Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7

Vierailija
01.12.2024 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (5667)

Vierailija
3001/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävästi kirjoitit eilen. Ei se sen enempää kaiherra tai lannista, mutta tulipa mielipide selväksi. 

En ole kirjoitellut eilen mitään. Ei se sen enempiä kaiherra tässä että aina syyllistellään vaikka ei ole osallisuutta. Ei siin. 

Vierailija
3002/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laulaja joka kaipaa kitaristia, mutta missä päin? Mutta onko kyseessä multimuusikko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3003/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Himputti kun ärsyttää kun ei ollu veteraanit kättelyjonossa niin kuin ois kuulunut. Mun puolesta koko juhlat ois voinu pitää vaikka pelkästään veteraaneille, mitä ihmettä nuo muut tuolla tekee, kaiken maailman säheltejät. Alex tais haluta pitää vaan hyvät bileet ilman vaivaa vanhuksista, suututtaa tollanen touhu.

Veteraanit on about 100-vuotiaita. Heille oli jo erikseen rauhallisemmat juhlat. Ei sen ikäiset jaksa olla tuolla kuumuudessa ja tungoksessa.

Olisi kuitenkin arvostuksen eleenä paikallaan kutsua heidät vaikkeivat he saapuisikaan paikalle. Ilman heidän ja sukupolvensa uhrauksia meillä ei olisi itsenäistä Suomea. sivusta

Ei tämä nyt enää mikään itsenäinen valtio ole ollutkaan pitkään aikaan. Silkkaa esittämistä nuo

Valtion omaisuutta myyvät pilkka hintaan.

Vierailija
3004/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kohta silmälasit. Kaivattu ei enää sitten tunnistaisi mua 😌

Vierailija
3005/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Random-heittojen ilta? 

Hakuammuntaa.

Vierailija
3006/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kävellä käsi kädessä.

Niin minäkin. Ajattele että nuoruusvuosista kaksikymppisinä on niin hirvittävän pitkä aika... ei nämä ihmiset täällä edes voi ymmärtää... MUTTA VOIN YHÄ TUNTEA KÄTESI KÄDESSÄNI KUN OTIT SIITÄ KIINNI JA PIDIT ja juostiin pimeässä marraskuun yössä kotiin... Muistatko? Voitko tuntea tämän saman? Jos voit niin se olisi aivan mahtavaa... voidaanko panna uusiksi vielä... ei enää tämän vuoden marraskuussa... se juna meni jo... mutta PIAN... voidaan olla kotioloissa ja testata kädestä pitämistä... koska tavataan... Lähetin tänään viestin, mutta numeroissa on jotain outoa... en tiedä onko jotain estoja vai mitä... jos on jotain 'omituista' niin arvelen että suurella todennäköisyydellä tiedän syyn... entä eikö ole mitään meiliosoitetta??? Hyvää NATOmaanpäivää joka kohta vaihtuu lauantaiksi... Perjantai on muuten meidän päivä... perjantaisin on tapahtunut kaikenlaista... Voihan perjantai!

Vierailija
3007/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävästi kirjoitit eilen. Ei se sen enempää kaiherra tai lannista, mutta tulipa mielipide selväksi. 

Minäkö? Miten ja mitä?

Vierailija
3008/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hauskaa :)

Vierailija
3009/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kaipausta. Itsenäisyyspäivän official ja muut ketjut on tuota juupas eipäs vaihtoa varten.

Vierailija
3010/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mun ihana pöydän takaa täällä?

Vierailija
3011/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Himputti kun ärsyttää kun ei ollu veteraanit kättelyjonossa niin kuin ois kuulunut. Mun puolesta koko juhlat ois voinu pitää vaikka pelkästään veteraaneille, mitä ihmettä nuo muut tuolla tekee, kaiken maailman säheltejät. Alex tais haluta pitää vaan hyvät bileet ilman vaivaa vanhuksista, suututtaa tollanen touhu.

Veteraanit on about 100-vuotiaita. Heille oli jo erikseen rauhallisemmat juhlat. Ei sen ikäiset jaksa olla tuolla kuumuudessa ja tungoksessa.

Olisi kuitenkin arvostuksen eleenä paikallaan kutsua heidät vaikkeivat he saapuisikaan paikalle. Ilman heidän ja sukupolvensa uhrauksia meillä ei olisi itsenäistä Suomea. sivusta

Kyllä olisi, sodathan hävittiin. Sopimukset laadittiin neuvottelupöydissä ja itsenäisyys saatiin pitä

Lopputulosta voi arvioida vain suhteessa siihen, mihin pyrittiin. Esimerkiksi on potaskaa väittää, että Suomi olisi hävinnyt Lapin sodan. Sivu

Vierailija
3012/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu minkä niistä?

Vierailija
3013/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti. Olisi edes kysytty haluaako tuona päivänä. Tässä on tärkeysjärjestys mennyt ihan nurin. Niin kauan kuin on elossa veteraaneja, jotka kykenee ja haluaa tuolla olla, siellä heidän pitäisi olla, ensimmäisenä kättelyjonossa. Kaikki muu on kunnioituksen puutetta.

Kyllä heiltä kysyttiin. Ja erillinen tilaisuus sopi heille oikein hyvin. Typerät klikkiotsikot nostettu asiasta, vaikka asia järjestettiin veteraanien toiveiden mukaisesti.

Vierailija
3014/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä nyt enää mikään itsenäinen valtio ole ollutkaan pitkään aikaan. Silkkaa esittämistä nuo

Sodanjälkeen yya-sopimus nollasi itsenäisyyden, lisäksi yk:n ja sen järjestöjen sopimukset ja lopulta Eu-lopulta lopetti rituaalisenkin itsenäisyyden. Suomi on globalistien lelu.

Vierailija
3015/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kyllä tänään pöydän takana.

Vierailija
3016/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi, sodathan hävittiin. Sopimukset laadittiin neuvottelupöydissä ja itsenäisyys saatiin pitä

Nope. Venäläiset luuli, että Suomi vallataan kahdessa viikossa, Venäjän sotilaille oli annettu ohjeet miten toimitaan ruotsin rajalla ja Ouluun oli suunniteltu voitonparaati. Mikään ei toteutunut, kiitos niiden, jotka suomea puolusti. Jouduttiin maksamaan korvauksia ja antamaan alueita, mutta se on sitten toinen tarina. Ei niillä ollut tänne mitään asiaa.

Vierailija
3017/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M, kauniita unia.

- L 

Miehelle vai naiselle

- ihanaiselle

No sattuis osumaan, jos vielä jonkun tärpin annat

Vierailija
3018/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunniste äkkiä!

Vierailija
3019/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ympärillä ihmisiä ja menet eteen päin. Minä jumitan paikallaan.

Vierailija
3020/5667 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen hetken. Nn. 

Ketju on lukittu.