Nyt kaduttaa koska tuhlasin rahaa.
Olen todella pihi enkä tuhlaa rahaa koskaan mutta nyt ostin kalliin pizzan ja muuta kalliista ruokaa kuten cashew pähkinöitä. Säästöistä lähti 40 euroa ja nyt kaduttaa koska olen pitkään säästänyt lomaa varten. Syön aina halvinta ruokaa ja nyt ostin pizzaa ja muuta.
Kommentit (13)
Nyt kannattaa säästää ja ostaa tarjousmatka, vähintään 40e tarjouksessa.
Kyllä sinä saa herkutellakin. Ei ne pienet lipsahdukset haittaa, kunhan palataan taas ruotuun.
Älä kadu, nauti pizzasta ja pähkinöitä ja sitten vaan jatkat entistä kulukuuriasi. No hätä. Välillä menee metsään, se on inhimillistä eikä kukaan jaksa koko ajan pingottaa.
No voi taivahan vallat. Silloin pitää nauttia ,kun elää,,, huomisesta ei tiedä.
Tunnistan fiiliksen. Itse paikkaan säästöjen käytön myymällä jotain pois kaapeista ja lisäämällä säästöihin saadun rahan. Joskus saa itseään hemmotella, ei se ole väärin.
Tiedän että joskus pitäisi nauttia mut tulee morkkis silti kun tuhlaa. Sama morkkis tulee yhden yön jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että joskus pitäisi nauttia mut tulee morkkis silti kun tuhlaa. Sama morkkis tulee yhden yön jutuissa.
Elämä on ihan liian lyhyt tuollaisten märehtimiseen.
Tiedän tunteen. Itselläni tällä viikolla tullut shoppailua kun oli pitkästä aikaa luppoaikaa. Korvikset, kengät ja harrastusväline; mikään ei ollut hirvittävän tarpeellista mutta käyttöä löytyy kyllä. Mutta silti miettii että olisiko pitänyt säästää. Ja toisaalta miettii jos tilanne etenee uudeksi maailmansodaksi ja menettää kaiken, harmitteleeko silloin tätä aikaa kun olisi vielä voinut nauttia kaikennäköisestä mutta vaan säästi.
Minua kaduttaa kun tuhlaan 5 euroa tai jos yli 160 euroa menee ruokaan kuukaudessa. Harmittaa jos tulee ylimääräisiä kuluja jos vaikka fillariin pitää ostaa uudet kumi tai kuten kesällä kun vanne hajosi niin piti ostaa uusi ja se maksoi 85 euroa niin harmitti todella koska säästin rahaa vaatteisiin.
Nykyään pelkästään ruokakaupassa käynti aiheuttaa hirveän morkkiksen.
Nyt piti ostaa joulukalenteri (9€) ja päiväkotiin sopivia gluteenittomia keksejä (6€) varalle, kun muilla on jotain herkkua, mikä lapselle ei käy.
Isompi lapsi halusi suklaata (5€), kun pienempi sai keksejä ja kalenterin. Päiväkotikaverille piti ostaa synttärilahja (9€).
Huoh. Ei tartte paljon Black fridayta enää tuhlaamisen avuksi
Miksi piti ostaa joulukalenteri jos rahat on vähissä?
Ymmärrän ton, että kaduttaa.
Mutta se on turhaa. Joskus pitää nauttia elämästä. Kerran täällä vaan eletään.