Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Onko rakkaus sokea? Tapaamasi nainen on ruma, mutta muutaman kerran tavattuanne nainen alkaa näyttämään silmissänne kauniilta.

Vierailija
01.12.2024 |

Ex-mies ystävälleni tärkeintä oli, että nainen on hyvän näköinen. Minun jälkeeni hän tapasi epämiellyttävän näköisen naisen.Tämä oli miesmäisen näköinen, pitkä naama, hiukset lyhyet, hampaat vinossa jne. Mies rakastui naiseen ja he menivät naimisiin.

Mies. Onko rakkaus sokea? Tapaamanne nainen on ruma, mutta muutaman kerran tavattuanne nainen alkaa näyttämään silmissänne kauniilta.

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tapahtunut

Vierailija
2/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nainen, ketä rakastaa, on maailman kaunein. Ulkonäkö on vaan kuorta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama aloitus. Onko aloittavalla hieman huono itsetunto. Anna nyt exäs elää rauhassa. Aloituksen perusteella huomaan miks se tykkää siitä eikö susta.

Vierailija
4/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ymmärsi vihdoin, että vain naisen sisäinen kauneus merkitsee.

Vierailija
5/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tavallisen näköinen muuttuu kauniiksi tutustumisen ja ihastumisen seurauksena.

Vierailija
6/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisen näköinen nainen vaikka ei olisi kauneusihanteiden mukaan kaunis alkaa näyttäämään vastustamattomalta, kun häntä pitempään tapailee.

M 54v

Vierailija
7/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuo viinakuuri toimii.

Vierailija
8/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta sitten tutustuin tyttöön joka oli ruma mutta mukava. Jossain vaiheessa huomasin hänen olevan kaunis. Tietyt kasvonpiirteet, jotka olivat kauniit, alkoi olla hallitsevia silmissäni ja hullaannuin häneen. Seurusteltiin. Moni kavereista sanoi että on ruma mutta en mä välittänyt. 

Vierailija
9/12 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naisystäväni n hyvävartaloinen ja seksikkään kävelytyylin omaava. Kävelin kerran hänen perässään bussilta kotiin, asuimme samalla suunnalla samassa kaupunginosassa. Ajattelin, että tuossapa täydellinen pakkaus. Kun ohitin hänet, vilkaisin häneen, mutta kasvot olivat pettymys. Sellaiset, jonka omaavia en koskaan hakenut tanssimaan tanssiravintolassa tai tanssibaarissa. Mutta hän hymyili minulle ihanasti, enkä voinut olla aloittamatta keskustelua, kun kerran jäin sivuvilkaisusta kiinni. Siitä se sitten alkoi, kun hän oli kymmenen minuutin keskustelussa oikealla aaltopituudella ajatusteni kanssa. Sovimme tapaamisen samana iltana lähibaarissa ja sieltä menimme jatkoille hänen luokseen. Mikä villikissa sängyssä! Tästä on jo vuosia ja asumme yhä yhdessä. Kun olen ottanut meistä seksikotivideoita, kasvot eivät haittaa, sillä hänen kasvojaan emme kuvaa, minun nauttivia ilmeitäni kylläkin. Minusta ne kasvot ovat persoonalliset, ystävieni mielstä rumat. Kauniiksi niitä ei voi valehtelematta kukaan sanoa.

Vierailija
10/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehen, jolle naisen ulkonäkö on tärkeää. Hänen tyttöystävänsä olivat aina kauniita. Mutta naimisiin hän meni ruman naisen kanssa. Naisella on lyhyeksi kynitty tukka, hampaat ristissä ja pitkä naama.  . Mies on niin rakastunut naiseen, että hänen silmissään ruma nainen näyttää kauniilta.

Vierailija
11/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miehen, jolle naisen ulkonäkö on tärkeää. Hänen tyttöystävänsä olivat aina kauniita. Mutta naimisiin hän meni ruman naisen kanssa. Naisella on lyhyeksi kynitty tukka, hampaat ristissä ja pitkä naama.  . Mies on niin rakastunut naiseen, että hänen silmissään ruma nainen näyttää kauniilta.

Tuo on valitettavan yleistä. Mikä ihme siinä on syynä? Itse en ikimaailmassa olisi meenyt yhteen ruman naisen kanssa.

Vierailija
12/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä persoona vaikuttaa paljon enemmän kuin mitkään fyysiset ominaisuudet. Jos nainen on täynnä itseään niin aivan sama kuinka hyvältä näyttää ei sitä kauaa jaksa katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi