Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma hiusväri vai purkista...? Tuntuu oudolta värjätä

Vierailija
30.11.2024 |

Olen värjännyt hiukseni samalla sävyllä varmaan 30 vuotta. Sitten kyllästyin ja annoin harmaiden tulla näkyviin. Maantiensävyä, harmaata ja myös melkein valkoista. Olin omassa värissäni 5 vuotta ja miehen toiveesta, ihan hetken mielijohteesta värjäsin taas. 

Olen saanut tosi paljon kehuja ihmisiltä, työkavereilta, kampaajalta, jopa kaupan kassalta 😂 Kuulemma lähti vuosia pois ja sopii todella hyvin.

Mutta mulla on aivan outo olo eikä se viikoissa ole hiipunut. Tuntuu vieraalta kun katson peiliin. Melkein huijarilta. Pitäiskö nyt vaan päästää se oma väri kuitenkin takaisin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi saa nuolla varpaitasi niin purkista ellei saa niin oma väri

Vierailija
22/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos miehesi saa nuolla varpaitasi niin purkista ellei saa niin oma väri

Juuri näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Värjäys harvoin onnistunut. Ihan hirveen näköisiä ne pikimustat, vetyperoksidiblondit ja kirkuvanpunaiset.  

Minulla on sävynä Olian vaalea kullanruskea. Missä siis minun päästäni pikimusta, vetyperoksidiblondi ja kirkuvanpunainen? Ei kai niitä värejä vain ole muitakin??? 😱

No niinpä. Luonnollisiakin värejä on olemassa. Itse värjäilen harmaita piiloon 7- tai 8-tason väreillä eli lähelle omaa väriä (tummanvaalea, luonnonvaalea).

Vierailija
24/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Värjäys harvoin onnistunut. Ihan hirveen näköisiä ne pikimustat, vetyperoksidiblondit ja kirkuvanpunaiset. 

Kyllä ne usein onnistuukin. Luonnollinen lopputulos ei vaan pistä silmään samalla tavalla, kuin muut.

Itse olen värjännyt vaaleanruskeaksi vuosikausia. Aikaisemmin oli oma väri, lähellä tätä nykyistä, mutta harmaita alkoi olla sen verran, että päätin värjätä. En halua olla harmaa vielä nelikymppisenä.

Mutta ehkä sitten joskus parinkymmenen vuoden päästä voisi kasvattaakin taas oman värin. Varsinkin jos olen jo kokonaan harmaa, silloin näyttää mielestäni kivalta harmaakin tukka. 

Minä täytin just 59. Oma väri edelleen mustanruskean ja valkoisen sekasotku. Saattaa olla, että joskus 80-90-vuotiaana olen täysin valkoinen, jos niin pitkälle ikinä pääsen. Saattaa jäädä saavuttamatta, joten valitsen nyt sen värin jollaisen haluan. 

Sitä paitsi oma äitini eli 86-vuotiaaksi ja loppuvuosinaan autoin häntä värjäämään hiuksiaan, koska hän oli nuori mieleltään ja halusi myös näyttää sellaiselta ulospäin. Myös hän halusi aavistuksen vaaleampaa ruskeaa kuin hänen oma värinsä oli ennen valkoisten hyökkäystä, koska hän oli iholtaan hyvin vaalea. Kontrasti oli aina vaivannut häntä. 

Vierailija
25/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen toiveesta värjäsit? Luiskaan tollanen mies.

Vierailija
26/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on jo kauan ollut oma väri. Päällisin puolin harmaantunut vaan niskapuoli kasvaa aina vaan paljon tummempana. Olen kasvattanut pitkät hiukset, covid sen sai aikaan. Kun kierrän ylös sykerölle, tumma osuus tulee hyvin esiin.  Värjääminen on loputon suo ja rahanmeno. Voisin sanoa että matkarahoja kertyy.

Värjään hiukseni itse kestovärillä. Olen vuosikausia värjännyt aina pelkän juurikasvun ja tehnyt sen itse kotona. Yhdesstä markettiväristä riittää kolmeen värjäyskertaan, ei tuo nyt kovin kalliiksi tule, ehkä joku 50e vuodessa.

Vierailija
27/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin hiuksiani noin 20 vuotta, kunnes tajusin, että se oma väri on ihan paras. Mulla on ruskeat hiukset, jotka halusin värjätä ihan liian tummiksi. 

Vierailija
28/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ei voi voittaa: joko näyttää "vanhalta" (harmaat hiukset) tai "feikiltä" (värjätyt hiukset), aina joku on kommentoimassa. Tee siis niinkuin sinusta tuntuu hyvältä, ap.

Työkaveri lopetti värjäämisen ja hänelle tuli ihan älyttömän upeat harmaan hiukset. Tuli ihan filmitähtimateriaalia. 

Vierailija
29/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa jos pn pokkaa pitää oma harmaantuva hiussävy. Ei ainakaan kaunista  Irina Björklundia yhtään, aivan kauhean näköinen ja vanhentaa 50 vuotta!

Vierailija
30/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaa tekee vanhan näköiseksi. Mutta harmaata on eri sävyjä. Joillakin on ihan valkoinen joka suunnilleen kirkastaa olemuksen. Useammin on homeenharmaata mikä tekee vaan väsyneeksi. Riippuu myös ihon väristä ja hiusten mallista. Kasvot valahtaa kaikilla iän myötä joten sivuilla roikkuva ei kaunista ketään. Joku kerroksittainen leikkaus, luonnollinen sävy. Onhan jotain sävysampoota.

Kyllä, mallista on kiinni paljon. Onneksi olen löytänyt mieleisen ja nuorekkaan mallin, josta tykkään tosi paljon! Ap

Vierailija
31/31 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen toiveesta värjäsit? Luiskaan tollanen mies.

Anteeks mitä? Toive on vaan toive ja saahan sitä puolisoaan miellyttää jos haluaa. Mun miehellä on parta, mun toiveesta 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme