Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla sinkuilla ikinä sellaista halipulaa että tekee melkein fyysisesti kipeää?

Vierailija
30.11.2024 |

Varmaan alkaisin itkemään jos joku rutistaisi 

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En pidä kenenkään halauksista.

Sitä ei tehty kotona, enkä ole tottunut.

Vierailija
22/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelit itkee, kun eivät saa läheisyyttä.

Samaan aikaan nuoret, vapaaehtoisesti sinkut naiset ovat onnellisia. Minä niin nautin tästä uudesta normista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Ja vihaan sanaa halipula🤢 

Vierailija
24/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, olet outo

"Byäää kaikki mikä ei ole mun mielen mukaista tai mun ymmärryksen rajoissa on outoa byäää"😩😩

Vierailija
25/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole.

Vierailija
26/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut pitkään sinkku ap? 

Vierailija
27/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein ja musiikki on se joka tuo helpotusta siihen, minulla auttaa kun soitan haikeita kappaleita kitaralla kuten vaikka

https://www.youtube.com/watch?v=wuUwqc1DudQ.

Vierailija
28/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole. Itse asiassa en tykkää siitä, että minua halataan tai kosketetaan.

En minäkään tykkää. Ehkä sitten, jos kokisin molemminpuolisen rakastumisen, alkaisi kosketus kiinnostaa. Mutta kukapa minusta kiinnostuisi, kun ei ole tähänkään mennessä kosijoita näkynyt.

N46

Vierailija
29/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaaminen ei vaadi parisuhdetta. Toisaalta suhteessa oleva voi riutua läheisyyden puutteessa.

Vierailija
30/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette vaan osaa naurattaa naista. Siitä on kyse. Olette liika tosikkoja. Käperrytte katkeruuteenne ja vihaanne. Ette anna edes mahdollisuutta tulla rakastetuiksi.

Oletin että ap on nainen, mutta tämä on niin hyvä huomio, että pakko kommentoida. 

Tämä on niin totta. Ihmiset, jotka on iloisia ja rentoja, saa muutkin iloiseksi ja rennoksi. Mieliala tarttuu ja iloisten ihmisten lähellä on hyvä olla. Se vaikuttaa myös hormonitoimintaan. Vanha totuus on, että naistennaurattajilla on aina vientiä!

Vierailija
31/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ole ikinä osannut kaivata fyysistä kosketusta. Ennemminkin ällöttää pelkkä ajatuskin.

Vierailija
32/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, siksi on kisu kaverina ja harrastan Japanissa matkustelua, niin saa kerran vuoteen läheisyyttä oikein kunnolla. M28

Pedofiili. Ainoastaan incelit ja pedofiilit juoksee Aasiassa.

Vierailija
33/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaaminen ei vaadi parisuhdetta. Toisaalta suhteessa oleva voi riutua läheisyyden puutteessa.

Ei toki, mutta joillakin ei ole muutakaan niin läheistä, joka halaisi. Ei meillä ainakaan perheessä ja suvussa ole koskaan ollut halaamis kulttuuria. Eikä minulla ole niin läheisiä ystäviäkään, työkavereita ainoastaan, mutta ei me nyt töissä halailla.

Että ainut keino saada haleja olisi mun kohdalla mies. Ja sen pitäisi olla oma mies, eikä joku vaan panopena, tai maksettu seuralainen. Eihän se hali muuten olisi aitoa. Vieraiden halit ei kiinnosta. 

No, onhan nämä kissat kivoja. Ei ne varmasti ihmisten välistä läheisyyttä korvaa, mutta saa edes kissaa paijata ja se kehrää tässä vieressä tyytyväisenä.

Vierailija
34/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua halituttaa paljon etenkin menkkojen aikaan.

Vierailija
35/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, siksi on kisu kaverina ja harrastan Japanissa matkustelua, niin saa kerran vuoteen läheisyyttä oikein kunnolla. M28

Pervoilta ei taidettu kysyä.

Vierailija
36/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä joskus ollut mut se on laantunut. Välillä kun oon käynyt baarissa, niin naiset on halanneet. Se tuntuu hyvältä.

Vierailija
37/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen menee ohi. Kokemuksella. M45v halaamatta 10vuotta.

Vierailija
38/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole, eikä koskaan ole ollutkaan. En pidä lähentelystä enkä hipsuttelusta vaikka olen nuori nainen. 

Vierailija
39/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki, mutta joillakin ei ole muutakaan niin läheistä, joka halaisi. Ei meillä ainakaan perheessä ja suvussa ole koskaan ollut halaamis kulttuuria. Eikä minulla ole niin läheisiä ystäviäkään, työkavereita ainoastaan, mutta ei me nyt töissä halailla.

Että ainut keino saada haleja olisi mun kohdalla mies. Ja sen pitäisi olla oma mies, eikä joku vaan panopena, tai maksettu seuralainen. Eihän se hali muuten olisi aitoa. Vieraiden halit ei kiinnosta. 

No, onhan nämä kissat kivoja. Ei ne varmasti ihmisten välistä läheisyyttä korvaa, mutta saa edes kissaa paijata ja se kehrää tässä vieressä tyytyväisenä.

Yhtä lailla kuin voit löytää miehen, voit löytää vaikka läheisen sydänystävän jolta saa halauksia.

Vierailija
40/104 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä sitten halataan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä