Mitä mies meinaa? - Auttakaa!
Kirjoittelemme miehen kanssa kolme kuukautta. Meillä on todella pitkä välimatka ja epäröimme tulisiko tästä mitään.
Ilmoitin miehelle jokin aika sitten, että en halua jatkaa, koska näkeminen on haastavaa pitkän välimatkan takia. Mies oli ymmärtäväinen, mutta kertoi ymmärtävänsä, vaikka olikin pettynyt päätökseni. Pari viikkoa tästä mies laittoi viestiä, että haluaisi jatkaa, kun on niin kova ikävä. Epäröin jatkamista, mutta päätin antaa mahdollisuuden. Hetki tästä taas tajusin, että eihän tässä ole mitään järkeä. Laitoin miehelle sitten taas viestin, että minulle tuli uudelleen sama fiilis, että en tahdo jatkaa ja toivotin hyvää jatkoa, mies ei koskaan vastannut tähän toiseen päätös viestiin mitään.
Ihmettelin asiaa kauan, ekaan päätös viestiin kuitenkin vastasi ihan normaalisti. Mistä voisi olla kysymys kun vastausta ei kuulu?
Kommentit (12)
Ai, jatkat ihmettelyä sen ulkomaalaisen miehen käytöksestä. Ei, miesten ei tarvitse roikkua sinussa. Anna nyt miehen olla, kun itsehän et häntä halua.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet niin lapsellinen :( Tarkastelepa omaa toimintaasi tuossa
Mies halusi itse jatkaa, vaikka olin aiemmin kertonut, että juttu ei toimi. Itse otti minuun yhteyttä. En olisi oma- aloitteisesti jatkanut.
Ap
No se tajusi, ettei hommasta tule mitään. Vieläkö hänen pitäisi kerjätä? Muuttaa sun perään ja tulla lopullisesti päähän potkituksi? Anna olla rauhassa vaan, löytää pian itselleen oikean rakkaan. Mene sinä omia menojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi itse jatkaa, vaikka olin aiemmin kertonut, että juttu ei toimi. Itse otti minuun yhteyttä. En olisi oma- aloitteisesti jatkanut.
Ap
Niin. Sinä ilmoitit toistamiseen, että et halua jatkaa. Viesti meni lopultakin perille.
Mies ei ole samaa mieltä kanssani, siksi ei vastaa mitään. Antaa ajan kulua ja jatkaa taas huomion keräämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No, jatkoithan. Kukaan ei pakottanut sinua laittamaan tuon viestin jälkeen, sinä teit sen ihan itse.
Mitä miehen pitäisi sanoa? Kiitos, kun olet tuuliviiri? Mieli muuttuu vähän väliä eikä tiedä mitä haluaa