Sen sijaan tarvitsisin apua kirjoittamiseni kanssa.
Menen parin tunnin päästä grillillä. Mitä saisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko kaduttaa?
Ehkä et edes häiritse vaan sinulle on menneisyydessä uskoteltu, että häiritsisit. sinä ja sanomasi on aivan yhtä tärkeää kuin toistenkin.
Vierailija kirjoitti:
Moni viisi vuotta sitten ihastunut ajautui ketjuun, koska väliin tuli korona ja normaalit kontaktit loppuivat. Sitten jostakin oli pakko löytää se kontakti tai ainakin yrittää löytää. Ja täällä ollaan. En tiedä, miten asiat olisivat menneet, jos elämä olisi jatkunut normaalisti. Kiinnostaisi todella tietää.
Samaa mieltä. Tavallaan syytän tästä hulluudesta koronaa (kaikella rakkaudella). Ei ollut muita kontakteja, joten viestittelin ahkerasti ihastukselle, ja ihan huomaamatta tulin liimautuneeksi häneen. Ja tässä sitä ollaan😢
Itse asiassa loistava, ainut vain että kestää...