Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No, tuliko osteltua Black Fridaysta mitään? Itellä jäi piippuun hössötys, kun ei kunnon tarjouksia löytynyt.

Vierailija
30.11.2024 |

Yhden tavaran ostin, 50€ hintaisen tavaran mitä olin katsellut jo pitkään. Sellainen 20% alennus, joten eipä tuosta nyt hirveästi hyötynyt. Pelejä ostin useamman, kun alessa olisvat. Näitä pelejä tulee ostettua joka vuosi BF:n aikana, kun niissä on suuria alennuksia.

Telkka jäi ostamatta, eli sen hankinta siirtyy ensi vuoteen. Ei kunnon alennuksia isoista OLED telkoista. PS5 Pro ei ollut alessa, joten senkin hankinta jää ensi vuoteen. Soittimissa oli jotian aleja, mutta ei mitään mitä itse tarvitsisen joten eipä niitäkään tullut ostettua.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanut mitään, olisin kyllä ostanut yhden tietyn kahvinkeittimen jos se olisi tullut alennukseen. 

Vierailija
62/69 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Fridayna ennätysmäärä vedätyksiä - nämä tuotteet eivät olleet oikeasti halvempia

Keskimäärin hinnat laskivat vuoden edullisimpana ostospäivänä 4,4 prosenttia.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010870697.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille menee ihon alle kun toiset ostaa. Ostajat tekevät hyvää Suomen taloudelle. Taitaa olla nämä vinkujat niitä joilla ei ole varaa edes ostella.

Vierailija
64/69 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon hauskaan Koskenkorva-tarjoukseen tartuin (38% juoma, 3,8 eur/plo) sekä ostin myös muutaman niitä -50% viinejä. Eihän siellä mitään huippuja ollut, mutta vitosella sai ihan ok-juomaa pihvin kylkeen. 

Urjalan makeistukulta tilasin myös 10kg setin irtokarkkeja. Postikuluineen alle 15 euroa. Syöhän noita hetken. 

Aurinkomatkojen Black Friday -mysteerilomasta paljastui viikon All Inclusive -setti kahdelle. Sanoisin että ehkä elämän parhaiten käytetty satanen!

Vierailija
65/69 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas paljastui lisää vedätyksiä. Onneksi en koskaan ole sortunut moiseen kusetukseen, senhän huomasi heti mistä on kysymys.

Vierailija
66/69 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kesälle ostin huvipuistoon liput joululahjaksi koko perheelle, ostin myös yhden majoituslahjakortin ens kesään. Lapsille pari lelutoivetta jouluun minkä hintoja olen seurannut ja oli ok tarjous. Karkkia/kosmetiikkaa sai ilman postikulujaja edullisesti niin niitä myös. Itselleni puhelimen, sen hintaa olen seurannut ja tippui reilun 100e ja oli oikea tarve kun puhelin rikki.

Vierailija
67/69 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Black week" -tarjouksesta YA:n apteekista 25% alennuksella varastoon yhtä voidetta ja silmätippoja mitä tarvitsen ympäri vuoden, sitä halvemmalla niitä ei ikinä saa mistään.  Muuta en tarvinnut niin eipä tullut muita tarjouksia katseltua. 

Kiitos kun muistutit! Tarvitsen yhtä voidetta, enkä huomannut, että YA:ssa on -25%.

Kyllähän tuo -25% on ihan kiva alennus sellaisille tuotteille, mitä muutenkin ostaa. Sokoksella oli sama, ostin muutaman sellaisen käyttötavaran, mitä muutenkin ostan säännöllisesti.

Harmitti vain Sokoksella, kun mainoksessa sanottiin, että -25% KAIKISTA normaalihintaisista tuotteista, mutta kassalla sitten sanottiin, että ei koske elintarvikkeita (olin ostamassa muutaman paketin suosikkiteetäni).

ei mun aivot ainakaan miellä, että elintarvikkeet voisivat o

No en tässä tarkoittanutkaan mitään ruokapuolella myytäviä perunoita ja jugurtteja. Se kävi mainoksestakin selväksi, että alennus ei ole voimassa Herkussa. Mutta kyseessä oli siis Sokoksen kosmetiikkaosastolla myytävät yrttiteet, jotka olivat samoissa hyllyissä kuin ravintolisät yms. Ne vitamiinit sun muut oli kyllä alennuksessa tietääkseni, mutta jostain syystä samalla kosmetiikkapuolella myytävät teet ja sen sellaiset eivät olleet.

Vierailija
68/69 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston apteekista ostin perusvoiteita ja silmätippoja -25%

Emotionista käyttämääni ripsaria ja meikkivoidetta varastoon sekä Joulupuu keräykseen YSL tuoksun 14-16 v pojalle -25%

Vierailija
69/69 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingman Tripletti jäätelöpaketin ostin kun sai puoleen hintaan Prismasta. Ei kannattanut, onnetonta vegaanista moskaa. Vegaanisuuden huomasin vasta kotona, kun asia kerrotaan vain paketin pohjassa.