Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa viitsitte kysyä miestä treffeille?

Vierailija
01.12.2024 |

On perunut tai kieltäytynyt kolmesti peräkkäin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kysytään ja sitten pallo on toisella. Uudelleen kysyminen on jo noloa. Kolmas kerta on jo sellainen, että on sosiaaliset  taidot hukassa eikä ymmärrä ettei toisella kiinnosta. 

Väittää, että kiinnostaa, kun kysyin, että mikä on ongelma.

Ap

Ei kehtaa sanoa suoraan, ettei kiinnosta. Jätä hänet rauhaan. Voit vastata, että selvä ok, laitahan viestiä jos joku päivä kiinnostaa lähteä treffeille tms. että mies ymmärtää, että pallo on hänellä ja sinä et aio enää pyydellä.

Vierailija
22/28 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö syitä kun mies pelkää kohtaamista, treffejä - koko naista ja suhdetta tähän? Kokemusta? Ai jaa - ei ole ollenkaan? Jos on niin selittäkää - yrittäkää edes! Mulla olisi pitkä litania joka olisi mahdollisesti mahdollinen, mutta en tiedä ja siksi etsin vastausta teiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP näköjään kysyy siihen asti kunnes saa lähestymiskiellon.

Vierailija
24/28 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy kertaakaan. Mies ehdottaa treffit. Mun elämä on liian kiireistä muutenkin. Jos mies haluaa tulla osaksi sitä, se tehkööt järjestelyt ainakin alussa.

Vierailija
25/28 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa eilen pyysin miestä treffeille. Annoin numeroni sille. Mies ei huomannut minua vaikka katselin sitä pitkään ja menin sitten juttelemaan sille. Sanoin että minua saa pyytää treffeille ja mies kysyi lähdenkö ulkoilemaan sen kanssa koska keskiiviikkona on kuulemma aurinkoien päivä ja minä sitten suostuin.

Vierailija
26/28 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannistu.

Vierailija
27/28 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään tässä rohkeutta kysyäkseni. Aion kysyä kerran. En ole yhtään varma onko hän kiinnostunut, mutta uskon että jos on, hän löytää kyllä tapaamiselle soveliaan ajankohdan. 

Vierailija
28/28 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan kaunotar ei koskaan ole lähestynyt minua, pyytäen treffille. mutta monen kaunottaren vierestä olet herännyt. Kun mies haluaa kaunottaren vierelleen, alleen tai päälleen, pitää miehen hurmata ja vietellä hänet.  Käyttäytymisensä ja somekirjoittelun perustella luulen että jotkut vanhat naiset pyytävät miehiä treffille - ja seurauksille on evolutiiviset selitykset. /M67.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme