Tarviiko miehen olla komea?
Mun exä ei ollut komea. Mietin että en halua sitä komeaa täydellistä miestä. Mutta olisi kiva olla perus hyvännäköinen ja huolehtia itsestään. Ei tarvii käydä salilla.
Kommentit (56)
Pitkä, lihaksikas ja leuka kuin Ridge Forresterilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi puhdas ja hyväntuoksuinen. Ja siistit tavat, ja puhtaat ja silitetyt vaatteet päällä, niin se on sinällään jo komea.
Kuka nykyään silittää arkivaatteita pl. kauluspaidat ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi puhdas ja hyväntuoksuinen. Ja siistit tavat, ja puhtaat ja silitetyt vaatteet päällä, niin se on sinällään jo komea.
no naisten haavemaailmassa. ite kulkevat nukkasissa legginseissa päivät pitkät ja miesten pitäisi silittää kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Perushyvännäköiset on hyvin tavoiteltuja, toisin kuin tavallisen näköiset.
Ex kumppani oli hyvännäköinen, mutta uskoton, nyt on perushyvännäköinen, pitkä, urheilullinen ja fiksu💕
Vierailija kirjoitti:
Perushyvännäköiset nimenomaan ovat niitä tavallisen näköisiä. Ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä on ihan mukiinmenevän näköisiä ja oikeasti rumaa en ole tainnut koskaan nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Puhdas mies =
peseytyy saippualla ja pesukintaalla
pesee hiukset shampoolla
hoitaa tai ajaa parran
hoitaa nenä- ja korvakarvat, rehottavat kulmakarvat
leikkaa hiuksia
heikkaa ja viilaa kynnet
poistaa kainalokarvat ja ainakin hoitaa muita karvoja
käyttää deodoranttia
käyttää ehjiä ja puhtaita vaatteita ja kenkiä
käyttää istuvia vaatteita
vaatteet ovat silitetyt siis eivät ryppyisiä
Nämä ovat ihan perusasioita muualla maailmassa. Ei tarvitse olla komea.
Puhtaus ja siisteys riittää.
Muualla maailmassa ? Hmmmm... Olisikohan vaan.
Pitää olla komea. Ei tule mitään jos omaa silmää ei miellytä.
Miehen tulee olla sellainen peruskomea ja pituutta 182cm tai enemmän koska en kehtaa liikkua minkään tontun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perushyvännäköiset nimenomaan ovat niitä tavallisen näköisiä. Ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä on ihan mukiinmenevän näköisiä ja oikeasti rumaa en ole tainnut koskaan nähdä.
Jaa, minä olen eri mieltä tuosta että suurin osa olisi ihan kivannäköisiä. Suurin osa on tavallisen näköisiä eli sellaisia joihin ei kukaan kiinnitä mitään huomiota ulkonäön perusteella. Etenkin ikäluokassa 30 +
Pitää olla komea, että kiinnostun. En ole kiinnostunut rumista miehistä, eikä kukaan ruma ole ikinä "muuttunut" viehättäväksi. Miehet ovat muutenkin yleensä ulkoisesti enemmän vastenmielisen kuin miellyttävän puolella. En tajua miksi naisten pitäisi aina esittää, että on se melko rumakin mies jotenkin kuuma/söpö jne.
Tosin ei "komeus" tarkoita kaikille samaa asiaa. Itse en tykkää liian maskuliinisista miehistä, tulee liian helposti sellainen luolamiesvaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies muuttuu komeaksi kun häneen ihastuu. Ihastumisen jälkeen alkuun rumanakin pitämäni mies onkin alkanut näyttämään todella komealta.
Näinhän se menee. Tai no ehkä jos suorastaan ruma on ollut niin sitten ei muutu mut ihan perus tavis kyllä voi muuttua maailman komeimmaksi.
Mutta nekin jotka on oikeasti rumia, olisi suurin osa ihan perusjampan näköisiä, kun hoitaisivat hampaansa kuntoon, parta ja hiukset kuntoon ja siistit vaatteet, sekä muutenkin puhtaus. Tosi harva mies on ihan toivottoman ruma mun mielestä, että periaatteessa voisin ihastua lähes kehen tahansa heistä.
Se on se käytös ja millä tavalla mies huomioi minut, millä tavalla mies alkaa pyöriä mun mielessä ja yhtäkkiä huomaan olevani ihastunut. Ja siinä vaiheessa ei sitten yhtään haittaa mitkään ulkonäköön liittyvät jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no naisten haavemaailmassa. ite kulkevat nukkasissa legginseissa päivät pitkät ja miesten pitäisi silittää kaikki.
Kyllä mulle riittää ihan puhtaat vaatteet, en itsekään edes omista silitysrautaa, vaikka nainen olenkin. Tuon kommentin saattoi kirjoittaa iäkkäämpi nainen. He vielä silittää vaatteita.
On se plussaa ja jos leuka kuin puuliiteri niin nam!
Vierailija kirjoitti:
mies komistuu kun on varakas tai muuten tavoiteltava.
Se on kai sitä karismaa joka johtaa kemiaan ja kipinöihin
Vierailija kirjoitti:
On se plussaa ja jos leuka kuin puuliiteri niin nam!
No hyi. Nuo just näyttää turhantärkeiltä ja aika rumiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Puhdas mies =
pesee hiukset shampoolla
hoitaa tai ajaa parran
leikkaa hiuksia
heikkaa ja viilaa kynnet
käyttää deodoranttia
Homojen hommaa
Pitää olla minun silmääni syötävän hyvännäköinen. Se ei tarkoita, että pitäisi olla joku yleiskomea. Suhteista erottuani ovat läheiseni kommentoineet miehiäni mm. rumiksi ja kertoneet ulkonäön perusteella epäilleensä, että yksi olisi ollut kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhdas mies =
pesee hiukset shampoolla
hoitaa tai ajaa parran
leikkaa hiuksia
heikkaa ja viilaa kynnet
käyttää deodoranttia
Homojen hommaa
Jep. Jos aikuinen mies ei pukeudu kuin yläastelainen ja yleisesti näytä perseeltä ja haise pahalta, on homo.
Jep, juuri näin. Me tavattiin miehen kanssa duunissa, oltiin reilun vuoden päivät kollegoita, tehtiin paljon duunimatkoja kahdestaan ja meillä oli aina tosi hauskaa ja rentoa yhdessä ja hänen kanssaan oli tosi helppo keskustella kaikesta mahdollisesta. Ulkoisesti mies ei mitenkään sykähdyttänyt mutta eräänä maaliskuisena tiistaina se kolahti yhtäkkiä ihan täysillä ja tajusin olevani umpirakastunut. Puoli vuotta meni ennen kuin uskalsin kertoa tunteistani miehelle ja onneksi hän tunsi samoion. Mies on nykyään mun mielestä kuuma ja komea kuin mikä vaikka objektiivisesti tajuankin että se on kaljuuntuva ja arkinen perusjantteri. Joulukuussa juhlitaan kuudetta hääpäivää.