Huomenna saa avata joulukalenterin!
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Yup. On kaksikin.
Oikein hyvä 👍🏼
Itselläni on neljä kalenteria; raakasuklaa, kaakao, kynttilä ja veikkauksen arpa kalenteri
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yup. On kaksikin.
Oikein hyvä 👍🏼
Itselläni on neljä kalenteria; raakasuklaa, kaakao, kynttilä ja veikkauksen arpa kalenteri
-Ap
Mulla Mystic Mistin noitamainen Yulekalenteri ja Wednesday Deluxe -kalenteri.
Kolme: Novitan joulukalenteri (ensimmäistä kertaa jokin tavarakalenteri, mutta tässä siis tarkoituksena saada aatoksi sukat), kortin kokoinen kuvakalenteri ja joulukalenterikynttilä, jota poltetaan joka päivä pikkaisen. Ensimmäistä kertaa ei ole suklaakalenteria.
Vierailija kirjoitti:
Joulukalenterit on lasten juttu. Aikuisena en kalenteria kaipaa.
Mistä lähtien kosmetiikka kalenterit on lapsille suunnattu?
Vois käydä ostamassa Brain Blasters kalenterin kun tykkään kirpeistä karkeista.
Itse tehty kalenteri, sekä kalenteri jossa on 2 lakupalloa per luukku.
Vierailija kirjoitti:
Vois käydä ostamassa Brain Blasters kalenterin kun tykkään kirpeistä karkeista.
Toivottavasti hammaslääkärisi ei saa tietää, koska hammaslääkärit inhoaa kirpeitä karkkeja; niiden kirpeys on seurausta lievästä haposta joka vahingoittaa kiillettä. Suklaa on hammasterveyden näkökulmasta paras, koska suklaa kuitenkin liukenee helposti ja toffee jolla taipumusta takertua
Meillä on taas tänäkin jouluna miehen kanssa molemmilla itsetehty kalenteri, hän teki minulle ja minä hänelle. Jokaisesta luukusta paljastuu joku rakkaudella kirjoitettu mietelause, runo yms.
Pettymys, kun niin monessa joulukalenterissa on vaan 24 luukkua 25 luukun sijaan :/
Vierailija kirjoitti:
Meillä on taas tänäkin jouluna miehen kanssa molemmilla itsetehty kalenteri, hän teki minulle ja minä hänelle. Jokaisesta luukusta paljastuu joku rakkaudella kirjoitettu mietelause, runo yms.
Tuommoiset olisi kyllä kivoja, jos olisi joku joka sellaisen tekisi
Vierailija kirjoitti:
Joulukalenterit on lasten juttu. Aikuisena en kalenteria kaipaa.
Minullapa on suklaajoulukalenteri työpaikalla! Huaaaaaaahhahhhaaaa teille eläville kuolleille!
Vierailija kirjoitti:
Kolme: Novitan joulukalenteri (ensimmäistä kertaa jokin tavarakalenteri, mutta tässä siis tarkoituksena saada aatoksi sukat), kortin kokoinen kuvakalenteri ja joulukalenterikynttilä, jota poltetaan joka päivä pikkaisen. Ensimmäistä kertaa ei ole suklaakalenteria.
Mistä ostit kynttiläkalenterisi? Itse ostin Normalilta. Tokmannissa ois ollu myös, mutta ne numerot ovat valkoisia vaaleanpunaisella taustalla joten Normal on "helpompi" vahtia kun siinä näkyy numerot paremmin
-Ap
Yup. On kaksikin.