Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehiin tutustuminen seurustelumielessä on mahdotonta

Vierailija
30.11.2024 |

Kun tapaa uuden miehen, tämä on välittömästi kieli kurkussa tai tunkemassa panolle, ennen kuin tietää mitään tämän elämästä, puhumattakaan siitä haluaako tämän kanssa seurustella

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa kristillinen deittisovellus Valo. Siellä on sinkkuja tositarkoituksella. 

Moring?

Vierailija
82/92 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi fiksumpia miehiä

Fiksumpi = vähenmmän kiinnostunut seksistä? 

Jep, kokematon mies joka ekalla kerralla tulee reisille, seuraavalla kerralla jaksaa minuutin ja muutaman vuoden ja muutaman sadan olutlitran jälkeen menee mielenkiinto kokonaan. Kun nainen keski-iässä alkaa oikein kukoistamaan ja haluaisi elävöittääseksielämäänsä niin äjää ahdistaa puhua seksistä.  

Vierailija
84/92 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi fiksumpia miehiä

Jep, kokematon mies joka ekalla kerralla tulee reisille, seuraavalla kerralla jaksaa minuutin ja muutaman vuoden ja muutaman sadan olutlitran jälkeen menee mielenkiinto kokonaan. Kun nainen keski-iässä alkaa oikein kukoistamaan ja haluaisi elävöittääseksielämäänsä niin äjää ahdistaa puhua seksistä.  

no ite et käyttäny tilaisuuttas hyväksi silloin kun se mies halusi nii mitä valitat jälkeenpäin?

Vierailija
85/92 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi fiksumpia miehiä

Missä näitä fiksumpia miehiä tapaa? En ole koskaan käyttänyt mitään deittiäppejä tms vaan tavannut miehet tosielämässä, ja silti lopputulos on tuo. Olen kyllä joskus miettinyt, että ehkä nuo törpöt käyvät niin äkkiä ja näkyvästi kimppuun, että ne mukavat miehet ovat vasta lähtökuopissaan. Ja sittenpä olen heidän silmissään jo liattu ja käytetty, kun törppö tuo julki että on yrittänyt minua. T. Ei-Ap

Missä vain jos katselet tarkemmin. Huomaat vain ne itsestään melua pitävät. Muista tehdä myös itse aloitteita.

Joskus olen tehnyt miehelle aloitteen, ja kuinkas kävikään? Mies vaikutti alussa jokseenkin innostuneelta (tai ehkä teeskenteli) mutta hyvin pian alkoi vertailla minua exiinsä ja tu

Näin juuri eli kyllä mies tarttuu tilaisuuteen saada seksiä ja hyvässä lykyssä kodinhoitopalvelut päälle, vaikka ei olisi tippaakaan kiinnostunut. Naisen ei kannata koskaan tehdä aloitetta. 

Siinäkään tapauksessa, että mies on kiinnostunut, aloitteen tulo naisen puolelta tuhoaa koko homman. Mies pitäöä nausta tyrkkynä ja siitä se halveksunta sitten lähtee. 

Poikkeuksia toki on! 

Vierailija
86/92 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa kristillinen deittisovellus Valo. Siellä on sinkkuja tositarkoituksella. 

Paitsi naisille. Eikö ne pahimmat saalistajamiehet ole siellä.

Valehtelevat kristityt -sovellus. En suosittele.

Vierailija
87/92 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitään muuta kuin odotella ihmettä. Jospa se mullekin suodaan, kun löysi ikisinkku ystävänikin hyvän miehen vasta nelikymppisenä. 

Ainakin hyvää miestä osaa sitten arvostaa, kun tietää ettei sellaista välttämättä löydy koskaan. 

Ja sitä odotellessa rupisammakkoja ei jaksa kovin pitkään pussailla vaan on mieluiten yksin ja jatkaa odottamista. Jospa universumi vähän edes joskus auttaisi. 

Vierailija
88/92 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan halua naiselta kuin seksiä. Joskus harvoin voin esittää olevani kiinnostunut tutustumaan muutenkin, kun nainen on todella hyvän näköinen ja hänestä aistii, ettei seksi heti kiinnosta. 

Minkä takia tuollaisia miehiä on nykyään niin paljon? Ihan sieluttomia robotteja.

Jep. Sitten valitetaan, että syntyvyys laskee kun naiset eivät halua enää lapsia. Mutta kenen kanssa tässä lähtisi parisuhteeseen niitä lapsia laittamaan, kun miesaines on tällaista??

Vierailija
89/92 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some on pilannut ihmiset

Vierailija
90/92 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa sellainen pitkästä suhteesta melko hiljan eronnut, koska kuten sanottu kaikki hyvät miehet on varattu.

Ja sitten päätyy joko laastariksi tai johonkin hankalaan uusperhetilanteeseen. 

Olet oikeassa, että usein sinkut ovat sinkkuja hyvästä syystä. Olen itsekin. Myös eronneet ovat eronneita syystä. Taas naimisissa monikin on ihan vain sattumalta.

Kannattaa pariutua ajoissa, silloin kun suurin osa on vapaita. Sitten jos eroaa kun kasvettiin erilleen, niin on ainakin samalla sivulla muiden eronneiden kanssa. Jos on yli kolmekymppisenä lapseton sinkku vastoin tahtoa, niin tilanne on paljon hankalampi kuin kymmenen vuotta nuorempana.

Vierailija
91/92 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi fiksumpia miehiä

Ei se noin mene. Ja mitä väliä, vaikka menisikin? Rakastuminen on se mitä seurusteluun haetaan. 

Sitten taas toisaalta jos tutustuu johonkin pitkään ja hyvin synkkaa, niin on ikävä todeta lopuksi joskus pitkän ahan päästä, että sängyssä ei menekään hyvin. Tyyliin toinen haluaa jotain pukeutua mäkihyppääjäksi ja tehdä sen suksien päällä joka kerta, tai keskustella joka yö koko yön siitä, että hänellä on pieni. Niin silloin vain on pakko häipyä, vaikka olisi maailman epätoivoisin sinkku ja biologinen kello gongaisi. 

Vierailija
92/92 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi fiksumpia miehiä

Missä näitä fiksumpia miehiä tapaa? En ole koskaan käyttänyt mitään deittiäppejä tms vaan tavannut miehet tosielämässä, ja silti lopputulos on tuo. Olen kyllä joskus miettinyt, että ehkä nuo törpöt käyvät niin äkkiä ja näkyvästi kimppuun, että ne mukavat miehet ovat vasta lähtökuopissaan. Ja sittenpä olen heidän silmissään jo liattu ja käytetty, kun törppö tuo julki että on yrittänyt minua. T. Ei-Ap

Töissä tai missä tahansa. Harva käy päivällä työtutun kimppuun vaikka kiinnostuu. Ehtii vähän tutustua.