Jaha, Elisa tarjoaa joillekin 200 MB rajatonta 17.99 €/kk, minulle oli "salainen tarjous" 28.99 €/kk!!!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tasan tarjoa 200 MB, vaan 200 Mb. On kuule aika iso ero megabitin ja megabyten välillä...
"A bit measures speed of data, while a byte measures sizenamely, a files size or the capacity of storage used to store those files".
Jaajaa, kyllä niitä molempia voi käyttää ristikkäin ihan miten haluaa. Esim Microsoft Windowsin file explorer kertoo tiedostojensiirtonopeuden megaTAVUISSA per secunti.
Mutta matemaattisen kaavan mukaan voi laskea, että: "One Mbps (megabits per second) is equal to MB, or 0.125 MB"
Ja autistit vänkää knopeillaan. Kyllä nopeudet ovat ihan selviä kansankielelläkin. Ja totuus on kuitenkin se, ett
no kyllä sillä nopeudella on PALJONKIN merkitystä jos puhutaan millibiteistä, megabiteistä vai megatavuista. Millitavuja ei sentään ole vielä näkynyt TÄSSÄ ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi operaattori tarjosi just 500mb rajatonta 6 kk ilmaiseksi ja sen jälkeen 12,90 e kk. Black friday tarjous.
En vaihtanut.
OLET VALEHTELIJA!!!!!!!!!
Minulle tuli myös tuo sama Black friday tarjous, joku 500 liittymä. Ja puoli vuotta olisi ollut ilmainen ja sen jälkeen se 12,90 e kk. En viitsinyt vaihtaa, kun nyt kaikki laitteet toimii ihan ok tällä 100 liittymällä ja kuukausi maksaa meillä 18,30 e. Niin mikälie humpunki tarjous tuo oli operaattorilta.
Hahaa, mä sain just saman 15,90kk, olin vaihtamassa ja heti alkoi puhelinpommitus
Ja autistit vänkää knopeillaan. Kyllä nopeudet ovat ihan selviä kansankielelläkin. Ja totuus on kuitenkin se, etteivät ne ole kuitenkaan oikeita mainospuheista huolimatta. Niistä, joita joita operaattorit harrastavat.