Täytyykö mutkassa aina vilkuttaa?
Vai onko sille jokin raja, 90 asteen kulma esim.
Kommentit (8)
Jos mutka on alle 90 astetta vilkutetaan vain lapsille ja vanhuksille. Yli 90 astetta niin vilkutetaan kaikille.
Sinun lienee parasta aikaa jatkuvasti hätävilkut päällä. Ykköstä suurempaa vaihdetta en suosittele kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinun lienee parasta aikaa jatkuvasti hätävilkut päällä. Ykköstä suurempaa vaihdetta en suosittele kokeilemaan.
... parasta ajaa ...
Aina kun näen jonkun kauniin naisen, niin vilkutan sille, oli mutka tai suora.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen jonkun kauniin naisen, niin vilkutan sille, oli mutka tai suora.
Mitä vilkutat? Minä itse vilkutan ousujen vetkoketjusta valkoisia kalsareita missä on punaisia pallloja.
Saa vilkuttaa, jos on epäselvä kohta tiessä ja näyttää kuin olisi risteys. Vaikka ei oikeasti olekaan eikä ole lain mukaan pakko. Kolareita saa myös estää.
Totta kai pitää vilkkua käyttää AINA, KUN KÄÄNTYY !!!! Jos ei oo muuta vaihtoehtoa, ku kääntyminen, ni sitte en tiiä, mut kannattaa käyttää varmuuden vuoksi. Oon nähny monta autoo, mis kuski ei käytä vilkkua kääntyessään, vaikka edellä menijä näyttäisikin, joskus usea auto peräkkäin. He luulevat, et ku eka auto käyttää, ei heidän tarvitse. Ei se niin mee. Ja kuskit o yhä nuorempii vaan nykyään, kohta varmaan joku 10-v penska ajelee normaalilla autolla.............kyl niihin autoihin on laitettava pakolliseksi se alkometri, ja se vain kuskin tunnistaa, ei lapsen. Siihen pitää olla myös joku sormen tunniste yms tunniste, joka rekisteröityy vain ja ainoastaan kuskille tai auton omistajalle, ku se ostaa/vuokraa sen auton.
Tietysti